Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Jak posílat chytré upomínky a vyhnout se zpožděným platbám

Jednou z nejméně příjemných situací při prodeji je, když očekáváte platbu za provedenou objednávku a po dni splatnosti peníze stále ještě nejsou na vašem účtu. Ano, stává se to a je to lidské. Známe ty okamžiky, kdy toho máme hodně, a tak dokonce i nějaká ta platba unikne naší pozornosti. Blížící se Vánoce jsou zrovna tou dobou, kdy...

Celý článek
Fapi story Hana Trnčáková

[FAPI STORY] Příběh Hany Trnčákové a její „Svobody“

Vítejte v novém seriálu našeho blogu – FAPI STORY. Moc nás zajímají vaše příběhy a vaše cesta úspěchu v online podnikání. Uvidíte zde příběhy jednotlivců i firem, pro které je FAPI užitečným pomocníkem. V tomto článku si ukážeme příběh Hany Trnčákové, která, jak sama říká, mohla do svého online podnikání přinést ještě více svobody a pořádku. Tak jdeme...

Celý článek
FAPI - 3 tipy jak na vánoční online prodej

3 TIPY, jak přenést kouzlo Vánoc do (online) prodeje

Jde do tuhého. I když se teploty už jen těžko šplhají k desítce, přesto je tu něco, co obchodníkům a prodejcům pořádně zahřívá hlavu. Jsou to Vánoce. Vlastně pardon, vánoční horečka, která se rychle blíží ke svému vrcholu.

Celý článek

Proč si lidé (ne)kupují mé produkty online?

Google Analytics nám o našich návštěvnících prozradí opravdu hodně. Nicméně, vůbec nevíme, jaký motiv je vede k tomu, aby si naše produkty zakoupili. Proč lidé nakupují online? A jak můžeme ovlivnit jejich chování, aby si našich produktů koupili víc? V tomto článku najdete přehled těch nejcennějších poznatků o tom, co lidi motivuje k tomu, aby nakupovali online. A...

Celý článek

18 rychlých tipů, jak prodávat více produktů online

Pokud prodáváte produkty online – a je jedno, jestli jde o jediný výrobek, nebo tisíce kusů – je mnoho věcí, které na webových stránkách nebo eshopu můžete změnit, a dosáhnout tak vyššího prodeje i při stále stejné návštěvnosti webových stránek/eshopu. Tento proces se anglicky nazývá „Conversion Rate Optimization“, tedy optimalizace konverzního poměru. V internetovém marketingu jde...

Celý článek

Legislativní novinky v roce 2017

Přivítali jsme nový rok 2017 a s ním i řadu legislativních změn. Pro letošek se jich urodilo opravdu požehnaně. Uživatelů FAPI se však naštěstí přímo dotýká jen minimum z nich. Evergreen EET Velké diskuse a vášně vyvolalo již v závěru minulého roku spuštění první vlny EET. O tom, jaké změny EET přináší s ohledem na FAPI, jsme informovali v minulém...

Celý článek

Elektronická evidence tržeb ve FAPI

Elektronická evidence tržeb (EET) je téma, které již nějakou dobu čeří vody nejen podnikatelského prostředí. Protože termín spuštění EET již klepe na dveře, v tomto článku přinášíme všechny nezbytné informace, které vám pomohou začlenit EET do vašeho byznysu s minimální námahou a bez zbytečných komplikací. Více informací k problematice EET najdete na oficiálních webových stránkách projektu elektronické evidence...

Celý článek

Pár kroků a můžete prodávat jednoduše online

Internet už má doma dnes téměř každý a zkušenost zákazníků s online nákupem se zvyšuje. Podle průzkumu Českého statistického úřadu nakoupilo přes internet alespoň jednou během posledního roku 21% dospělých Čechů. Tato statistika má jednoznačně vzrůstající tendenci a stejně tak i tržby podnikatelů a firem, které na online trhu působí. Internet je dnes největším tržištěm světa...

Celý článek

Prodáváte automaticky? Začněte automaticky i šetřit

Víte, že díky FAPI můžete nejen automatizovaně vydělávat, ale i šetřit? Pro ty z vás, kteří naší aplikaci fandíte, rádi ji používáte a jste spokojení, máme skvělou příležitost získat slevu na vašich budoucích platbách za FAPI a zároveň možnost udělat radost vašim přátelům či klientům. Právě totiž spouštíme nový program DOPORUČ PŘÍTELI, který vám umožňuje získat...

Celý článek

Na co se zaměřit v prvním roce podnikání?

Odpověď je velmi jednoduchá! 70 procent svého času věnujte prodeji. Myslíte, že jsem blázen? Máte přeci tolik dalších věcí, na které se musíte zaměřit. Budování brandu, webových stránek, komunikační strategie, ovládnutí sociálních sítí, provozní, účetní a další věci… Jak tedy můžete větší část svého dne zaměřit na prodej? Jakmile to uděláte, transformuje to celé vaše...

Celý článek