CENÍK FAPI

Vyberte si tarif podle toho, kolik objednávek potřebujete zpracovávat. Čím více prodáváte, tím je cena za jednu objednávku nižší.

START
190 Kč
měsíčně*
Do 10 objednávek za měsíc
Plná funkcionalita
Neomezený počet prodejních formulářů
Možnost napojení platební brány
Jestliže s prodejem on-line začínáte a nevíte, kolik objednávek budete zpracovávat, vyberte si tarif START. Poskytne Vám plnou funkcionalitu pro nastavení celého prodejního procesu a rozjezdu vašeho podnikání.
COMFORT
690 Kč
měsíčně*
Do 100 objednávek za měsíc
Plná funkcionalita
Neomezený počet prodejních formulářů
Možnost napojení platební brány
Tarif COMFORT nabízí atraktivní poměr počtu objednávek a ceny. Solidní volba pro uživatele s rozjetým on-line byznysem.
PREMIUM
1290 Kč
měsíčně*
Do 300 objednávek za měsíc**
Plná funkcionalita
Neomezený počet prodejních formulářů
Možnost napojení platební brány
Vystavujete měsíčně více než 100 objednávek? Pak je tarif PREMIUM to pravé pro vás. A co když ani 300 objednávek nestačí? Žádný problém, za každou objednávku nad limit tarifu vám doúčtujeme jen 2 Kč.

* Při objednávce roční licence získáte 2 měsíce zdarma (platíte jen za 10 měsíců).

** Při překročení limitu tarifu PREMIUM účtujeme 2 Kč za každou objednávku nad limit.

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

FAQ aneb na co se nás ptáte

Jak je ve FAPI chápána objednávka?

Objednávkou se rozumí jeden uskutečněný prodej. Ten může být doprovázen více prodejními doklady - zálohová faktura, doklad o přijetí platby, faktura/daňový doklad, opravný daňový doklad. Celá tato série dokladů je pro výpočet tarifu započítána jako jedna objednávka.

Jaké objednávky se započítávají do limitu tarifu?

Do limitu tarifu se počítají objednávky, které byly vytvořeny v daném měsíci (období, za které se tarif vyhodnocuje) a nejsou stornované. Započítávají se jak objednávky vytvořené automaticky přes prodejní formuláře, tak objednávky vystavené ručně.

Co se stane, když překročím limit tarifu?

Tarif vaše prodeje nijak neomezuje. Když překročíte limit tarifu, vystavíme vám pouze doplatkovou fakturu do ceny vyššího tarifu. Funkčnost vašeho účtu tím nebude nijak dotčena, a vy se tak můžete v klidu věnovat svému byznysu. Při překročení limitu nejvyššího tarifu PREMIUM, účtujeme doplatek 2 Kč za každou objednávku vystavenou nad limit tarifu.

Podle čeho si mám zvolit tarif?

Jednotlivé tarify se liší pouze počtem objednávek, které dokáží zpracovat. Kritérium pro výběr vhodného tarifu je tedy jednoduché - zvažte, kolik objednávek měsíčně obvykle přijímáte.

Jak mohu zakoupit tarif FAPI pro nový účet?

Stiskem tlačítka Objednat u vybraného tarifu v ceníku zobrazíte objednávkový formulář. Po vyplnění a odeslání objednávky se vytvoří nový účet FAPI na e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Současně s tím vám bude zaslána zálohová faktura na objednaný tarif. Po jejím zaplacení se tarif u vašeho účtu automaticky aktivuje.

Jak mohu změnit tarif u svého již existujícího účtu?

Pro stávající účet můžete tarif objednat, popř. změnit přímo v administraci svého účtu FAPI (nabídka Můj účet - Tarif a faktury). Chcete-li s nastavením nebo výběrem vhodného tarifu pomoci, obraťte se na naši podporu (podpora@fapi.cz).

Používám některý ze starých tarifů. Musím přejít na nový tarif?

Od 1. 8. 2017 je možné zakoupit již jen nové tarify. Původní tarif vám platí až do vypršení jeho aktuální licence. Poté bude třeba přejít na některý z nových tarifů. Při prodloužení licence na další období vám automaticky nabídneme nový tarif, který nejvíce odpovídá vašemu současnému tarifu, a to podle této tabulky.

Bude možné dále používat bezplatné tarify?

Od 1. 8. 2017 byly bezplatné tarify (s výjimkou zkušební doby u nově založených účtů) zrušeny. Po tomto datu je možné buď přejít na některý z nových tarifů, nebo používání FAPI ukončit.

Co se stane, když neprodloužím tarif svého účtu?

Pokud skončí licence vašeho účtu, účet se následující den automaticky přepne do omezeného režimu. V účtu, který se nachází v omezeném režimu, nelze provádět žádné aktivní operace a všechny automatické procesy (např. příjem objednávek přes prodejní formuláře, import a párování plateb, zasílání transakčních e-mailů apod.) jsou zastaveny.

Mohu na FAPI získat nějakou slevu?

Pokud si předplatíte tarif na rok dopředu, ušetříte částku v hodnotě ceny dvou měsíců. Pro neziskové organizace poskytujeme zvýhodněné ceny - kontaktujte nás na e-mailové adrese podpora@fapi.cz.