Úspěšní podnikatelé prosperují v prostředí konkurenčních tlaků.
Místo toho, aby konkurenci vnímali jako překážku, vidí příležitost.
Konkurence je dobrá.
Zdravá rivalita vás ve skutečnosti vyzývá k tomu, abyste pracovali chytřeji se zdroji, které máte.
Využijte jedinečné talenty vašeho týmu.
Dokonce i když se konkurence pokusí snížit ceny a přetáhnout vaše zákazníky, zachovejte klid a přemýšlejte o tom, jakým způsobem toho využít k růstu.
Jediní dodavatelé v průmyslu rychle zastavují inovace jednoduše proto, že už nemají potřebu.
Bohužel se tím nevědomě zavazují k zachování status quo.
S konkurencí se vám to nestane.
Dejte si za úkol vyniknout jako expert ve své oblasti.
Vaše publikum bude obdivovat vaše myšlenkové pochody a přirozeně vás bude upřednostňovat před jinými dodavateli.
Konkurence vás nutí posuzovat vaše silné a slabé stránky.
Využijte svou sílu a vytvořte pro zákazníky jedinečnou hodnotu.
Pochopte své nedostatky a najděte způsoby, jak je překonat.
Soutěžící se budou neustále snažit nabídnout lepší produkty nebo služby zákazníkům.
Na zdravých trzích budou kupující požadovat nejlepší řešení pro své specifické potřeby.
Specializujte své nabídky s cílem vytvořit obrovskou hodnotu pro uživatele.
Konkurence je signálem silné poptávky spotřebitelů.
Prověřuje smysl toho, co děláte.
Na nových trzích je to příležitost k podpoře vznikajícího trendu, díky němuž se kupující a média budou těšit na vaši práci.
Vytvářejte aliance s podobně naladěnými podniky.
Vyměňujte si technologie a nástroje, rozšiřte celkový trh, propagujte vzájemně výrobky a spolupracujte na novém výzkumu zaměřeném na vzdělávání spotřebitelů.
Můžete tím v budoucnu dosáhnout spojení s vaším konkurentem.
Konkurenci pozorně sledujte.
Vědomosti a zdroje, které mají, mohou být lepší než ty vaše.
Pozorujte, jak zvládají a rozvíjejí svou činnost.
Tyto zkušenosti pak využijete pro své podnikání.
Bez konkurentů se většina firem ztrácí v každodenním chodu svého podnikání.
Jelikož se na trhu objevují další společnosti, budete vás to nutit přemýšlet, jakým směrem se dlouhodobě ubírat.
Namísto soustředění vaší energie na překonání konkurence investujte do vašich stávajících zákazníků.
Tímto způsobem podpoříte věrnost svých zákazníků, a lépe se tak ubráníte nájezdům konkurence, která by ráda získala vaše klienty.
Inspirováno článkem ze serveru www.entrepreneur.com