Kdo neměří, neví.
Takto jednoduše by se dala zdůvodnit potřeba měření obecně. Pokud víme, dovedeme na základě toho dělat správná rozhodnutí. A o to nám jde.
Podívejme se ale přece jen blíže na důvody měření týkající se online prostředí, jaký pro to využít nástroj a jak zajistit měření v aplikaci FAPI.
Podobně jako naše běžné činnosti je vhodné, aby i naše tvorba v online světě měla nějaký cíl. I na webu je tedy žádoucí sledovat, zda váš web či aplikace plní svůj účel.
Díky vyhodnocení totiž poznáte, zda jste vzhledem k provozované činnosti v červených číslech, nebo zda vyděláváte, a také podle něj můžete optimalizovat svou reklamu.
Jak na to?
Řešením je sběr dat, získaných analýzou chování vašich online návštěvníků.
Nejpopulárnějším nástrojem pro tento účel je v současnosti Google Analytics.
Vidíme 3 základní výhody:
Nástroj FAPI je uživatelsky přizpůsoben tak, abyste mohli snadno provést napojení Google Analytics, což vám přinese důležité informace pro analýzu úspěšnosti vašich prodejů.
Propojení Google Analytics a FAPI umožníte v několika jednoduchých úkonech.
Tímto máte hotovo.
Transakce v Google Analytics poté naleznete v sekci „Konverze – Elektronický obchod – Přehled a statistiky jednotlivých produktů v nabídce Konverze – Elektronický obchod – Výkon produktu“.
V případě potřeby najdete kompletní návod pro napojení Google Analytics s FAPI v naší nápovědě zde.
Dobrý den,
napojení na GA se v našem rozhraní nezobrazuje. Je možné napojit na GA4?
Děkuji