PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

8.1. 2016

Bilancujeme – to nejdůležitější z FAPI v roce 2015

Jeden rok skončil a otevřely se brány nového. Než minulý rok úplně uzavřeme, pojďme se podívat na to, co nám ve FAPI dal a které zajímavé funkcionality jsme vám v něm přinesli. S FAPI jste IN, protože máte inline platební bránu Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Věřte nebo ne, i to, jakou...

6.1. 2016

[rozhovor] Jiří Mazur – podnikatel na pravé straně

Jiří Mazur je expertem na finance. Jak sám říká, “Průvodce pro Vaše cesty k finanční svobodě a nezávislosti.”  Povedlo se mu efektivně toto průvodcovství přesunout do online světa, kde může v jeden okamžik pomoci mnohonásobně většímu počtu lidí. Proto jsme se ho zeptali nejen na jeho začátky a zlomové okamžiky, ale také na způsoby, jak to teď přesně dělá. Jirko, čím se přesně...

28.12. 2015

Chcete být IN? Aneb jak vám inline platební brána zvedne prodeje

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Je tedy třeba, abyste věnovali pozornost i stránce, kde klient objednává a následně platí. Je to totiž místo, kde poskytne své platební údaje a navždy se rozloučí se svými těžce vydělanými penězi. Je zdánlivě jednoduché připojit ke své webové stránce například PayPal a mnout si...

23.12. 2015

4 největší výhody online podnikání odhaleny

Ať už jste majitelem zaběhlé firmy a chcete to, co jste doposud vybudovali, posunout dál, investorem, který hledá vhodný způsob, jak zhodnotit své peníze, nebo začínajícím podnikatelem, který přemýšlí, jak to rozjet, ukážeme vám 4 největší výhody, které podnikání v online prostředí má. Některé z nich vás jistě už napadly, některé možná ne, a možná zjistíte, že to, co...

21.12. 2015

[video] Jak uspět na online tržišti zvaném internet?

Internet je největším tržištěm světa a dnes více než dříve platí, že kdo na něm není, jako by nebyl. Vedle sebe tu mají své výkladní skříně (webové stránky) tisíce obchodníků. Všichni nabízejí své skvělé služby a nablýskané produkty.  A víte, co je největším nešvarem českých a slovenských obchodníku? Jejich výkladní skříně jsou sice graficky dokonalé a zboží lákavé, ale u 90%...

18.12. 2015

Jste připraveni začít podnikat online?

Vlastnit svou firmu může být úžasné dobrodružství, a dokonce vám může poskytnout větší životní jistoty, než běžná práce od 9 do 5.  A být svým vlastním šéfem… to mnohým z nás zní jako ráj na zemi. Nenechte se ale mýlit, všechno chce svůj čas. Někdy můžeme cítit, že jsme připraveni začít nový projekt mnohem dříve, než skutečně jsme, a někdy se naopak necháme...

30.9. 2015

On-line platby: jak s nimi prodáte rychleji a více

Jste spíše inovátor, který vytváří a jde s trendy, nebo naopak čekáte, co udělá a přinese konkurence, a pak se přizpůsobíte? V dnešním světě se trendy a vaši zákazníci mění stále rychleji a je proto dobré vědět, co je při nákupu na internetu ovlivňuje, a mít přehled o tom, jak se mění jejich platební návyky. Podívejme se, co se děje na českém trhu on-line plateb a kam...

29.9. 2015

Měl by váš business hrát obranu, nebo útok?

Útok hraje váš business prostřednictvím akvizičních strategií. Akvizice jsou taktiky, které používáte k přilákání zákazníků na vaše stránky a zahrnují nástroje jako Google AdWords, Facebook reklamy a jiné. Na druhé straně stojí vaše obrana, jinak řečeno retence. Retence slouží k tomu, aby od vás stávající klienti kupovali znovu a častěji. Nejlepší online marketingová strategie je balanc mezi obranou (akvizicí) a útokem (retencí). A jejich...

16.9. 2015

Jak bez velkých investic vydělat super peníze online

Internet je plný článků a tipů na to, jak vydělat peníze online. Mnohé z nich jsou banální a otřepané a většina z nich dělá z online prodeje velkou vědu. Podnikání online přitom není nic jiného než jednoduchá rovnice: Úspěch online prodeje = nápad + web + prodejní nástroj   Nápad je to nejcennější, co máte. Je to vaše vstupenka do online světa, do světa podnikání, kde jste...

16.9. 2015

Kouzlo zvané upselling

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Z jakéhokoli důvodu – cena; načasování; nejsou si jisti, zda váš produkt je právě pro ně – ještě neudělali krok k tomu, aby se z nich stali platící zákazníci. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj...