PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

16.3. 2016 (Aktualizováno: 22.2. 2018)

Co potřebujete vědět pro porážku svých konkurentů

Abyste věděli, jak porazit své konkurenty, musíte nejprve vědět, kdo jimi skutečně jsou. Víte tedy, kdo je vaším top konkurentem? A pokud ano, je to proto, že vy si myslíte, že víte kdo jsou, nebo proto, že je jako vaši konkurenci vnímá váš ideální klient? Klienti samozřejmě vnímají rozdíly mezi konkurenty a vy proto musíte vědět, co vaše...

8.1. 2016 (Aktualizováno: 22.2. 2018)

Bilancujeme – to nejdůležitější z FAPI v roce 2015

Jeden rok skončil a otevřely se brány nového. Než minulý rok úplně uzavřeme, pojďme se podívat na to, co nám ve FAPI dal a které zajímavé funkcionality jsme vám v něm přinesli. S FAPI jste IN, protože máte inline platební bránu Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Věřte nebo ne, i to, jakou...

6.1. 2016 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

[rozhovor] Jiří Mazur – podnikatel na pravé straně

Jiří Mazur je expertem na finance. Jak sám říká, “Průvodce pro Vaše cesty k finanční svobodě a nezávislosti.”  Povedlo se mu efektivně toto průvodcovství přesunout do online světa, kde může v jeden okamžik pomoci mnohonásobně většímu počtu lidí. Proto jsme se ho zeptali nejen na jeho začátky a zlomové okamžiky, ale také na způsoby, jak to teď přesně dělá. Jirko, čím se přesně...

28.12. 2015 (Aktualizováno: 29.6. 2016)

Chcete být IN? Aneb jak vám inline platební brána zvedne prodeje

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Je tedy třeba, abyste věnovali pozornost i stránce, kde klient objednává a následně platí. Je to totiž místo, kde poskytne své platební údaje a navždy se rozloučí se svými těžce vydělanými penězi. Je zdánlivě jednoduché připojit ke své webové stránce například PayPal a mnout si...

23.12. 2015 (Aktualizováno: 29.6. 2016)

4 největší výhody online podnikání odhaleny

Ať už jste majitelem zaběhlé firmy a chcete to, co jste doposud vybudovali, posunout dál, investorem, který hledá vhodný způsob, jak zhodnotit své peníze, nebo začínajícím podnikatelem, který přemýšlí, jak to rozjet, ukážeme vám 4 největší výhody, které podnikání v online prostředí má. Některé z nich vás jistě už napadly, některé možná ne, a možná zjistíte, že to, co...

21.12. 2015 (Aktualizováno: 29.6. 2016)

[video] Jak uspět na online tržišti zvaném internet?

Internet je největším tržištěm světa a dnes více než dříve platí, že kdo na něm není, jako by nebyl. Vedle sebe tu mají své výkladní skříně (webové stránky) tisíce obchodníků. Všichni nabízejí své skvělé služby a nablýskané produkty.  A víte, co je největším nešvarem českých a slovenských obchodníku? Jejich výkladní skříně jsou sice graficky dokonalé a zboží lákavé, ale u 90%...

18.12. 2015 (Aktualizováno: 29.6. 2016)

Jste připraveni začít podnikat online?

Vlastnit svou firmu může být úžasné dobrodružství, a dokonce vám může poskytnout větší životní jistoty, než běžná práce od 9 do 5.  A být svým vlastním šéfem… to mnohým z nás zní jako ráj na zemi. Nenechte se ale mýlit, všechno chce svůj čas. Někdy můžeme cítit, že jsme připraveni začít nový projekt mnohem dříve, než skutečně jsme, a někdy se naopak necháme...

30.9. 2015 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

On-line platby: jak s nimi prodáte rychleji a více

Jste spíše inovátor, který vytváří a jde s trendy, nebo naopak čekáte, co udělá a přinese konkurence, a pak se přizpůsobíte? V dnešním světě se trendy a vaši zákazníci mění stále rychleji a je proto dobré vědět, co je při nákupu na internetu ovlivňuje, a mít přehled o tom, jak se mění jejich platební návyky. Podívejme se, co se děje na českém trhu on-line plateb a kam...

29.9. 2015 (Aktualizováno: 11.1. 2021)

Měl by váš business hrát obranu, nebo útok?

Útok hraje váš business prostřednictvím akvizičních strategií. Akvizice jsou taktiky, které používáte k přilákání zákazníků na vaše stránky a zahrnují nástroje jako Google AdWords, Facebook reklamy a jiné. Na druhé straně stojí vaše obrana, jinak řečeno retence. Retence slouží k tomu, aby od vás stávající klienti kupovali znovu a častěji. Nejlepší online marketingová strategie je balanc mezi obranou (akvizicí) a útokem (retencí). A jejich...

16.9. 2015 (Aktualizováno: 13.7. 2016)

Jak bez velkých investic vydělat super peníze online

Internet je plný článků a tipů na to, jak vydělat peníze online. Mnohé z nich jsou banální a otřepané a většina z nich dělá z online prodeje velkou vědu. Podnikání online přitom není nic jiného než jednoduchá rovnice: Úspěch online prodeje = nápad + web + prodejní nástroj   Nápad je to nejcennější, co máte. Je to vaše vstupenka do online světa, do světa podnikání, kde jste...