PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

4.10. 2021

Obsah ZDARMA! Kde vzít a nekrást při tvorbě e-booku, reklamy a sociálních sítí?

V článku o autorském právu jsme připomněli, co všechno si na internetu nemůžete jen tak „půjčit“. Internet je ale také studnicí pokladů, které smíte pro propagaci firmy bez obav použít. Zdarma a legálně si můžete stáhnout fotky, fonty, vektory, grafiky, šablony, videa i zvuky. Nahlédněte s námi do labyrintu možností a využijte nástroje, knihovny i databanky, u nichž autorská práva řešit nemusíte. Bude se...

13.9. 2021

Identifikovaná osoba – případy, kdy musí i neplátce odvádět DPH

Podnikat můžete jako plátce nebo neplátce DPH. Co to znamená a na co si přitom dávat pozor, o tom už jsme psali jinde. Třetí možností, která podnikatele často zaskočí, je tzv. identifikovaná osoba.  Trochu záhadně znějící nálepka hrozí každému, kdo:  prodává nebo nakupuje zboží a služby v zahraničí.  inzeruje na sociálních sítích,  zpřístupní svůj web pro reklamy  Co vám tato...

30.8. 2021

Autorské právo na internetu: Kdy váš web porušuje zákon a co když někdo zneužije váš obsah?

Jak se kvůli jedné zkopírované fotce nestát milionovým dlužníkem? Skoro na všechno na internetu má někdo autorské právo – na fotky, texty, loga, reklamy… Autorské právo chrání tvůrce, prodejce, inzerenty, majitele i provozovatele webů. Chrání i vaši práci a váš zisk. Řada podnikatelů se začne o autorské právo zajímat, až když jim volá naštvaná modelka, která se našla na jejich stránkách. A to už...

2.8. 2021

Jak funguje DPH – kdy se stanete plátcem a proč se vám DPH může hodit

V tomto přehledu pro začátečníky i mírně pokročilé se dozvíte, co vlastně dělá plátce DPH a proč byste se o DPH měli zajímat, i když nejste plátce. Co je daň z přidané hodnoty Přidaná hodnota je vklad, kterým vylepšíte vstupní surovinu: na začátku je dub a na konci židle, chmel se promění v pivo, zkušenost v dobře fungující podnik a know-how třeba ve firemní software....

FAPI Member
29.7. 2021

FAPI Member, plugin pro WordPress: Nejlepší způsob, jak prodávat on-line kurzy přes členské sekce

Kolik vás stojí prodej vašeho on-line kurzu? Ve FAPI to máte jen za cenu tarifu. Nový WordPress plugin FAPI Member pro vytváření členských sekcí umí vše, co je k tomu potřeba. Přes FAPI jde prodávat prakticky cokoliv. Velkou většinu toho, co si přes FAPI objednávkový formulář zákazníci kupují, však tvoří digitální produkty a služby: e-booky, webináře a on-line kurzy…...

12.7. 2021

Jak být na internetu na očích – PPC reklama, SEO a affiliate

Bez reklamy toho na internetu moc neprodáte, to je jasné. Existují 2, respektive 3 zaručené způsoby, jak být na vidět on-line: SEO neboli organické vyhledávání, PPC reklama neboli placené vyhledávání, placené doporučení neboli affiliate. Není to tak, že byste si měli vybrat jen jeden z nich a toho se držet. PPC a SEO je dobré kombinovat. Affiliate pak berte jako...

5.7. 2021

Novely zákonů 2021 a 2022: Co se mění v on-line prodeji?

Aktualiováno 7. 10. 2021 Jak už jste si mohli přečíst i u nás, 1. července 2021 se změní způsob výpočtu a odvodu DPH při přeshraničním prodeji v EU. V nadcházejícím roce vstoupí v platnost ale ještě další legislativní úpravy, které ovlivní obchodování každého on-line prodejce. Pokud se nechcete dostat do problémů, upravte si obchodní podmínky a připravte se na záruku i reklamaci v novém. A to...

OSS
25.6. 2021

OSS – nový režim pro DPH mění on-line podnikání v EU – co znamená pro vás?

Aktualizováno 6. 10. 2021 Od 1. července 2021 platí nová legislativa pro prodej zboží v EU. Sjednocuje a snižuje limit pro povinnou registraci k DPH při prodeji zboží. Kromě toho zavádí tzv. One Stop Shop (OSS) – zvláštní režim jednoho správního místa. Kdo na internetu prodává digitální produkty, asi už tuší, oč jde. OSS totiž rozšiřuje původní režim MOSS,...

14.6. 2021

Jak by měl váš newsletter vypadat, aby ho lidé četli?

Čtyři hodiny smolíte geniální e-mail, stokrát ho přepisujete, dokud nejste naprosto spokojeni. Zařadíte ho do své newsletterové kampaně a po měsíci vidíte, že ho nikdo ani neotevřel. Proč? Zapomínáte na jednu prostou skutečnost. Obsah newsletteru není to první, co jeho příjemce vidí. V tomto článku se zaměříme jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu: Open rate, tedy míra otevření e-mailu, je...

3.6. 2021

Kdy je nejlepší čas na nový příspěvek na sociálních sítích?

Otázka kdy na sociálních sítích sdílet nový příspěvek je stejně důležitá jako obsah samotný. Můžete psát chytře, vtipně, provokativně, úderně, můžete si dát práci s obrázkem, vymyslet geniální hashtagy a vybrat výmluvné emotikony, když ale na tlačítko „sdílet“ kliknete v nesprávnou chvíli, nikdo si vašeho textu ani nevšimne. Každá sociální síť má svou špičku. Chcete-li oslovit co nejširší publikum, získat...