PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Jak umlčet hatery
19.8. 2019

4 způsoby, jak umlčet „hatery“

Strávili jste bezpočet hodin čtením a vzděláváním, abyste tyto znalosti předávali novému publiku, a teď jste ve svém oboru expertem? Úspěch může být vzrušující, ale spolu s ním se většinou objevuje skupina lidí, kteří vám úspěch nedokážou odpustit – hateři. Tyto jednotlivce váš úspěch provokuje a nenechávají si to pro sebe, ať už soukromě nebo veřejně. Proč to dělají?...

Dárek
12.8. 2019

Nápady na dárky, díky kterým budete pro své klienty na prvním místě

Jedna z nejdůležitějších metrik v podnikání je tzv. mindshare. Co to je? Je to to první, co vás jako zákazníka napadne, když se zamyslíte nad nějakým typem produktu, služby, nebo ideálně nad celým oborem. To je důvod, proč Coca-Cola dominuje nad Pepsi, když přemýšlíte o “kole”. Proto lidé tolik pijí Starbucks, i když za rohem je opravdu dobrá specializovaná kavárna....

Checklist
5.8. 2019

Disciplína je to, co vede k úspěchu

Nejúspěšnější lidé v životě jsou disciplinovaní. Nicméně uspět v řešení životních výzev je často náročné. Frustrace pak může způsobit, že se mnoho lidí vzdá příliš brzy. Každá výzva nám nabízí příležitost růstu, testování hranic nebo učení se nových způsobů řešení problémů. Jak tedy podpořit svou disciplínu? 1. Frustrace Disciplinovaní lidé věří, že nejvíce rostou, když jsou ve...

Skalní fanoušci
29.7. 2019

6 osvědčených způsobů, jak ze svých zákazníků udělat fanoušky

Dnešní svět se topí v obsahu, ale hladoví po spojení. Není divu – jsme sociální tvorové původně pocházející z kmenových společností. Dnes se sdružujeme kolem našich zájmů, vášní, identit, a také značek – podnikatelé, kteří vytvářejí komunitu věrných zákazníků, jsou vždy úspěšní. Představte si, že od vás vaši zákazníci nejen nakupují, ale také se stávají vašimi fanoušky, kteří o vás...

Jak prodávat více
25.7. 2019

Jak prodávat více: Upsell, Cross-sell, Miniupsell

Jak by se vám líbilo zvýšit své tržby až o desítky procent? A co kdyby vás to dokonce nestálo ani korunu navíc? Zkušenost jasně ukazuje, že prodat zákazníkovi, který se už rozhodl u vás nakoupit, je mnohem snazší, než získat nového zákazníka. Proč mu tedy nepředložit zajímavou nabídku v okamžiku, kdy již „otvírá peněženku“? Na této jednoduché myšlence jsou...

Svoboda
22.7. 2019

5 pravých důvodů, proč se lidé stávají podnikateli

Existuje celá řada důvodů, proč se někdo stane podnikatelem než tradičním zaměstnancem. Pouze vy můžete rozhodnout o životě, který je pro vás správný. Nicméně s nejistotou podnikání přichází také obrovská svoboda a odpovědnost. Zde je pět skutečných důvodů, proč se lidé stávají podnikateli: 1. Jejich kreativita nespadá do firemního prostředí Cítíte, že nezapadáte. To může být frustrující, ale pokud...

Kancelář
15.7. 2019

3 jednoduché způsoby, jak být tvořivější

Konkurenceschopnost znamená přicházet s inovacemi nebo průlomovými řešeními. Takže bez ohledu na to, v jakém oboru pracujete, potřebujete být kreativní. Pouhé estetické pracovní prostředí k tomu ale nestačí – abyste byli produktivní a přinášeli výsledky, potřebujete vhodné stimuly. Zde je několik způsobů, jak pomoci vaší inspiraci: 1. Udělejte si na tabuli myšlenkovou mapu Myšlenková mapa je diagram, který se skládá z hlavní...

Čtení
8.7. 2019

6 způsobů, jak posílit vaši podnikatelskou mysl

Stát se úspěšným podnikatelem vyžaduje víc než mít zvládnuté počty a správu financí. I když tyto dovednosti hrají důležitou roli, dělat významné kroky ve vašem podniku vyžaduje i něco více – kreativitu, schopnost vedení a nadšení. Tyto dovednosti jsou sice mnohem abstraktnější než matematika, ale ne méně důležité. Přinášíme vám pár tipů, na které se můžete pro váš podnikatelský...

Dovolená
1.7. 2019

Jak si jako vytížený podnikatel udělat volno

Léto je ideální čas užít si trochu volna – pro všechny kromě podnikatelů. Při hektickém pracovním plánu pro vás může být náročné udělat si delší čas volno – to ale neznamená, že byste měli pracovat celé léto. Výzkum ukázal, že dokonce i malá přestávka může zvýšit produktivitu, kreativitu a zlepšit vaši náladu. Pokud jste připraveni sklízet tyto...

Copywriting
24.6. 2019

4 věci, kterým se vyhnout ve vašich marketingových zprávách

Pokud nebudou vaše marketingové zprávy silné a neosloví správné publikum, nedosáhnete vytoužených výsledků – a tohle nechcete. Slova jsou mocná, a proto je musíte používat moudře. Zkušený copywriter umí motivovat publikum k akci, ale co když si jej nemůžete dovolit? Naštěstí existuje celá řada teorií, ze kterých se můžete učit, jak psát lepší marketingová sdělení. Přinášíme vám 4 věci,...