Jak jednoduše prodávat (online)

Vizualizace prodeje na internetu (online)

Máte k dispozici svůj produkt a stojíte před otázkou, jak jej jednoduše prodat přes internet?

Shrneme, co víme, a doporučíme vám funkční postup – posloupnost jednoduchých kroků vedoucích k prodeji.

Ať je inspirací jak pro vás, co s podnikáním přes internet začínáte, tak pro vás, co běžně podnikáte, ale ve světě internetu se zatím nepohybujete.

Příprava by se dala rozdělit do těchto fází:

1/ Umístění na web
2/ Zprovoznění prodejního mechanizmu
3/ Propagace

Umístění na web

Základem jsou již tradičně webové stránky.

Web je výkladní skříní vašeho produktu a slouží jako vaše vizitka, která dělá první dojem na vaše online návštěvníky.

Na internetu lehce najdete spoustu služeb pro tvorbu stránek a mnohé vám nabídnou provozovat jej za nějakých podmínek zdarma.

Jako ale ve všech oborech, i zde platí příslovečné “za více peněz více muziky”, takže pokud si připlatíte, získáte větší možnosti funkčnosti webu a vzhledu.

Ve FAPI například používáme Mioweb.

Sociální sítě?

Své místo na výsluní můžete také podpořit vytvořením profilu stránek na sociálních sítích.

Zejména Facebook se se svou podporou placených reklam těší stále velké oblibě.

Doporučujeme.

Zprovoznění prodejního mechanizmu

Pokud jste ve fázi, kdy už máte krásný web, museli jste nevyhnutelně dospět k tomu, že potřebujete nějaký prodejní mechanizmus.

Nějaké to tlačítko “Koupit” u vašeho popisu či obrázku produktu, které by zajistilo, že se dostane k zájemci a vám že přistanou peníze na účtu.

Tuto funkčnost umí zakomponovat do webových stránek speciální aplikace, které lze najít na internetu.

Tyto aplikace se postarají o vložení prodejního formuláře, vystaví automaticky fakturu, spárují platbu, doručí produkt, apod.

My používáme náš vlastní nástroj, FAPI, který vám můžeme doporučit.

Propagace

Pokud už máte web s úspěšně nastaveným prodejním mechanizmem, stačí se už jen dostat do povědomí lidí, kteří potřebují to, co vy nabízíte.

Nabízí se více způsobů, kdy lze propagovat vaše produkty i offline cestou, ale zaměřme se na tu online.

Z pohledu počtu zákazníků můžete být v situaci, kdy už nějakou síť zákazníků máte.

V tom případě vám navrhujeme přenést komunikaci na email, případně si pořídit nějaký efektivní nástroj pro hromadnou komunikaci, který podporuje i sběr nových emailových kontaktů (my používáme Smartemailing).

Pro získání nových zákazníků je v online světě nutné přivést na váš web nové návštěvníky.

Toho nejlépe docílíte klasickou placenou reklamou, která se zobrazuje na různých místech na internetu podle toho, kam ji zacílíte.

Při vyhledávání opět objevíte širokou nabídku a je na vás, koho na internetu oslovíte.

5/5 - (1 vote)
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů