Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Funnel - cesta zákazníka

5 kroků, jak vytvořit sales funnel

Vytvoření sales funnelu je jednou z nejdůležitějších věcí, které musíte jako vlastník firmy udělat, a bohužel jedna z věcí, kterou mnozí vlastníci malých firem zanedbávají. Co to je? Sales funnel v překladu znamená „prodejní trychtýř“ a představuje zákazníkovu cestu. Vrchní a nejširší část trychtýře představuje potenciální zákazníky. Ve spodní a nejužší části zůstávají už jen oddaní zákazníci. V...

Celý článek
Jak budovat důvěru

7 způsobů, jak získat důvěru zákazníků, když začínáte prodávat

Představte si, že jste poprvé navštívili nový internetový obchod. Nevíte nic o značce, o kvalitě výrobků nebo o spokojenosti zákazníků. Když spouštíte prodej, nemáte zatím žádné reference, které by podpořily vaši důvěryhodnost, a tak je těžké zákazníky získat. Co s tím? Naštěstí existuje několik způsobů, jak můžete tento problém překonat. V tomto článku vás seznámíme se...

Celý článek
Platební-brány-FAPI

Platební brány, které lze využívat s FAPI. Jakou vybrat?

Nedávno jsme do FAPI přidali možnost využívat platební bránu ComGate. Při té příležitosti jsme se rozhodli vytvořit stručný přehled podporovaných platebních bran, abychom vám usnadnili rozhodování o tom, která je nejvhodnější právě pro vás. Aktuálně můžete do FAPI integrovat platební brány GoPay, ThePay a ComGate. Protože každá z platebních bran o sobě zveřejňuje různorodé údaje, je jejich...

Celý článek
Marketingová strategie na sociálních sítích

Jak vytvořit strategii pro marketing na sociálních sítích: Průvodce pro začátečníky

Lidé tráví spoustu času na sociálních sítích. Co této skutečnosti využít k podpoře vašeho podnikání? Mít vlastní publikum vám může přinést ovoce zejména v podobě potenciálních zákazníků. Jak takovou komunitu vybudovat? Vaše úspěšnost závisí na systematickém přístupu, což vám umožní určitá marketingová strategie. Jak vytvořit takovou strategii, která vám ukáže, čím se na sociálních sítích zabývat, aby...

Celý článek
Popis produktu

6 jednoduchých způsobů, jak psát popisy produktů, které prodávají

U popisů produktů můžete udělat chybu snadno. Dokonce i profesionální copywriteři je někdy dělají – tvoří popisy, které jednoduše popisují vaše produkty. Proč je to špatně? Protože popisy produktů musí vaše výrobky prodat. Popis produktu je marketingový text, který vysvětluje, jaký produkt je a proč stojí za nákup. Jeho účelem je poskytnout zákazníkům podrobnosti o...

Celý článek
Upsell ve FAPI

Upsell a FAPI

Jak prodávat efektivněji? Velice účinné je vést zákazníka k jednomu konkrétnímu produktu. Pokud se rozhodne jej koupit, splnili jste cíl. To ale nemusí být všechno. Když mu ve vhodnou chvíli nabídnete něco, co smysluplně doplňuje kupovaný produkt, je velice pravděpodobné, že si koupí i tento. Této strategii se říká upsell a dnes se podíváme, jak ji...

Celý článek
Co radí úspěšní podnikatelé

5 životních lekcí od nejúspěšnějších podnikatelů na světě

V čem se liší nejúspěšnější podnikatelé od průměrného profesionála? Kromě toho, že jsou daleko zdatnějšími obchodníky a prodejci, je to tím, že se řídí několika jednoduchými pravdami o životě a podnikání. Často se stává, že smysluplný profesionální úspěch pochází nejprve z posunu myšlení, po němž následuje řada strategických rozhodnutí, která vedou k žádoucím výsledkům. Přijměte některé z tvrdě...

Celý článek
Platba kartou ve FAPI s GoPay

Jak ve FAPI umožnit platbu kartou pomocí platební brány GoPay

Zaplatit na internetu platební kartou je dnes standardem. Pokud tuto možnost na svém webu nenabízíte, pravděpodobně o velkou část potenciálních zákazníků přicházíte. Jak poskytnout vašim koupěchtivým návštěvníkům tento komfort ve FAPI ve spojení s platební bránou GoPay, toto si ukážeme v následujícím článku. “Platební brána je internetové rozhraní pro zpracování online plateb. Umožňuje vašim zákazníkům zaplatit za...

Celý článek
fapistory_sazovsky

[FAPI STORY] Příběh Miroslava Sázovského – specialisty na stavební sklo

Přinášíme vám další díl seriálu našeho blogu – FAPI STORY. Moc nás zajímají vaše příběhy a vaše cesta úspěchu v online podnikání. Zveřejňujeme příběhy jednotlivců i firem, pro které je FAPI užitečným pomocníkem. V tomto článku si ukážeme příběh Miroslava Sázovského – specialisty na stavební sklo. “FAPI mi pomáhá opakovaně prodávat to, co mám v hlavě, aniž...

Celý článek
Ze stagnace k růstu

3 tipy, jak ze stagnace k růstu

“Víra je jen slovo, ale i mocná síla rozhodující o tom, zda uspějete, nebo ne.” Nedovolte, aby vás brzdila negativní víra. Ti, kteří mají neochvějnou víru v sebe, svou hodnotu a nabídku, dosahují mnohem víc, než ti, kteří jsou zahaleni pochybami a negativními přesvědčeními. Podnikatelé mohou mít nejlepší strategie a plány na světě, ale pokud si...

Celý článek
  • Jak se zviditelnit na internetu

  • Nejnovější příspěvky
  • Chcete dostávat zajímavé tipy a rady, jak prodávat na internetu?

    Pokud ano, přihlašte se prosím k odběru.