PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

14.6. 2021

Jak by měl váš newsletter vypadat, aby ho lidé četli?

Čtyři hodiny smolíte geniální e-mail, stokrát ho přepisujete, dokud nejste naprosto spokojeni. Zařadíte ho do své newsletterové kampaně a po měsíci vidíte, že ho nikdo ani neotevřel. Proč? Zapomínáte na jednu prostou skutečnost. Obsah newsletteru není to první, co jeho příjemce vidí. V tomto článku se zaměříme jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu: Open rate, tedy míra otevření e-mailu, je...

3.6. 2021

Kdy je nejlepší čas na nový příspěvek na sociálních sítích?

Otázka kdy na sociálních sítích sdílet nový příspěvek je stejně důležitá jako obsah samotný. Můžete psát chytře, vtipně, provokativně, úderně, můžete si dát práci s obrázkem, vymyslet geniální hashtagy a vybrat výmluvné emotikony, když ale na tlačítko „sdílet“ kliknete v nesprávnou chvíli, nikdo si vašeho textu ani nevšimne. Každá sociální síť má svou špičku. Chcete-li oslovit co nejširší publikum, získat...

31.5. 2021

Kdy a jak často publikovat na blogu?

Bez blogu se nedá žít (on-line). Firemní blog je to první, co vám doporučí každá marketingová agentura, když po ní budete chtít zviditelnit svou značku na internetu. Blog odpovídá na otázky vašich zákazníků, věnuje se do hloubky tématům, která je zajímají, pomáhá promovat vaše produkty a je naprosto zásadní pro organickou návštěvnost (SEO). Google roboti navíc oceňují weby, na nichž se...

26.5. 2021

Nedostatek a nedostupnost jako obchodní technika

Nedostatek a nedostupnost nás dokážou přivést k šílenství, nutí nás dělat věci, za které se později stydíme. Člověk prahne po tom, co nemá, co je jedinečné a čeho je málo. Usuzuje, že takové věci mají větší cenu, protože je těžší se k nim dostat. To všechno úspěšní obchodníci dobře vědí a umí na tom postavit výdělečnou reklamu. Využívají při ní to, čemu se...

Identifikovaná osoba a DPH
24.5. 2021

Kdy se z vás stává identifikovaná osoba a kdy plátce DPH?

DPH je zkratka, která děsí nejednoho tuzemského podnikatele. Za chybné nastavení, či dokonce neplacení daně z přidané hodnoty vám hrozí dosti vysoké pokuty. Proto je dobré vědět, kdy se vás jako prodejce povinnost odvádět DPH týká. A tomu se zde budeme věnovat. Kdo je identifikovaná osoba? Identifikovaná osoba je plátcem DPH jen pro přeshraniční plnění (mezi státy EU)....

20.5. 2021

Proč se vyplatí na faktuře využívat QR kód

Na QR kód jste už určitě někde narazili. Vypadá jako čtvereček rozsypaných kostiček, který na první pohled nic neznamená. Jde ale o novodobý prostředek, jak do malého prostoru zakódovat mnohem větší množství dat. QR je zkratka vycházející z anglického „Quick Response“, tedy kód rychlé akce. A které akce vám umožní dělat? Jak se QR kód používá? K tomu, abychom QR kód...

Dušan Souček mluví o FAPI
17.5. 2021

Co si Dušan Souček myslí o FAPI?

Dušana Součka není v prostředí českého on-line marketingu a vzdělávání třeba příliš představovat. Dušan má za sebou řadu úspěšných projektů. Z těch stále běžících je to například Kontaktomat, Z nuly na 1 071 799 Kč či nová Affiliate výzva, kterou byste si rozhodně neměli nechat ujít. Automatizace hraje ve všech jeho projektech důležitou roli. Bez ní by totiž prakticky ani nebyly proveditelné. FAPI je...

Ideální zákazník
27.4. 2021

Komu vlastně prodáváte? Poznejte svého ideálního zákazníka

Kdo je váš ideální zákazník? Tuto otázku byste si měli položit už při zakládání svého byznysu. Pomůže vám nejen s prodejem, ale i se samotným vymýšlením vašich produktů. Spousta podnikatelů totiž udělá tu chybu, že si vysní své podnikání, vrhnou se na něj po hlavě, jen aby posléze zjistili, že po jejich produktech na trhu neexistuje relevantní poptávka. Každý je přesvědčený o tom,...

Prodejní stránka
27.4. 2021

Jak napsat úspěšnou prodejní stránku ve 14 jednoduchých krocích

Prodejní stránka zpravidla vypadá jako nekonečný vodopád textu. Nelekněte se té délky. Možná si říkáte: „Kdo tohle proboha bude číst?“ No přeci váš ideální zákazník. Ten je na něj totiž přesně naladěný, pro něj to celé píšete. Text nikdy nedávejte číst svým kamarádům, jichž se netýká. Řeknou vám jediné: „To je strašně dlouhé, zkrať to.“ Klíčem...

24.4. 2021

Co je sales funnel a jak si s jeho pomocí znásobit klientelu?

Sales funnel, česky také prodejní trychtýř, reprezentuje sérii kroků, jimiž váš zákazník musí projít na své cestě ke konverzi. Tou se nejčastěji myslí odeslaná a potažmo i zaplacená objednávka, ale stejně tak jí může být vyplněný formulář, poskytnutý kontakt či jakákoliv jiná myslitelná akce. Tak proč se tomu tedy neříká cesta zákazníka, ale „trychtýř“? Z určitého pohledu jde...

  • Jak se zviditelnit na internetu

  • Nejnovější příspěvky
  • Chcete dostávat zajímavé rady a tipy, jak prodávat na internetu?

    Zadejte svou e-mailovou adresu a přihlašte se k odběru novinek.