Co si Dušan Souček myslí o FAPI?

Dušana Součka není v prostředí českého on-line marketingu a vzdělávání třeba příliš představovat. Dušan má za sebou řadu úspěšných projektů. Z těch stále běžících je to například Kontaktomat, Z nuly na 1 071 799 Kč či nová Affiliate výzva, kterou byste si rozhodně neměli nechat ujít.

Automatizace hraje ve všech jeho projektech důležitou roli. Bez ní by totiž prakticky ani nebyly proveditelné. FAPI je jedním z nástrojů, které Dušanovi pomáhají vydělávat a předávat jeho cenné zkušenosti dál. Využívá je už hezkou řádku let, takže jeho přínos dokáže objektivně zhodnotit.

Proto jsme ho požádali, aby se s vámi o své pocity a dojmy z FAPI podělil.

Dušane, můžete prosím čtenářům krátce představit vaše podnikání?

Jasně, zhruba od roku 2013 se pohybuji v oblasti on-line vzdělávacích produktů. Někdo tomu říká “infopodnikání”, někdo zase třeba „e-learning”, ale v podstatě jde o to samé – o vytváření různých vzdělávacích produktů (kurzů, e-booků, webinářů) a jejich prodej a doručení on-line. 

Já jsem za tu dobu vytvořil několik desítek vzdělávacích produktů. Některé už neexistují, některé přetrvávají roky. Přímo či nepřímo jsem se podílel na spoustě marketingových kampaní, které se právě často při prodeji on-line vzdělávacích produktů vytvářejí. 

Moje jméno je ale také hodně spojeno s affiliate marketingem. Spravuji několik affiliate programů právě v oblasti on-line vzdělávání a jsem autorem on-line programu, kde se partneři učí „affilácké” řemeslo a budují svoje vlastní affiliate projekty Affiliate Výzva

Kdybych to měl shrnout, tak jsem on-line podnikatel, který má několik projektů v oblasti on-line vzdělávacích produktů a affiliate. Baví mě automatizace marketingu a prodeje a tyto prvky ve svých projektech maximálně využívám.

Jak jste se o FAPI dověděl a co vás přesvědčilo si jej pořídit?

To nevím… Myslím, že pro naše účely (automatizace prodeje vzdělávacích produktů) na českém internetu neexistuje mnoho jiných řešení. Minimálně v době, kdy jsme začínali, to tak bylo. Takže jsme přirozeně začali používat FAPI.

Rád zkouším a objevuji nové způsoby a techniky prodeje. Ale také mám rád, když věci jednoduše fungují a dělají, co mají. Na FAPI je spoleh. 😉 A to říkám, i když mám zkušenosti s několika výpadky systému. Třeba během prodejních kampaní, kdy nešlo objednat. 

Mám za sebou cca 7 let používání FAPI a nemyslím si, že kdybychom používali jakékoli jiné řešení, tak by to bylo jinak. Problémům a technologickým výzvám čelí úplně každý. 

Když se na to podívám právě z nadhledu, tak za ty roky se nám používání FAPI velmi vyplatilo.

Proč zrovna FAPI?

Protože je to nástroj, který umí přesně to, co potřebujeme.  

Nemyslím si, že automatizace, kterou nabízí, je nějaká velká přidaná hodnota. Myslím spíš, že v dnešní době je to absolutní nutnost a standard. 

Oceňuji jednoduchost nastavení a úzkou spolupráci s ostatními nástroji na automatizaci prodeje a on-line marketing, které používáme. 

V čem konkrétně vám FAPI pomáhá?

Klient si u nás objedná produkt. FAPI vystaví fakturu přes API pošle informaci do dalších systémů, a ty obstarají další věci, které jsou spojené s doručením našeho produktu. 

Jsou to technické nezbytnosti, které musíte svěřit robotům. Tohle nemůžete dělat ručně. 

Vy se musíte věnovat strategickému rozvoji podnikání, vytváření produktu. Tyhle technické a administrativní věci musí za vás dělat technologie. Což FAPI umí skvěle.

Jaká funkce se vám ve FAPI nejvíce líbí?

Těžko říct…. Jak už jsem psal, tak funkce, které FAPI má, považuji za běžný standard pro prodej on-line produktů. 

Ale abych jenom neříkal, že je to takové nezbytně nutné udělátko, tak oceňuji především marketingové funkce, které nám umožňují navýšit hodnotu objednávky. 

Myslím především upselly a různé rozšíření objednávky o další produkty, které můžete právě ve FAPI velmi snadno nastavit přímo u prodejních formuláře.

A pak mám taky rád přátelský tým FAPI, který je vždy ochotný věci řešit. Ale to vlastně není funkce. 😉

Dovedl byste odhadnout, kolik času a starostí vám FAPI ušetřilo?

Nedovedl. Protože prostě FAPI používáme od začátku našeho on-line podnikání a představa, že bychom naše produkty neprodávali a nedoručovali automaticky je pod moji rozlišovací schopnost. 

Jinak řečeno, bez nástroje na automatizaci by náš byznys nemohl fungovat. Jsem pragmatik a je mi úplně jedno jestli ty věci, které potřebuji, bude dělat FAPI, nebo Tonda z Horní Lhoty. 

Já potřebuji výsledek za cenu, kterou jsem ochoten za tyto technické věci zaplatit. FAPI se zdá jako výhodnější varianta než Tonda.

Komu byste FAPI doporučil?

Každému, kdo prodává své produkty on-line a potřebuje automatizovat celý proces od vystavení objednávky až po doručení produktu. V tomhle je FAPI špičkový nástroj. 

Naopak pro podnikatele, kteří toto nepotřebují, FAPI nedoporučuji. Pro lidi, kteří vystavují jednotlivé a hlavné různé faktury pro své klienty, bude FAPI zbytečně drahý nástroj.

FAPI je nástroj na automatizaci on-line prodeje. Takže pokud chcete prodávat on-line, tak si pořiďte FAPI, nastavte jej a nechte ho pracovat. 

Sám využívám na své projekty rovnou 3 licence FAPI. 

Dušan Souček

On-line podnikatel

www.dusansoucek.cz

Přečtěte si podrobnou recenzi Dušana Součka na FAPI.

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů