PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Online nákup
7.10. 2019

Jak zvýšit důvěryhodnost vašeho prodejního webu

I když máte nejlepší produkt na trhu, neznamená to, že vám spotřebitelé automaticky důvěřují. Abyste je přesvědčili ke koupi, musíte si získat jejich důvěru. Získání důvěry online nakupujících může být náročné, a tak vám přinášíme několik jednoduchých vylepšení, díky nimž bude váš prodejní web důvěryhodnější. 1. Budujte vztah se svým publikem Věřili byste naprostému cizinci, kterého jste...

Firemní kultura
30.9. 2019

Jak vytvořit úžasnou firemní kulturu

Kolegové jsou skvělí, firemní kultura je úžasná, se smyslem pro rodinu a péči o naše zákazníky i naše zaměstnance. Taková zpětná vazba od zaměstnanců je k nezaplacení, ale není snadné jí dosáhnout. Neexistuje žádný trik nebo rychlá cesta pro vytváření firemní kultury. Je to něco, co vyžaduje čas, ohleduplnost a přirozený přístup. Jak na to? 1. Nejen dovednosti a znalosti Výběr správných...

Ranní facebook
23.9. 2019

Jak zlidštit svou značku na sociálních sítích

Dáváte na Facebook denně pozoruhodné příspěvky, a přesto se o ně nikdo nezajímá? Vytváříte skvělé nabídky s odkazy na své webové stránky, ale nikdo na ně nekliká? Pokud je to vaše téma, existuje jasné řešení. Humanizace vaší značky. Jak na to? Komunikujte jako člověk, ne jako značka Začněte tím, že budete přemýšlet méně jako obchodníci a více jako zákazníci. Když používáte sociální sítě...

Porada
16.9. 2019

Stojíte před velkým marketingovým rozhodnutím? Pozor na těchto 5 pastí.

Marketing vám může pomoci rozšířit vaše podnikání a dostat ho do nových výšin, pokud jej uchopíte správně. Bohužel, většina obchodníků dělá stále stejné chyby. Když všichni kolem vás dělají chyby, může být těžké zvolit jiný přístup. Pokud chcete přepracovat svou marketingovou strategii, musíte se jich vyvarovat. Kterým pěti se vyhnout a co udělat místo nich? 1. Pocit nad...

Silné ověření klienta (SCA)
9.9. 2019

Co je silné ověření klienta (SCA) a jak ovlivní platby na internetu

Nedávno jsme psali o „revoluci v placení na internetu“ v souvislosti se službou Google Pay. Další revoluce – tentokrát legislativní – nás čeká již za pár dní. Je jí tzv. silné ověření klienta neboli Strong Customer Authentication (SCA). Co znamená silné ověření, jak funguje a jaké praktické důsledky z něj vyplývají, se dozvíte v tomto článku. Co je SCA? SCA je zákonná regulace,...

Hledání marketingové rovnováhy
2.9. 2019

Jak vybalancovat marketingovou automatizaci a personalizaci

Podle nedávného průzkumu zveřejněného společností Social Media Today používá 75 % marketingových týmů nějakou formu automatizačního nástroje. S rostoucí popularitou však vzrůstají obavy. Stejný průzkum uvádí, že 61 % obchodníků se obává nedostatku personalizace v důsledku automatizace. Stejně tak globální studie společnosti PWC zjistila, že jak se technologie rozvíjí, chce většina spotřebitelů používat technologie jako nástroj pro zvýšení...

Peníze
26.8. 2019

5 strategií, jak vydělat peníze za jakýchkoliv okolností

Je snadné vydělat peníze, když se vám zákazníci hrnou, ekonomika se rozvíjí a všichni jsou šťastní. Ale co se stane, když se to změní? Pokud jste vybudovali firmu jako hrad z písku, nebude existovat dlouho. Dobří podnikatelé v celé historii dokázali vybudovat impéria, která by odolala bouři trvající roky. Zde je několik tipů, jak to udělat, abyste se...

Jak umlčet hatery
19.8. 2019

4 způsoby, jak umlčet „hatery“

Strávili jste bezpočet hodin čtením a vzděláváním, abyste tyto znalosti předávali novému publiku, a teď jste ve svém oboru expertem? Úspěch může být vzrušující, ale spolu s ním se většinou objevuje skupina lidí, kteří vám úspěch nedokážou odpustit – hateři. Tyto jednotlivce váš úspěch provokuje a nenechávají si to pro sebe, ať už soukromě nebo veřejně. Proč to dělají?...

Dárek
12.8. 2019

Nápady na dárky, díky kterým budete pro své klienty na prvním místě

Jedna z nejdůležitějších metrik v podnikání je tzv. mindshare. Co to je? Je to to první, co vás jako zákazníka napadne, když se zamyslíte nad nějakým typem produktu, služby, nebo ideálně nad celým oborem. To je důvod, proč Coca-Cola dominuje nad Pepsi, když přemýšlíte o “kole”. Proto lidé tolik pijí Starbucks, i když za rohem je opravdu dobrá specializovaná kavárna....

Checklist
5.8. 2019

Disciplína je to, co vede k úspěchu

Nejúspěšnější lidé v životě jsou disciplinovaní. Nicméně uspět v řešení životních výzev je často náročné. Frustrace pak může způsobit, že se mnoho lidí vzdá příliš brzy. Každá výzva nám nabízí příležitost růstu, testování hranic nebo učení se nových způsobů řešení problémů. Jak tedy podpořit svou disciplínu? 1. Frustrace Disciplinovaní lidé věří, že nejvíce rostou, když jsou ve...