Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Peníze

4 věci, které jsou důležitější než peníze

Abyste jako podnikatelé vydělávali slušné peníze, vkládáte do svého podniku spoustu času a energie. Z hlediska obživy je získávání peněz pro vás a členy vašeho týmu životně důležité. Stále jsou tu ale důležitější věci, jejichž ignorování způsobí, že budou vaše peníze bezcenné. Zde jsou 4 věci, které by měly mít ve vašem každodenním životě přednost před penězi. 1....

Celý článek
Online nákup

Jak zvýšit důvěryhodnost vašeho prodejního webu

I když máte nejlepší produkt na trhu, neznamená to, že vám spotřebitelé automaticky důvěřují. Abyste je přesvědčili ke koupi, musíte si získat jejich důvěru. Získání důvěry online nakupujících může být náročné, a tak vám přinášíme několik jednoduchých vylepšení, díky nimž bude váš prodejní web důvěryhodnější. 1. Budujte vztah se svým publikem Věřili byste naprostému cizinci, kterého jste...

Celý článek
Firemní kultura

Jak vytvořit úžasnou firemní kulturu

Kolegové jsou skvělí, firemní kultura je úžasná, se smyslem pro rodinu a péči o naše zákazníky i naše zaměstnance. Taková zpětná vazba od zaměstnanců je k nezaplacení, ale není snadné jí dosáhnout. Neexistuje žádný trik nebo rychlá cesta pro vytváření firemní kultury. Je to něco, co vyžaduje čas, ohleduplnost a přirozený přístup. Jak na to? 1. Nejen dovednosti a znalosti Výběr správných...

Celý článek
Ranní facebook

Jak zlidštit svou značku na sociálních sítích

Dáváte na Facebook denně pozoruhodné příspěvky, a přesto se o ně nikdo nezajímá? Vytváříte skvělé nabídky s odkazy na své webové stránky, ale nikdo na ně nekliká? Pokud je to vaše téma, existuje jasné řešení. Humanizace vaší značky. Jak na to? Komunikujte jako člověk, ne jako značka Začněte tím, že budete přemýšlet méně jako obchodníci a více jako zákazníci. Když používáte sociální sítě...

Celý článek
Porada

Stojíte před velkým marketingovým rozhodnutím? Pozor na těchto 5 pastí.

Marketing vám může pomoci rozšířit vaše podnikání a dostat ho do nových výšin, pokud jej uchopíte správně. Bohužel, většina obchodníků dělá stále stejné chyby. Když všichni kolem vás dělají chyby, může být těžké zvolit jiný přístup. Pokud chcete přepracovat svou marketingovou strategii, musíte se jich vyvarovat. Kterým pěti se vyhnout a co udělat místo nich? 1. Pocit nad...

Celý článek
Silné ověření klienta (SCA)

Co je silné ověření klienta (SCA) a jak ovlivní platby na internetu

Nedávno jsme psali o „revoluci v placení na internetu“ v souvislosti se službou Google Pay. Další revoluce – tentokrát legislativní – nás čeká již za pár dní. Je jí tzv. silné ověření klienta neboli Strong Customer Authentication (SCA). Co znamená silné ověření, jak funguje a jaké praktické důsledky z něj vyplývají, se dozvíte v tomto článku. Co je SCA? SCA je zákonná regulace,...

Celý článek
Hledání marketingové rovnováhy

Jak vybalancovat marketingovou automatizaci a personalizaci

Podle nedávného průzkumu zveřejněného společností Social Media Today používá 75 % marketingových týmů nějakou formu automatizačního nástroje. S rostoucí popularitou však vzrůstají obavy. Stejný průzkum uvádí, že 61 % obchodníků se obává nedostatku personalizace v důsledku automatizace. Stejně tak globální studie společnosti PWC zjistila, že jak se technologie rozvíjí, chce většina spotřebitelů používat technologie jako nástroj pro zvýšení...

Celý článek
Peníze

5 strategií, jak vydělat peníze za jakýchkoliv okolností

Je snadné vydělat peníze, když se vám zákazníci hrnou, ekonomika se rozvíjí a všichni jsou šťastní. Ale co se stane, když se to změní? Pokud jste vybudovali firmu jako hrad z písku, nebude existovat dlouho. Dobří podnikatelé v celé historii dokázali vybudovat impéria, která by odolala bouři trvající roky. Zde je několik tipů, jak to udělat, abyste se...

Celý článek
Jak umlčet hatery

4 způsoby, jak umlčet „hatery“

Strávili jste bezpočet hodin čtením a vzděláváním, abyste tyto znalosti předávali novému publiku, a teď jste ve svém oboru expertem? Úspěch může být vzrušující, ale spolu s ním se většinou objevuje skupina lidí, kteří vám úspěch nedokážou odpustit – hateři. Tyto jednotlivce váš úspěch provokuje a nenechávají si to pro sebe, ať už soukromě nebo veřejně. Proč to dělají?...

Celý článek
Dárek

Nápady na dárky, díky kterým budete pro své klienty na prvním místě

Jedna z nejdůležitějších metrik v podnikání je tzv. mindshare. Co to je? Je to to první, co vás jako zákazníka napadne, když se zamyslíte nad nějakým typem produktu, služby, nebo ideálně nad celým oborem. To je důvod, proč Coca-Cola dominuje nad Pepsi, když přemýšlíte o “kole”. Proto lidé tolik pijí Starbucks, i když za rohem je opravdu dobrá specializovaná kavárna....

Celý článek
  • Jak se zviditelnit na internetu

  • Nejnovější příspěvky
  • Chcete dostávat zajímavé tipy a rady, jak prodávat na internetu?

    Pokud ano, přihlašte se prosím k odběru.