Prodej digitálního ebooku patří na internetu stále mezi populární formy on-line podnikání a šíření know-how.
Je to ideální varianta podoby produktu, pokud svou hodnotu nejlépe předáte za pomocí psaného slova.
Kuchařky, legislativní informace, návody jak psát, apod.
Digitální forma ebooku má navíc tu výhodu, že informace v něm obsažené můžete relativně levně a lehce upravovat dle aktuální platnosti.
Už tedy ebook máte a rádi byste jej prodávali skrze FAPI?
Pojďme se podrobněji podívat, jak na to.
Bavíme se sice o ebooku, ale stejný způsob prodeje platí obecně pro jakýkoli digitální obsah, který je možné doručit elektronicky, ať už je to například video, zvuková nahrávka, nebo počítačový program.
Samotný prodej ebooku probíhá ve FAPI stejným způsobem jako u jakéhokoli jiného produktu.
Co je však u ebooku potřeba řešit samostatně, je jeho doručení po zaplacení objednávky.
Zakoupený ebook je zákazníkovi zaslán e-mailem, přičemž jsou k dispozici dva způsoby doručení:
Výhodou výběru zaslání přes FAPI je to, že je nastavení jednoduché a nepotřebujete k tomu žádnou další podpůrnou aplikaci.
Nastavení vypadá v aplikaci takto, a jak je patrné, stačí opravdu zadat jen klíčové položky v rámci emailu, který bude zákazníkovi doručován po zaplacení produktu.
Přednastavení údajů automatického emailu včetně vložení odkazu, odkud si příjemce produkt stáhne.
Těmito slovy by se dal charakterizovat sofistikovanější přístup k možnosti vyzvednout si zakoupený produkt.
Jde tedy o zmiňovanou druhou možnost, která předpokládá použití aplikace Smartemailing (chytrý emailový nástroj ze společné „dílny“ Smartsellingu, pod kterou spadá i FAPI).
Při této možnosti se nabízí více výhod:
Pokud vás více zaujal tento postup, podrobný návod najdete v této nápovědě.
Ať už si vyberete jakýkoliv způsob, přejeme vám spoustu radosti z prodaných digitálních produktů. 🙂