Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Nikdy neni pozde

Zamyšlení pro blížící se Nový rok: Pro podnikání příliš staří nejste

Média jsou plná příběhů mladých podnikatelů, kteří dosáhli velkého úspěchu. Mark Zuckerberg měl jen 19 let, když založil Facebook. Evan Spiegel měl už ve 22 letech 1 milion uživatelů aplikace Snapchat. Oba tito zakladatelé se stali miliardáři, ale při bližším zkoumání zjistíte, že jsou tito zakladatelé výjimkami – průměrný věk začínajícího podnikatele je 42 let....

Celý článek
fapi vision 2019

FAPI vision 2019: Objevování nových horizontů

Čas konce roku přímo vybízí k tomu, abychom se zastavili a ohlédli za tím, co nám uplynulý rok přinesl. Letos jsme navázali na loňské vydařené setkání v pražské restauraci a znovu se sešli, abychom “zúčtovali”, ochutnali výběrové kubánské rumy a čokolády a sdíleli mezi sebou své zkušenosti. Pozvání přijali naši obchodní partneři a VIP klienti. Atmosféra byla...

Celý článek
Steve Jobs

40 příznaků, že by podnikání mohlo být pro vás

Podnikatelé jsou jedinečnou skupinou lidí. Nejen, že myslí jinak, ale jednají jinak. Vycházejí z osobnostních rysů, návyků a nastavení mysli, aby přišli s myšlenkami, které se rozprostírají mezi šílenstvím a genialitou. Pokud jste někdy přemýšleli o tom, že byste byli podnikateli, podívejte se na následující seznam. Nemusíte mít všechny tyto vlastnosti nebo dovednosti, ale pokud máte nějaké,...

Celý článek
Přestávka

5 jednoduchých triků, jak se v podnikání vyhnout vyhoření

V podnikatelském světě panuje mylná představa o tom, že vyhoření je způsobeno příliš tvrdou prací. Ale většina zakladatelů tvrdě pracuje. Svůj život věnovali tomu, že jsou svým vlastním šéfem a vytvářejí životní styl nezávislosti – a to není snadné. Co skutečně způsobuje vyhoření je nedostatek schopností a pochopení pro zvládnutí emocí. Pokud si člověk neuvědomuje,...

Celý článek
jak vytvořit vlastní značku 2

Jak vytvořit vlastní značku (2. díl)

Vytváření značky, která vyniká, není snadný úkol. „Jak by měla vypadat? Jaký by měla budit dojem? Osloví mou cílovou skupinu?“ V prvním díle tohoto dvojčlánku jsme se zabývali způsobem, jak do značky zakomponovat váš záměr, který se odráží v použitých slovech. V tomto druhém díle se podíváme na to, jak vaši značku uchopit z grafického hlediska. 1....

Celý článek
Jak vytvořit značku 1

Jak vytvořit vlastní značku (1. díl)

  Vytváření značky, která vyniká, není snadný úkol. „Jak by měla vypadat? Jaký by měla budit dojem? Osloví mou cílovou skupinu?“ Jedná se o otázky, které nevyhnutelně přicházejí, když začnete přemýšlet o tom, jak světu prezentovat svůj produkt či službu. Ať už máte jenom obchodní nápad, nebo si přejete přepracovat existující značku, v tomto dvoudílném článku...

Celý článek
7 kroků ke zbohatnutí

7 kroků, které musí každý podniknout, aby se stal bohatým

Pokud jde o budování osobního bohatství, často jsou nejlepšími strategiemi jednoduché návyky, které se při správné realizaci nakonec velice vyplatí. Finanční odpovědnost ale není vždy snadná, zvláště když se vám hromadí účty. Budování bohatství částečně závisí na disciplíně, kdy je potřeba si hlídat, zda vás výdaje nedostávají do “červených čísel”. Chcete být bohatí? Zkuste těchto...

Celý článek
Inovace ve 21.století

4 způsoby, jak inovovat podnikání ve 21. století

Každému, kdo žil v době legend, jako jsou Henry Ford, Alexander Graham Bell, Thomas Edison a Albert Einstein, by mohlo být odpuštěno, protože si myslel, že všechno, co lze vymyslet, již bylo vynalezeno. Pokud bychom se přenesli do té doby, samozřejmě bychom neměli počítač ani internet. Minulé století našich dějin je tak důkazem lidské vynalézavosti a...

Celý článek
Práce na dálku

10 zdravých návyků pro lidi, kteří pracují na dálku

Práce na dálku? Z domova? Má to své výhody. Můžete si nastavit vlastní hodiny a přizpůsobit pracovní prostor vašim potřebám. Ale když jste na to sami, můžete se cítit osaměle. Pak může být těžké se soustředit a zodpovědně pracovat. Přinášíme vám 10 tipů, jak se ujistit, že jste pro svou produktivitu udělali maximum bez ohledu na...

Celý článek
Úspěšný podnikatel

5 klíčových taktik pro úspěšné online podnikání

Ano, existují tisíce potenciálních zákazníků, ale získání pozornosti i jen několika z nich vyžaduje jistý přístup. Pokud se vaše podnikání netočí aspoň kolem šestimístných cifer, je to pravděpodobně proto, že nevyužíváte těchto pět strategií. 1. Zajistěte srozumitelnost značky Pokud se už nějakou dobu zabýváte online marketingem, jistě jste slyšeli o nutnosti odlišit se, abyste mezi ostatními...

Celý článek
  • Jak se zviditelnit na internetu

  • Nejnovější příspěvky
  • Chcete dostávat zajímavé tipy a rady, jak prodávat na internetu?

    Pokud ano, přihlašte se prosím k odběru.