Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Generální ředitel

3 myšlenkové změny potřebné k posunu z freelancera na generálního ředitele

Albert Einstein jednou prohlásil, že není možné vyřešit problém na úrovni vědomí, na které vznikl. Stejně tak se ani vaše podnikání nebude rozvíjet, pokud zůstane vaše myšlení stejné. Nové výzvy přicházejí, jakmile jste vyčerpaní z toho, že děláte veškerou práci v podnikání, a víte, že to nevydržíte věčně. A teď stojíte před rozhodnutím – zůstat na volné noze, nebo přeskočit na pozici...

Celý článek
Cvičení

Co dělají úspěšní podnikatelé každý den před prací?

Sovy mohou být kreativní, ale ranní ptáčata jsou bohatší a produktivnější. Chcete-li svým společnostem pomoci růst, neměli byste pracovat pozdě do noci. Choďte spát dřív, ale ráno vstávejte dříve. Tento návyk ideálně dodržujte i o víkendech, aby vás nevykolejilo pondělní vstávání. Jak využít tento “nový” ranní čas? Úspěšní podnikatelé využívají ráno pro následující aktivity: 1. Cvičte Nemusíte zrovna...

Celý článek
Sociální sítě

4 věci, které by podnikatelé nikdy neměli dávat na sociální sítě

Sociální sítě nabízejí skvělou příležitost: k budování jména vaší značky, ke zvýšení angažovanosti autentickým způsobem, ukázat, o čem vaše společnost opravdu je, k naprostému průšvihu. Příklad: Přešlap společnosti American Apparel na sociálních sítích v roce 2014. Na podporu prodeje 4. července společnost sdílela obrázek “ohňostroje” s výzvou uhodnout, co to je. Nebyl to ohňostroj – byl to vybuchující raketoplán Challenger...

Celý článek
video marketing

5 důvodů, proč potřebujete video ve své marketingové strategii

Video obsah je pro marketéry stále populárnější způsob propagace. Podle průzkumu společnosti HubSpot podniky měsíčně publikují v průměru 18 videí. Tyto údaje podtrhují stále rostoucí poptávku po videu a jeho velkou hodnotu pro marketing. Zřejmým závěrem je tedy zahrnout video do vlastní strategie digitálního marketingu. Níže uvádíme 5 způsobů, jak může video marketing podpořit růst vašeho podnikání a zvýšit prodej...

Celý článek
Daňový balíček 2019

Legislativní změny, které přináší daňový balíček od 1. 4. 2019

Letos jsme se dočkali mnoha legislativních novinek. Převážnou část z nich přinesl tzv. daňový balíček. V tomto článku si představíme změny, které souvisí s DPH a vystavováním daňových dokladů, a jako takové se tedy přímo dotýkají fungování FAPI. Daňový balíček 2019 Zákon č. 80/2019 Sb., laické veřejnosti známý spíše pod názvem „daňový balíček“, je soubor novel několika daňových zákonů, zejména zákona o daních...

Celý článek
Překonání strachu

4 strachy, které musíte jako podnikatelé překonat

Strach je základní součástí lidské psychologie. Náš mozek umí vnímat strach, aby nám pomohl vyhnout se nebezpečí. Nicméně zlomové okamžiky, které nás (nejen) v podnikání posouvají vpřed, se nalézají právě za hranicí strachu. Nebudeme-li navíc čelit nejrůznějším výzvám, strach nás nakonec zcela pohltí. Ať už jsou tedy vaše obavy jakékoli, je čas je překonat. 1. Strach ze...

Celý článek
Zákaznická podpora

Můžete si dovolit špatnou zákaznickou podporu?

Věděli jste, že: 89 % zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky? 80 % majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků? 58 % zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům? Zákaznická péče stojí peníze, ale můžete si dovolit poskytnout jí pouze...

Celý článek
Procházka

5 způsobů, jak si udržet inspiraci

Denní režim bývá často stereotypem a dřinou zároveň. V tomto myšlenkovém stavu ale ztrácíme ze zřetele naše sny, které nás kdysi poháněly. Co s tím? Potřebujete inspiraci. Inspirovaní lidé navrhují lepší produkty, vytvářejí kultovní umělecká díla a vedou podniky, které radikálně mění trh. Existuje mnoho způsobů, jak si stav inspirace udržet. Zkuste třeba tyto. 1. Čtěte motivační citáty Jako...

Celý článek
Hodnota

4 způsoby, jak v podnikání tvořit hodnotu

Najít výhodné místo na trhu je pro prosperující podnikání nezbytné. To je také důvodem, proč se většina metod o tom, jak začít podnikat, zaměřuje na nalezení vhodného trhu. Ale způsob, jak vybudovat lepší podnikání, je přemýšlet o něm z hlediska hodnoty. Jinými slovy identifikovat a nepřetržitě řídit své podnikání směrem k místu, kde vaši zákazníci pocítí největší rozdíl. Zde jsou čtyři způsoby,...

Celý článek
Diskuze

5 tipů, jak využít zaměstnance ve slabší sezóně

Mají vaši zaměstnanci kvůli slabšímu firemnímu období méně práce? Čas na párty? Ne. Nastala chvíle na řešení odložených záležitostí a na plánování pro rušné období. Zde je několik věcí, které vás a vaše zaměstnance zaneprázdní v těchto volnějších časech. 1. Organizujte Máte-li méně práce než obvykle, je to ideální čas na pořádek. Klíčem je efektivnější organizace na pracovišti a ve vašem osobním prostoru....

Celý článek