4 způsoby, jak inovovat podnikání ve 21. století

Inovace ve 21.století

Každému, kdo žil v době legend, jako jsou Henry Ford, Alexander Graham Bell, Thomas Edison a Albert Einstein, by mohlo být odpuštěno, protože si myslel, že všechno, co lze vymyslet, již bylo vynalezeno.

Pokud bychom se přenesli do té doby, samozřejmě bychom neměli počítač ani internet.

Minulé století našich dějin je tak důkazem lidské vynalézavosti a vytrvalosti k tomu, abychom věci zlepšovali.

Nyní vám přinášíme několik zaručených způsobů, jak vhodně inovovat vaše podnikání ve 21. století.

Inspirujte se, aby mohlo vaše podnikání růst a udrželi jste vaši firmu na dobré pozici na trhu.

1. Zjednodušte odpovědnost

Mnoha lidem ukrajuje práce tolik času, že jim pak nezbývá na rodinné povinnosti.

Tento stav ukázal na příležitosti a umožnil vznik novým službám jako venčení psů, praní prádla, donášku nákupů, či péči o děti nebo starší členy rodiny.

Pro inovaci v tomto oboru stačí ochota dělat to, co zákazníci poptávají.

Nebylo by asi žádným překvapením, kolik lidí by bylo ochotno zaplatit za to, aby získali více času pro svůj záměr.

2. Usnadněte obchodní operace

Každý podnikatel časem zjistí, že existují funkce a povinnosti, které musíte provést, aby byl zajištěn plynulý a optimální provoz vašeho podnikání.

Tyto služby jsou obvykle takové, že i přesto, že nemusí zvyšovat výnosy, nezajišťování jejich práce se vám prodraží. Proto existují společnosti, které se starají o mnohé z těchto funkcí.

Dropbox například pomáhá lidem ukládat důležité dokumenty v cloudu.

Mnoho malých podniků se spoléhá zejména na mzdový a účetní software, jako jsou QuickBooks nebo systémy pro integraci plateb, jako jsou PayPal a Square.

Jednou z těchto společností je např. i FAPI, které vám pomůže se zprostředkováním online prodeje.

3. Upgradujte produkt nebo službu

Modernizace produktu nebo služby je životaschopnou strategií po velmi dlouhou dobu.

Dokud budete kreativní, tímto druhem inovace budete stále in.

Generální ředitel společnosti VitaCup trpěl jako dítě nedostatkem vitamínů.

Jako podnikatel přišel na to, jak udělat z kávy a čaje zdravější nápoje tím, že do nich přidal vitamíny, aniž by se to projevilo na chuti.

Společnost Uber má dnes hodnotu kolem miliardy, ale vyrostla z myšlenky na zlepšení a zefektivnění přepravy.

4. Nabídněte zážitek

Stížnosti lidí se dnes daleko méně točí kolem kvality nebo servisu. Více dnes záleží na způsobu řešení.

Hotely, například, jsou obrovskou součástí pohostinství. Lidé je využívají z mnoha důvodů.

V posledních letech ale sílí trend užít si ubytování na rekreačních cestách jinak.

Lidé chtějí vychutnat atmosféru, kulturu a jazyk. Chtějí cítit, jaké to je být součástí komunity. A mnozí z nich chtějí dopřát dobrodružství i svým domácím mazlíčkům.

Hotel jim je ale neustálou připomínkou, že jsou pouhými návštěvníky.

V domácím prostředí je to ale jiné. Proto majitelé své domy nebo prázdninové nemovitosti nabízejí k užívání prostřednictvím agentur jako je např. Airbnb.

 

Inspirováno článkem ze serveru www.entrepreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů