PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Práce na dálku
29.10. 2018

10 zdravých návyků pro lidi, kteří pracují na dálku

Práce na dálku? Z domova? Má to své výhody. Můžete si nastavit vlastní hodiny a přizpůsobit pracovní prostor vašim potřebám. Ale když jste na to sami, můžete se cítit osaměle. Pak může být těžké se soustředit a zodpovědně pracovat. Přinášíme vám 10 tipů, jak se ujistit, že jste pro svou produktivitu udělali maximum bez ohledu na to, odkud pracujete. 1. Zapomeňte...

Úspěšný podnikatel
22.10. 2018

5 klíčových taktik pro úspěšné online podnikání

Ano, existují tisíce potenciálních zákazníků, ale získání pozornosti i jen několika z nich vyžaduje jistý přístup. Pokud se vaše podnikání netočí aspoň kolem šestimístných cifer, je to pravděpodobně proto, že nevyužíváte těchto pět strategií. 1. Zajistěte srozumitelnost značky Pokud se už nějakou dobu zabýváte online marketingem, jistě jste slyšeli o nutnosti odlišit se, abyste mezi ostatními vynikli. Dává...

Etiketa
15.10. 2018

Jak se vyhnout 10 fatálním chybám obchodní online etikety

Oscar Wilde řekl: „Svět byl moje ústřice, ale použil jsem špatnou vidličku.“ Jinými slovy – obchodní etiketa je důležitá. Velmi. A co víc, mnoho dnešních vztahů existuje pouze v online rovině. Takže bez užitečných neverbálních podnětů, jako je řeč těla, je šance udělat faux-pas mnohem větší. Etiketa pomáhá vytvářet vztahy a dobré obchodní vztahy jsou životně důležité...

Optimalizace produktové stránky
8.10. 2018 (Aktualizováno: 10.10. 2018)

12 rychlých tipů, jak optimalizovat webovou stránku produktu

Úspěch prodejního webu závisí na jeho schopnosti přilákat zákazníky a prodávat výrobky. Přesto se mnozí podnikatelé zaměřují výhradně na úvodní stránku a produktovou stránku zanedbávají. Přitom je to právě produktová stránka, která je nakonec zodpovědná za prodej. Pokud je špatně optimalizovaná, je největším katalyzátorem selhání. A tak jsme pro vás vytvořili seznam 12 způsobů, jak lze produktovou stránku vylepšit. 1....

Funnel - cesta zákazníka
1.10. 2018 (Aktualizováno: 6.4. 2021)

5 kroků, jak vytvořit sales funnel

Vytvoření sales funnelu je jednou z nejdůležitějších věcí, které musíte jako vlastník firmy udělat, a bohužel jedna z věcí, kterou mnozí vlastníci malých firem zanedbávají. Co to je? Sales funnel v překladu znamená „prodejní trychtýř“ a představuje zákazníkovu cestu. Vrchní a nejširší část trychtýře představuje potenciální zákazníky. Ve spodní a nejužší části zůstávají už jen oddaní zákazníci. V tomto článku vám přinášíme...

Jak budovat důvěru
24.9. 2018

7 způsobů, jak získat důvěru zákazníků, když začínáte prodávat

Představte si, že jste poprvé navštívili nový internetový obchod. Nevíte nic o značce, o kvalitě výrobků nebo o spokojenosti zákazníků. Když spouštíte prodej, nemáte zatím žádné reference, které by podpořily vaši důvěryhodnost, a tak je těžké zákazníky získat. Co s tím? Naštěstí existuje několik způsobů, jak můžete tento problém překonat. V tomto článku vás seznámíme se 7 strategiemi, díky nimž...

Marketingová strategie na sociálních sítích
10.9. 2018 (Aktualizováno: 6.4. 2021)

Jak vytvořit strategii pro marketing na sociálních sítích: Průvodce pro začátečníky

Lidé tráví spoustu času na sociálních sítích. Co této skutečnosti využít k podpoře vašeho podnikání? Mít vlastní publikum vám může přinést ovoce zejména v podobě potenciálních zákazníků. Jak takovou komunitu vybudovat? Vaše úspěšnost závisí na systematickém přístupu, což vám umožní určitá marketingová strategie. Jak vytvořit takovou strategii, která vám ukáže, čím se na sociálních sítích zabývat, aby vám zbylo dost...

Popis produktu
3.9. 2018

6 jednoduchých způsobů, jak psát popisy produktů, které prodávají

U popisů produktů můžete udělat chybu snadno. Dokonce i profesionální copywriteři je někdy dělají – tvoří popisy, které jednoduše popisují vaše produkty. Proč je to špatně? Protože popisy produktů musí vaše výrobky prodat. Popis produktu je marketingový text, který vysvětluje, jaký produkt je a proč stojí za nákup. Jeho účelem je poskytnout zákazníkům podrobnosti o jeho vlastnostech a výhodách, které...

Upsell ve FAPI
27.8. 2018

Upsell a FAPI

Jak prodávat efektivněji? Velice účinné je vést zákazníka k jednomu konkrétnímu produktu. Pokud se rozhodne jej koupit, splnili jste cíl. To ale nemusí být všechno. Když mu ve vhodnou chvíli nabídnete něco, co smysluplně doplňuje kupovaný produkt, je velice pravděpodobné, že si koupí i tento. Této strategii se říká upsell a dnes se podíváme, jak ji v online prodeji...

Co radí úspěšní podnikatelé
20.8. 2018

5 životních lekcí od nejúspěšnějších podnikatelů na světě

V čem se liší nejúspěšnější podnikatelé od průměrného profesionála? Kromě toho, že jsou daleko zdatnějšími obchodníky a prodejci, je to tím, že se řídí několika jednoduchými pravdami o životě a podnikání. Často se stává, že smysluplný profesionální úspěch pochází nejprve z posunu myšlení, po němž následuje řada strategických rozhodnutí, která vedou k žádoucím výsledkům. Přijměte některé z tvrdě získaných životních lekcí, o kterých...