Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Silné ověření klienta (SCA)

Co je silné ověření klienta (SCA) a jak ovlivní platby na internetu

Nedávno jsme psali o „revoluci v placení na internetu“ v souvislosti se službou Google Pay. Další revoluce – tentokrát legislativní – nás čeká již za pár dní. Je jí tzv. silné ověření klienta neboli Strong Customer Authentication (SCA). Co znamená silné ověření, jak funguje a jaké praktické důsledky z něj vyplývají, se dozvíte v tomto článku. Co je SCA? SCA je zákonná regulace,...

Celý článek
Hledání marketingové rovnováhy

Jak vybalancovat marketingovou automatizaci a personalizaci

Podle nedávného průzkumu zveřejněného společností Social Media Today používá 75 % marketingových týmů nějakou formu automatizačního nástroje. S rostoucí popularitou však vzrůstají obavy. Stejný průzkum uvádí, že 61 % obchodníků se obává nedostatku personalizace v důsledku automatizace. Stejně tak globální studie společnosti PWC zjistila, že jak se technologie rozvíjí, chce většina spotřebitelů používat technologie jako nástroj pro zvýšení...

Celý článek
Peníze

5 strategií, jak vydělat peníze za jakýchkoliv okolností

Je snadné vydělat peníze, když se vám zákazníci hrnou, ekonomika se rozvíjí a všichni jsou šťastní. Ale co se stane, když se to změní? Pokud jste vybudovali firmu jako hrad z písku, nebude existovat dlouho. Dobří podnikatelé v celé historii dokázali vybudovat impéria, která by odolala bouři trvající roky. Zde je několik tipů, jak to udělat, abyste se...

Celý článek
Jak umlčet hatery

4 způsoby, jak umlčet „hatery“

Strávili jste bezpočet hodin čtením a vzděláváním, abyste tyto znalosti předávali novému publiku, a teď jste ve svém oboru expertem? Úspěch může být vzrušující, ale spolu s ním se většinou objevuje skupina lidí, kteří vám úspěch nedokážou odpustit – hateři. Tyto jednotlivce váš úspěch provokuje a nenechávají si to pro sebe, ať už soukromě nebo veřejně. Proč to dělají?...

Celý článek
Dárek

Nápady na dárky, díky kterým budete pro své klienty na prvním místě

Jedna z nejdůležitějších metrik v podnikání je tzv. mindshare. Co to je? Je to to první, co vás jako zákazníka napadne, když se zamyslíte nad nějakým typem produktu, služby, nebo ideálně nad celým oborem. To je důvod, proč Coca-Cola dominuje nad Pepsi, když přemýšlíte o “kole”. Proto lidé tolik pijí Starbucks, i když za rohem je opravdu dobrá specializovaná kavárna....

Celý článek
Checklist

Disciplína je to, co vede k úspěchu

Nejúspěšnější lidé v životě jsou disciplinovaní. Nicméně uspět v řešení životních výzev je často náročné. Frustrace pak může způsobit, že se mnoho lidí vzdá příliš brzy. Každá výzva nám nabízí příležitost růstu, testování hranic nebo učení se nových způsobů řešení problémů. Jak tedy podpořit svou disciplínu? 1. Frustrace Disciplinovaní lidé věří, že nejvíce rostou, když jsou ve...

Celý článek
Skalní fanoušci

6 osvědčených způsobů, jak ze svých zákazníků udělat fanoušky

Dnešní svět se topí v obsahu, ale hladoví po spojení. Není divu – jsme sociální tvorové původně pocházející z kmenových společností. Dnes se sdružujeme kolem našich zájmů, vášní, identit, a také značek – podnikatelé, kteří vytvářejí komunitu věrných zákazníků, jsou vždy úspěšní. Představte si, že od vás vaši zákazníci nejen nakupují, ale také se stávají vašimi fanoušky, kteří o vás...

Celý článek
Jak prodávat více

Jak prodávat více: Upsell, Cross-sell, Miniupsell

Jak by se vám líbilo zvýšit své tržby až o desítky procent? A co kdyby vás to dokonce nestálo ani korunu navíc? Zkušenost jasně ukazuje, že prodat zákazníkovi, který se už rozhodl u vás nakoupit, je mnohem snazší, než získat nového zákazníka. Proč mu tedy nepředložit zajímavou nabídku v okamžiku, kdy již „otvírá peněženku“? Na této jednoduché myšlence jsou...

Celý článek
Svoboda

5 pravých důvodů, proč se lidé stávají podnikateli

Existuje celá řada důvodů, proč se někdo stane podnikatelem než tradičním zaměstnancem. Pouze vy můžete rozhodnout o životě, který je pro vás správný. Nicméně s nejistotou podnikání přichází také obrovská svoboda a odpovědnost. Zde je pět skutečných důvodů, proč se lidé stávají podnikateli: 1. Jejich kreativita nespadá do firemního prostředí Cítíte, že nezapadáte. To může být frustrující, ale pokud...

Celý článek
Kancelář

3 jednoduché způsoby, jak být tvořivější

Konkurenceschopnost znamená přicházet s inovacemi nebo průlomovými řešeními. Takže bez ohledu na to, v jakém oboru pracujete, potřebujete být kreativní. Pouhé estetické pracovní prostředí k tomu ale nestačí – abyste byli produktivní a přinášeli výsledky, potřebujete vhodné stimuly. Zde je několik způsobů, jak pomoci vaší inspiraci: 1. Udělejte si na tabuli myšlenkovou mapu Myšlenková mapa je diagram, který se skládá z hlavní...

Celý článek
  • Jak se zviditelnit na internetu

  • Nejnovější příspěvky
  • Chcete dostávat zajímavé tipy a rady, jak prodávat na internetu?

    Pokud ano, přihlašte se prosím k odběru.