Jde do tuhého. I když se teploty už jen těžko šplhají k desítce, přesto je tu něco, co obchodníkům a prodejcům pořádně zahřívá hlavu.
Jsou to Vánoce.
Vlastně pardon, vánoční horečka, která se rychle blíží ke svému vrcholu.
Kalendář už ani neprotestuje a naopak přidává do celého kolotoče černý pátek, který na konci listopadu ještě více zahustí atmosféru.
Nákupy nemusíme vnímat negativně. Přece jenom, lidé směňují práci za peníze, a tak jde jen o jiný způsob předávání energie svým blízkým v podobě darů, které jsme pořídili u někoho jiného.
Všechno má samozřejmě své meze a je důležité dbát na to, abyste rozdávali také svou pozornost, přítomnost a radost.
Vánoční dárky však hrají podstatnou roli ve zpestření kouzelných okamžiků, které nás v prosinci čekají.
Na žebříčku nejžádanějších dárků jsou to pak:
Pokud nabízíte své zboží nebo služby, nastražte uši!
Následující tipy vás ještě lépe připraví na období, kdy budou 2 třetiny Čechů shánět něco hodnotného pro své blízké.
Ne že by mu měla být zima, ale v době svátků a kouzelných okamžiků musí být i nákupy kouzelným zážitkem.
Vzpomeňte si, co vidíte v obchodním domě, když vejdete? Co cítíte? A co slyšíte?
Váš online prodej nebude mít vůni a pravděpodobně ani zvuk, a o to víc byste měli dbát na jeho obraz.
Nepodceňte, jak vypadají vaše stránky, jakou grafiku má vaše reklama a jak o svých produktech píšete.
To všechno může získat vánoční kabát, třeba jen díky šabloně nebo pěknému pozadí z fotobanky.
Doručujete klientům produkt online? Vytvořte vánoční šablonu e-mailu. Nebo rovnou poukaz k vytištění.
A radost k radosti. Se slevami šetřte a hlídejte si hodnotu toho, co nabízíte. Využijte jiné způsoby, jak zaujmout.
Podívejte se na dárky očima zákazníků.
Zamyslete se, jak svůj produkt proměníte v kouzelný balíček, který Ježíšek láskyplně pokládá vašim blízkým pod světélkující vánoční strom.
Pár nápadů pro vás:
Osobní reference je nejsilnějším nástrojem budování důvěry a nadšení zákazníci jsou generátorem osobních doporučení.
O slevách jsme už mluvili, ale je tady další, velmi účinná cesta, jak zákazníka zaujmout, podpořit jeho hravost i zvědavost.
Jsou to překvapení, která můžete nachystat pomocí slevových kódů. Jedná se o skvělou funkci a ve FAPI ji najdete v nastavení prodeje.
Jednoduše si kód pojmenujete, určíte, kolik procent bude vaše sleva, a určíte váš kód.
Například: KOUZELNEVANOCE
Buďte kreativní.
Své kódy můžete nastavit neomezeně, ale i na konkrétní časové období nebo počet použití.
To znamená, že na Štědrý den nemusíte přemýšlet nad tím, že je potřeba něco nastavit, upravit nebo vypnout.
Zjednodušíte si zase o kousek život a kódy budou pracovat za vás.
Přistupujte ke své vánoční nabídce s lehkostí.
Netlačte na pilu a nesnažte se prodat za každou cenu. Po Vánocích bude prodej pokračovat a vás může nešikovný systém slev a akcí zařadit mezi nedůvěryhodné prodejce.
Buďte kreativní a udělejte ze svého produktu žádaný dárek.
Pracujte s vizuální stránkou webu, mailingem i reklamou. Využijte motivy dostupné ve fotobankách, oslovte šikovného grafika nebo programátora.
Zjednodušte si prodej díky slevovým kódům.
Nastavují se jednoduše, stejně jako celé FAPI. Jak na to se dozvíte v návodu >>>
Prodávejte o svátcích automaticky a těšte se, až objevíte své dárky nejen pod stromkem, ale také na své prosincové FAPI screen. 😉
Nemáte svoje FAPI a chcete na svém webu prodávat ještě tento týden?
Vyzkoušejte ho bezplatně a poznejte, jak snadno lze prodej automatizovat.