PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

6.5. 2023

Jak začít používat Bing chat

Microsoft má podíl v OpenAI, což je společnost stojící za vývojem chatGPT. Díky tomu má Microsoft přístup k nejnovějším funkcím a verzím chatGPT. Z toho mimo jiné plyne, že v jeho vyhledávači BING můžete už nyní používat chatování, které nejen že je vybavené nejnovějším chatGPT-4, ale plně využívá připojení k internetu v reálném čase. Vyhledávání odpovědí na dotazy tak je rychlejší, snažší a rovnou...

2.5. 2023

Jak na prompty v chatGPT?

Prompty, česky příkazy, jsou v komunikaci s chatGPT textová zadání, kterými vyjadřujeme to, co chceme po daném nástroji zpracovat. Kvalita takového promptu může významně ovlivnit úspěšnost konverzace a šanci na rychlé získání ideálního výsledku. Dobře definované prompty zajistí, že konverzace se bude se týkat témat, která vás jako uživatele zajímají, resp. která chcete po chatGPT konkrétním způsobem zpracovat. Obecně je dobrou...

13.4. 2023

Psaní s ChatGPT: persony pro efektivnější práci

Věděli jste, že z chatGPT můžete pomocí pár jednoduchých úprav dostat řádově lepší výsledky? A lepšími myslíme čtivější, více nebo naopak méně odborné, psané přizpůsobenější stylistikou, nebo jakkoliv jinak zrovna potřebujete. Když si chatGPT představíte jako korektora psaných textů, nebo jako odborného lektora, tak jejich přizpůsobením získáte snáze přesvědčivější a lépe tematicky zpracované výsledky. ChatGPT má osobnost Tohle...

12.3. 2023

Jak na rychlejší překlady do cizích jazyků

Pokud se vaše publikum neomezuje jen na tuzemsko, tak přirozenou potřebou přiblížení se cílovému čtenáři je poskytnout mu obsah v jeho rodném jazyce. Když jím však sami nemluvíme, nezbývá než se poohlédnout po překladatelské službě. V tomhle článku si ukážeme různé možnosti jak zpracovat překlady textů, ať už jde o webové stránky, ebooky, reklamy nebo marketingové emaily. První možnost,...

12.3. 2023

Jak využít umělou inteligenci pro psaní marketingových textů

Marketingové texty jsou důležitou součástí každého podnikání, ale psaní těchto textů může být náročné. V poslední době se však stává stále běžnějším využívání umělé inteligence pro vylepšení a zefektivnění psaní těchto textů. V tomto článku se dozvíte, jak můžete využít AI pro generování nápadů na marketingové texty, optimalizaci klíčových slov a dokonce i pro tvorbu celých článků. Naučíte se také,...

6.3. 2023

Jak ve FAPI pracovat s daní z přidané hodnoty

Daň z přidané hodnoty patří mezi základní prvek daňového systému. Má významný vliv na hospodaření státu a dotýká se každého jednotlivce i každé firmy. Nicméně pokud jste neplátce DPH (v Česku je nynější obratový limit pro povinnou registraci jako plátce DPH 2 mil. Kč), tak se vás následující řádky netýkají. V České republice se používají tři základní sazby daně z přidané...

13.9. 2022

Ares plátce dph

Jak v systému ARES zjistit zda je firma plátce nebo neplátce DPH v 10 jednoduchých krocích?

30.5. 2022

Návod pro zvídavé: Jak měřit sledování videí v Google Analytics 3 – Universal Analytics (a i Google Analytics 4) pomocí Google Tag Manageru

Předem upozorňujeme, že tohle je návod pro pokročilejší uživatele, kteří už trochu znají Google Analytics (GA) a umí pracovat s Google Tag Managerem (GTM). Ale nelekejte se, krom založení obou nástrojů si celé nastavení projdeme krok za krokem. Chcete-li s nastavením Google Analytics a Google Tag Manageru pomoci, využijte naší nové služby Virtuálního asistenta. Všechno nastavíme za vás a poradíme s měřením. Pro...

25.5. 2022

Universal Analytics vs. Google Analytics 4 (GA4): Konec se blíží! Na co se připravit?

Zapamatujte si datum 1. července 2023 a dobře se na něj připravte. V tento den totiž oficiálně skončí Google Analytics 3, známější pod názvem Universal Analytics (zkráceně GA3 nebo UA).  Otěže převezme nový kůň, který už ve stáji Googlu více jak rok a půl netrpělivě čeká: Google Analytics 4 (zkráceně GA4).  Google Analytics 4 můžete s drobnými omezeními používat už...

Hana Moneam
30.3. 2022

Své on-line kurzy prodává ve FAPI i na Shoptetu: Na jednom z nich má Hana Moneam 627⨉ vyšší konverzní poměr – uhodnete, na kterém?

Říkáme to pořád, na některé věci se e-shop prostě nehodí. A tady je důkaz. Stačí trochu změnit prodejní strategii a hned můžete mít i 600 násobně více objednávek.  A to se netýká jen prodeje on-line kurzů. Ale o tom si povíme až v článku. Hana Moneam provozuje naprosto klasický e-shop s přírodní vlasovou kosmetikou NATUBEA (odkaz najdete na konci článku). Vedle něj ale...