[FAPI STORY] Příběh Hany Trnčákové a její „Svobody“

Fapi story Hana Trnčáková

Vítejte v novém seriálu našeho blogu – FAPI STORY.

Moc nás zajímají vaše příběhy a vaše cesta úspěchu v online podnikání.

Uvidíte zde příběhy jednotlivců i firem, pro které je FAPI užitečným pomocníkem.

V tomto článku si ukážeme příběh Hany Trnčákové, která, jak sama říká, mohla do svého online podnikání přinést ještě více svobody a pořádku.

Tak jdeme na to.

Hanko, můžete prosím čtenářům krátce představit vaše podnikání?

Určitě. Jmenuji se Hana Trnčáková a věnuji se zavádění systémů a pořádku do domácností a firem. Věnuji se leadershipu a řízení týmů.

Jsem autorkou vlastního projektu Svoboda v pořádku, který klade důraz na jasno, flow a pořádek v osobním i pracovním životě.

Jak jste se o FAPI dověděla a co vás přesvědčilo si jej pořídit?

Před více než rokem jsem začínala s online prodejem. Napsala jsem svou první elektronickou publikaci a snažila se vymyslet, jak ji mohu doručit lidem. Znělo to jednoduše, ale na trhu moc takových řešení nebylo.

Upřímně, nejprve jsem zkoušela konkurenční systém, ale po dvou měsících jsem hledala znova. Online objednávku, fakturaci a další související kroky jsem potřebovala co nejvíce automatizovat a věnovat se spíše tvorbě.

Znala jsem systém FAPI, ale vždycky jsem měla pocit, že je to spíš pro větší podnikatele. Já jsem začínala a prodej e-booku jsem nepovažovala za nějaký velký projekt.

Jenomže doba postoupila a já už pár týdnů od spuštění prodejů plánovala první živé workshopy a semináře. Ten první proběhl brzy a jeho prodej už zabezpečilo kompletně FAPI.

V objemu prodejů to bylo – a po zavedení nového ceníku také stále je – nejekonomičtější řešení. Stejně tak jeho propojení se šablonou Mioweb, kterou na svém webu používám, jsem zvládala nastavení prodejních stránek v řádech minut.

Vlastně jsem propadla celé rodině aplikací Smartselling, takže si momentálně užívám jejich vzájemnou souhru a možnosti.

Pamatuji si ještě na moje akce v minulosti, kdy jsem ručně tvořila faktury v excelu a registrace počítala podle seznamů v tabulkách. To rozhodně nebyla svoboda v pořádku. 😉

Proč zrovna FAPI?

Opakovala bych se, ale stručně je to hlavně jeho jednoduchost, propojení s ostatními systémy na email marketing, webové stránky i partnerské programy.

Myslím, že důvody jsou jednoduché tak jako samotné FAPI. Nikdo nechce od přírody trávit čas věcmi, které ho zdržují, a raději bude věnovat svou energii do činností, které za něj udělá naprogramovaná aplikace.

Je to efektivní a já místo složitého řešení prodeje na stránkách mohu nahrát třeba nové live video na Facebook a věnovat se tak lidem, které mohu podpořit.

V čem konkrétně vám FAPI pomáhá a jak dlouho?

Druhým rokem díky FAPI prodávám online na svém webu, vystavuji faktury i za své konzultace a práci a také jej používá má účetní pro potřebné exporty do svého účetního programu.

Pomáhá mi rychle reagovat a tvořit prodejní stránky, respektive upravovat ceny, přidávat položky a starat se o klienty automatickými připomínkami.

V podstatě je to i taková moje virtuální asistentka.

Všechno tohle si musí člověk nejprve uvědomit. Nejprve jsem vlastně ani nedokázala definovat, v čem mi FAPI tak pomáhá, ale stačí se na chvíli zastavit a připomenout si tu dobu, kdy každá stránka a prodejní mechanismus trval nastavit celý den.

Jaká funkce se vám ve FAPI nejvíce líbí?

Jsem naprosto unešená ze slevových kódů. Nechci ani tak jmenovat funkce kolem samotného prodeje, ale pokud mám vyzdvihnout jednu věc, která mi teď moc zpříjemnila život, jsou to slevové kódy.

Nejde ani tak o jejich funkci samotnou, ale o možnost ovlivnit jednoduchým kódem výslednou cenu produktu.

Abych to upřesnila na příkladu z praxe: čtenáři mého e-booku dostávají ode mne voucher na velmi výraznou slevu na živý seminář. Do teď jsem, i když jednoduše, musela vždy po jednom semináři trochu upravit stránku, nastavit novou, apod.

Nyní mám jeden kód, který je možné používat univerzálně bez dalších úprav.

A co víc, blíží se Vánoce. 😉

Dovedla byste odhadnout, kolik času a starostí vám FAPI ušetřilo?

Před pár lety bych řekla dny. Nyní jsou to hodiny. Moje semináře se prodávají samy a e-booky stejně tak.
Důležité je nebrat to jako samozřejmost a užívat si každý i sebemenší FAPI úspěch.

Komu byste FAPI doporučila?

Myslím, že nejvíce jej ocení lidé s menším sortimentem “produktů” nebo mini e-shopy. Kreativci, tvůrci, školitelé a obecně online podnikatelé.

Někdo, kdo nezůstane jen u jednoho e-booku, ale spíš si uvědomí, že mu tyto nástroje přinesou to nejcennější.

ČAS a prostor věnovat se naplno tomu, co miluje, co ho naplňuje, a v čem cítí svou největší sílu.

Já jsem to s FAPI měla úplně stejně a i když není dokonalé, líbí se mi prostě být u toho a sledovat svůj i jeho růst.

Děkuji vám za rozhovor a přeji mnoho úspěchů!

Projekt Svoboda v pořádku najdete na této adrese:
https://www.hanatrncakova.cz/

 

Nemáte svoje FAPI a chcete na svém webu prodávat ještě tento týden?
Vyzkoušejte ho bezplatně a poznejte, jak snadno lze prodej automatizovat.

Vyzkoušejte FAPI zdarma kliknutím ZDE >>>

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů