Chcete být IN? Aneb jak vám inline platební brána zvedne prodeje

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Je tedy třeba, abyste věnovali pozornost i stránce, kde klient objednává a následně platí. Je to totiž místo, kde poskytne své platební údaje a navždy se rozloučí se svými těžce vydělanými penězi.

fapi_inline_brana

Je zdánlivě jednoduché připojit ke své webové stránce například PayPal a mnout si ruce, že máte hotovo. Pokud to ale se svým businessem myslíte opravdu vážně, je třeba, abyste měli plnou kontrolu nad celým platebním procesem.


Proč je inline platební brána IN? 

Poskytuje širokou škálu platebních metod

Zdá se to být evidentní? Nevěřili byste, kolik existuje webových stránek, které poskytují pouze jednu platební metodu. Průzkumy zákaznického chování přitom ukazují, že až 60% zákazníků očekává širokou škálu platebních možností.

Není nutné a ani praktické, abyste nabízeli všechny platební metody, které na trhu existují. Vše se odvíjí od toho, kdo jsou vaši zákazníci a jaké platební metody preferují.

Dobrou kombinací na začátek je nabídnout platbu bankovním převodem a kreditní kartou.


Má konzistentní design

Z pohledu brandingu budete chtít mít vše co nejkonzistentnější. To znamená například použít na stránce, kde klient platí, vaše logo. Tím budujete a upevňujete svou značku.

Jasně, že někteří poskytovatelé online platebních řešení vám dají hotové frontendové řešení. Tím ale ztrácíte kontrolu nad vzhledem a s ním jdoucím pocitem, který z objednávky a platby klient má.

S ohledem na všechny historky o podvodech, které v souvislosti s online platbami slýcháme, je naprosto přirozené, že jsou lidé skeptičtí, když jsou konfrontováni s platebním prostředním, které ani za mák nevypadá jako stránka, na které nakupovali.


Nepřesměrovává klienty jinam

Těžce jste pracovali, abyste dostali lidi na své webové stránky. Proč je tedy při placení posílat do webového prostředí někoho jiného?

To je největší nevýhodou například PayPalu, který klienty při platbě přesměruje mimo vaše webové stránky. Klienti tak získají pocit, jako by své peníze dávali někomu jinému než tomu, od koho nakupují.

Pamatuje si klientovy platební údaje

Znáte ten pocit, když se vrátíte do příjemné restaurace a hned u dveří vás přivítá číšník slovy: „Rádi vás opět vidíme.“ Nejenže jste se vrátili někam, kde je vám dobře, ale oni vás tu dokonce poznávají!

Stejně tak to funguje s platebním prostředím, které si pamatuje klientovy platební údaje. Navozujete tím pocit bezpečí a klient nemusí vytahovat z peněženky platební kartu a složitě opisovat všechna ta neosobní čísla. Prostě jen klikne a peníze putují na váš účet.

Jak dostat inline platební bránu na vaše stránky?  

Je toho mnoho, na co musíte zaměřit svou pozornost, když chcete úspěšně prodávat. Mít dobrý nápad, vytvořit atraktivní produkt, najít potencionální zákazníky, nalákat je na své webové stránky… A teď jste se navíc dozvěděli, že svou roli hraje i to, jak klienta provedete platebním procesem. Jde vám z toho hlava kolem?

Nejjednodušší je najít prodejní nástroj, který v sobě již inline platební bránu integruje. Takovým nástrojem je například FAPI. Klient jednoduše objedná produkt prostřednictvím prodejního formuláře přímo na vašem webu a vybere si platební metodu, která je mu nejpohodlnější. Inline platební brána ho nepřesměruje do prostředí nikoho jiného, zapamatuje si jeho platební údaje, a pokud na ni umístíte své logo, bude plně konzistentní se vzhledem vašich webových stránek.

Díky FAPI navíc plně automatizujete své prodeje, protože za vás přijme objednávku, vystaví daňový doklad, napáruje platbu s fakturou, a pokud prodáváte elektronický produkt, tak jej klientovi i samo odešle. Podívejte se sami, jaké výhody vám přináší  FAPI: e-shop nové generace.

banner_fapi_ebook_6

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů