PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

5.6. 2025

Co je NPS a jak je správně používat v podnikání?

Možná jste se zde ocitli právě po tom, co jste ohodnotili některý z našich produktů či služeb. Zákaznická zpětná vazba je jedním z nejcennějších nástrojů, které máte ve svém podnikání k dispozici.Ale jak zjistit, co si lidé skutečně myslí o vaší službě nebo produktu – jednoduše, přehledně a pravidelně? Jedním z nejefektivnějších způsobů je NPS – Net Promoter Score.Měří loajalitu zákazníků a pomáhá...

4.3. 2025

Proč je dobré mít automatické předvyplňování a našeptávání v prodejním formuláři (a jak ho rozjet s FAPI)

V online prodeji je hladký průběh objednávky klíčem k vyšší konverzi. Každý krok navíc nebo chybné zadání fakturačních údajů může způsobit, že si zákazník nákup rozmyslí. Automatické předvyplňování a našeptávání dat v objednávkovém formuláři proto představuje významnou konkurenční výhodu, která zákazníkům usnadňuje celý proces od začátku až do konce objednávky. Výhody automatického předvyplňování v objednávkovém formuláři 1. Rychlejší objednávka Zákazník...

14.11. 2024

Znásobte vaše prodeje díky dynamickým slevovým kódům

Zvyšte konverze pomocí „dynamických slevových kódu“, když si dnes spustíte bezplatnou zkušební verzi… Hackněte kód k 3X více konverzním Nabijte svůj příští webinář slevovými kódy, jejichž platnost vyprší. Otočte pomalé reklamní kampaně pomocí „automatických slev“. Vybudujte očekávání na příští uvedení na trh pomocí časově omezených slev. Vdechněte svým nabídkám život pomocí slevových kódu, které prokazatelně ztrojnásobí míru konverze....

8.11. 2024

Víte, o kolik peněz měsíčně přicházíte?

Pokud provozujete členskou sekci, klub či jinou formu předplatného, možná si neuvědomujete, o kolik peněz měsíčně přicházíte. Existuje jedna kritická metrika, která může zásadně ovlivnit vaše podnikání. Víte, která to je? Každý měsíc, když si dělám report o tom, jak si FAPI stojí, zaměřuji se na několik důležitých metrik. Patří mezi ně například: Ale jedna z hlavních metrik předplatného...

8.11. 2024

Novinky ve FAPI: Představujeme vylepšený FAPI Member PRO pro tvorbu členských sekcí, klubů a kurzů

Přináším vám další novinky z dílny FAPI, a to nejen z FAPI samotného, ale především z FAPI Member a verzi PRO. Jak jsme již naznačili v předchozích článcích, ve FAPI Member nezůstal kámen na kameni. Vydali jsme novou verzi FAPI Member 2.2, která zásadně zjednodušuje ovládání v administraci a přináší spoustu nových vylepšení a funkcí pro tvorbu členských sekcí, předplatného, kurzů a klubů. Pro koho je plugin...

10.10. 2024

Jak FAPI pomohlo ušetřit čas a ovlivnit podnikání úspěšné biohackerky Hanky Volfové?

Automatizace fakturace pomocí FAPI pomohla podnikatelce Haně Volfové zjednodušit účetnictví, ušetřit čas a zlepšit přehlednost prodejů. Přečtěte si, jak jsme díky propojení Stripe a FAPI vytvořili efektivní systém pro online fakturaci.

Splátky vs rozložení plateb
30.9. 2024 (Aktualizováno: 1.10. 2024)

Prodej na splátky nebo rozložení plateb?

Nabízíte svým zákazníkům možnost platit na splátky nebo rozdělit platbu do více částí? 🎯 Ve FAPI jsme připravili nové funkce, které vám s tím pomohou! Přinášíme vám přehled všech novinek, díky kterým zjednodušíte proces prodeje a nabídnete svým zákazníkům více flexibility. Přečtěte si, jak můžete tyto funkce využít ve svém podnikání a zvýšit své prodeje. 💰

Prodej na splátky
3.9. 2024

Prodej na splátky: Jak snadno nastavit splátkový prodej ve FAPI díky novým funkcím

Objevte, jak jednoduše nastavit splátkový prodej ve FAPI díky novým funkcím. Zvýšíte dostupnost svých produktů a přitáhnete více zákazníků. Naučte se využívat možnosti rozložení platby, postupného rozesílání faktur a další užitečné nástroje, které vám usnadní správu splátkových objednávek. Využijte výhody této funkce, která mezi uživateli FAPI rychle roste na popularitě.

29.5. 2024

Jak efektivně automatizovat evergreen placený obsah pomocí FAPI

V dnešním digitálním světě je kvalitní obsah klíčem k úspěchu jakéhokoli online podnikání. Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak zabezpečit trvalou hodnotu pro vaše čtenáře a zákazníky, je vytvoření tzv. evergreen obsahu. Tento typ obsahu zůstává relevantní a přináší hodnotu dlouho po jeho publikaci, což z něj činí ideální nástroj pro generování pasivního příjmu. Ale jak zajistit, že bude tento obsah správně monetizován a efektivně...

29.3. 2024

Jaké novinky v AI byste měli vyzkoušet? [březen 2024]

Po kratší odmlce přinášíme stručný souhrn novinek, které jsme odzkoušeli v překotně se rozvíjejícím světě plném AI nástrojů. Pojďte si je s námi projít a třeba se některý bude zrovna hodit i vaše podnikání. Lavinu loni spustil OpenAI a jejich chatGPT. Zatímco možnosti samotné aplikace chatGPT stále narůstají, s kvalitou výstupu je to občas jak na horské dráze. Někdy jsou výstupy i při...