PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Doporuč FAPI a získej slevu
6.9. 2016

Prodáváte automaticky? Začněte automaticky i šetřit

Víte, že díky FAPI můžete nejen automatizovaně vydělávat, ale i šetřit? Pro ty z vás, kteří naší aplikaci fandíte, rádi ji používáte a jste spokojení, máme skvělou příležitost získat slevu na vašich budoucích platbách za FAPI a zároveň možnost udělat radost vašim přátelům či klientům. Právě totiž spouštíme nový program DOPORUČ PŘÍTELI, který vám umožňuje získat z vaší příští faktury slevu 500 Kč...

15.8. 2016

Na co se zaměřit v prvním roce podnikání?

Odpověď je velmi jednoduchá! 70 procent svého času věnujte prodeji. Myslíte, že jsem blázen? Máte přeci tolik dalších věcí, na které se musíte zaměřit. Budování brandu, webových stránek, komunikační strategie, ovládnutí sociálních sítí, provozní, účetní a další věci… Jak tedy můžete větší část svého dne zaměřit na prodej? Jakmile to uděláte, transformuje to celé vaše podnikání. Nové prodeje...

14.8. 2016

Plánujete naťuknout zahraniční trhy? Pár tipů, jak na to

Internet je nekonečné tržiště plné neuchopených možností, které vás propojí s milióny klientů na celém světě, a expanze do dalších zemí může být pro vaše podnikání právě tím skvělým dalším krokem, který nyní potřebujete. Podívejte se na to, co by mohlo vaše rozhodování usnadnit a pomoci mu. Jste připraveni? Mnoho ambiciózních podnikatelů se rozhodne, že je čas začít své produkty a služby...

10.5. 2016

5 důvodů, proč vaše podnikání stojí na místě

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit. Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál. Nemáte balanc Existuje mnoho aspektů, které tvoří úspěšný byznys a také mnoho způsobů, jak ho řídit. Mít správnou...

19.4. 2016

Fáze, kterými si projde každý podnikatel

Nejeden kouč, konzultant nebo poradce vám jistě potvrdí, že všichni podnikatelé a jejich firmy procházejí určitými “životními” fázemi. Každá další úroveň vyžaduje nový, odlišný přístup. Perete se s novými výzvami a fíglemi, protože vaše stávající strategie ztrácí na účinnosti? Pak čtěte dále. Abyste mohli svůj byznys transformovat na vyšší stupeň, musíte se především změnit vy. Dívat se na věci novým pohledem a stavět se k projektům...

5.4. 2016

Jednoduchý návod, jak zvýšit své online prodeje o 600 %

Věříte, že existuje způsob, jak zvýšit online prodej o 600 %? A víte co? Je to poměrně jednoduché a nemusíte u toho ani dělat nic nezákonného. 🙂 Většina podnikatelů, kteří začínají prodávat online, vytváří rozsáhlá produktová portfolia a dlouhé seznamy nabízených služeb. Myslí si totiž, že když budou mít pro každého něco, pomůže jim to získat více klientů, potažmo prodejů. Problém...

16.3. 2016

Co potřebujete vědět pro porážku svých konkurentů

Abyste věděli, jak porazit své konkurenty, musíte nejprve vědět, kdo jimi skutečně jsou. Víte tedy, kdo je vaším top konkurentem? A pokud ano, je to proto, že vy si myslíte, že víte kdo jsou, nebo proto, že je jako vaši konkurenci vnímá váš ideální klient? Klienti samozřejmě vnímají rozdíly mezi konkurenty a vy proto musíte vědět, co vaše...

8.1. 2016

Bilancujeme – to nejdůležitější z FAPI v roce 2015

Jeden rok skončil a otevřely se brány nového. Než minulý rok úplně uzavřeme, pojďme se podívat na to, co nám ve FAPI dal a které zajímavé funkcionality jsme vám v něm přinesli. S FAPI jste IN, protože máte inline platební bránu Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Věřte nebo ne, i to, jakou...

6.1. 2016

[rozhovor] Jiří Mazur – podnikatel na pravé straně

Jiří Mazur je expertem na finance. Jak sám říká, “Průvodce pro Vaše cesty k finanční svobodě a nezávislosti.”  Povedlo se mu efektivně toto průvodcovství přesunout do online světa, kde může v jeden okamžik pomoci mnohonásobně většímu počtu lidí. Proto jsme se ho zeptali nejen na jeho začátky a zlomové okamžiky, ale také na způsoby, jak to teď přesně dělá. Jirko, čím se přesně...

28.12. 2015

Chcete být IN? Aneb jak vám inline platební brána zvedne prodeje

Platba je poslední zastávkou lidí na vašem webu, na které se z nich skutečně stávají platící zákazníci. Je tedy třeba, abyste věnovali pozornost i stránce, kde klient objednává a následně platí. Je to totiž místo, kde poskytne své platební údaje a navždy se rozloučí se svými těžce vydělanými penězi. Je zdánlivě jednoduché připojit ke své webové stránce například PayPal a mnout si...