PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

30.9. 2015 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

On-line platby: jak s nimi prodáte rychleji a více

Jste spíše inovátor, který vytváří a jde s trendy, nebo naopak čekáte, co udělá a přinese konkurence, a pak se přizpůsobíte? V dnešním světě se trendy a vaši zákazníci mění stále rychleji a je proto dobré vědět, co je při nákupu na internetu ovlivňuje, a mít přehled o tom, jak se mění jejich platební návyky. Podívejme se, co se děje na českém trhu on-line plateb a kam...

29.9. 2015 (Aktualizováno: 11.1. 2021)

Měl by váš business hrát obranu, nebo útok?

Útok hraje váš business prostřednictvím akvizičních strategií. Akvizice jsou taktiky, které používáte k přilákání zákazníků na vaše stránky a zahrnují nástroje jako Google AdWords, Facebook reklamy a jiné. Na druhé straně stojí vaše obrana, jinak řečeno retence. Retence slouží k tomu, aby od vás stávající klienti kupovali znovu a častěji. Nejlepší online marketingová strategie je balanc mezi obranou (akvizicí) a útokem (retencí). A jejich...

16.9. 2015 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

Jak bez velkých investic vydělat super peníze online

Internet je plný článků a tipů na to, jak vydělat peníze online. Mnohé z nich jsou banální a otřepané a většina z nich dělá z online prodeje velkou vědu. Podnikání online přitom není nic jiného než jednoduchá rovnice: Úspěch online prodeje = nápad + web + prodejní nástroj   Nápad je to nejcennější, co máte. Je to vaše vstupenka do online světa, do světa podnikání, kde jste...

16.9. 2015 (Aktualizováno: 29.6. 2016)

Kouzlo zvané upselling

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Z jakéhokoli důvodu – cena; načasování; nejsou si jisti, zda váš produkt je právě pro ně – ještě neudělali krok k tomu, aby se z nich stali platící zákazníci. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj...

16.9. 2015 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

Jak získat prvních 100 objednávek

Když začínáte podnikat, jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali, a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to. Zašlete e-mail na svou databázi...

1.9. 2015 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

[Rozhovor] Dana-Sofie Šlancarová: Žena, která vydává knihy a boří tabu

K mikrofonu jsem si dnes pozval klientku, která začala používat FAPI už před více než 2 lety a která šíří osvětu v oblasti, která je ještě u mnoha lidí a v mnoha rodinách tabu. Jaké tabu? Nechám to na ní, ať jej uvede. Umí to moc hezky :). Sofi, jaké je vlastně téma tvého podnikání? Téma mého podnikání je pro...

17.5. 2015 (Aktualizováno: 29.6. 2016)

Daňové novinky 2015

To, že stát malé a střední podnikatele nešetří, se všeobecně ví. Nejen finančně, ale i povinnostmi, které má každý podnikatel dodržovat, a množstvím znalostí, kterými má vládnout. A začátek roku je vždy doprovázen kvantem novinek a změn, které pak podnikatel musí do svého podnikání zavést. Rok 2015 není žádnou výjimkou. I letos je jich požehnaně a zákonodárci to tentokrát vylepšili o časovku. Některé...

16.5. 2015 (Aktualizováno: 7.9. 2020)

Online prodej musí být sprint na 100 m, ne překážková dráha

Není důležité, zda jste v podnikání začátečník, nebo mazák s lety praxe. Porozumět psychologii prodeje a vyvarovat se chyb, kterými můžete zákazníka od koupě na internetu odradit, je evergreen. Pravidlem číslo 1 úspěšných online podnikatelů je uvědomění, že online prodej není překážkový běh, ale sprint na 100 metrů. Jinými slovy, že klientovi musíte připravit takové podmínky, aby cílovou páskou –...