PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

dobrá konverzace
14.1. 2019

6 lekcí copywritingu, které vás může naučit dobrá konverzace

Smutnou pravdou je, že stále spousta lidí selhává v tom, když se pokouší o slušný rozhovor. Příliš spěcháme a příliš protlačujeme své vlastní názory, a když pak mluví ten druhý, jsme rozladěni. Skutečně dobrý rozhovor se nám podaří zřídka – takový rozhovor, kdy neposloucháme jen druhou osobu, ale povzbuzujeme ji, aby tím se v tématu nořila hlouběji a rozvíjela své myšlenky,...

home office
7.1. 2019

6 způsobů, jak udělat práci z domova více produktivní

Pracovat z domova dnes už neznamená nedostatek profesionality nebo úspěchu. Ve skutečnosti někteří z nejúspěšnějších lidí pracují z domu. To ale neznamená, že práce z domova je snadná – alespoň ne pro každého. Pokud byste chtěli být ještě produktivnější, vyzkoušejte následující. 1. Nastavte si plán a sdílejte ho s každým, koho znáte Přerušování je nepřítelem produktivity. Když pracujete z domova, nejčastějšími zdroji...

Trend pro 2019
2.1. 2019

5 trendů sociálních médií pro rok 2019

Vzhledem k tomu, že se platformy sociálních médií vyvinuly do plnohodnotných komunikačních kanálů, stále více značek spoléhá na tyto platformy, aby oslovily své cílové publikum. Důsledkem je to, že se trendy vyvíjejí na sociálních sítích, takže se tomu přizpůsobuje i marketing. S počátkem nového roku je čas podívat se na křišťálovou kouli vznikajících trendů v sociálních médiích. Co bude mít vliv na uživatele...

Nikdy neni pozde
27.12. 2018

Zamyšlení pro blížící se Nový rok: Pro podnikání příliš staří nejste

Média jsou plná příběhů mladých podnikatelů, kteří dosáhli velkého úspěchu. Mark Zuckerberg měl jen 19 let, když založil Facebook. Evan Spiegel měl už ve 22 letech 1 milion uživatelů aplikace Snapchat. Oba tito zakladatelé se stali miliardáři, ale při bližším zkoumání zjistíte, že jsou tito zakladatelé výjimkami – průměrný věk začínajícího podnikatele je 42 let....

fapi vision 2019
16.12. 2018 (Aktualizováno: 31.12. 2018)

FAPI vision 2019: Objevování nových horizontů

Čas konce roku přímo vybízí k tomu, abychom se zastavili a ohlédli za tím, co nám uplynulý rok přinesl. Letos jsme navázali na loňské vydařené setkání v pražské restauraci a znovu se sešli, abychom “zúčtovali”, ochutnali výběrové kubánské rumy a čokolády a sdíleli mezi sebou své zkušenosti. Pozvání přijali naši obchodní partneři a VIP klienti. Atmosféra byla od prvního okamžiku příjemná a uvolněná. Hned bylo...

Steve Jobs
10.12. 2018

40 příznaků, že by podnikání mohlo být pro vás

Podnikatelé jsou jedinečnou skupinou lidí. Nejen, že myslí jinak, ale jednají jinak. Vycházejí z osobnostních rysů, návyků a nastavení mysli, aby přišli s myšlenkami, které se rozprostírají mezi šílenstvím a genialitou. Pokud jste někdy přemýšleli o tom, že byste byli podnikateli, podívejte se na následující seznam. Nemusíte mít všechny tyto vlastnosti nebo dovednosti, ale pokud máte nějaké, je to docela dobrý...

Přestávka
3.12. 2018

5 jednoduchých triků, jak se v podnikání vyhnout vyhoření

V podnikatelském světě panuje mylná představa o tom, že vyhoření je způsobeno příliš tvrdou prací. Ale většina zakladatelů tvrdě pracuje. Svůj život věnovali tomu, že jsou svým vlastním šéfem a vytvářejí životní styl nezávislosti – a to není snadné. Co skutečně způsobuje vyhoření je nedostatek schopností a pochopení pro zvládnutí emocí. Pokud si člověk neuvědomuje, jak se pohybovat v této...

jak vytvořit vlastní značku 2
26.11. 2018 (Aktualizováno: 6.4. 2021)

Jak vytvořit vlastní značku (2. díl)

Vytváření značky, která vyniká, není snadný úkol. „Jak by měla vypadat? Jaký by měla budit dojem? Osloví mou cílovou skupinu?“ V prvním díle tohoto dvojčlánku jsme se zabývali způsobem, jak do značky zakomponovat váš záměr, který se odráží v použitých slovech. V tomto druhém díle se podíváme na to, jak vaši značku uchopit z grafického hlediska. 1. Vyberte barvy...

Jak vytvořit značku 1
19.11. 2018 (Aktualizováno: 6.4. 2021)

Jak vytvořit vlastní značku (1. díl)

  Vytváření značky, která vyniká, není snadný úkol. „Jak by měla vypadat? Jaký by měla budit dojem? Osloví mou cílovou skupinu?“ Jedná se o otázky, které nevyhnutelně přicházejí, když začnete přemýšlet o tom, jak světu prezentovat svůj produkt či službu. Ať už máte jenom obchodní nápad, nebo si přejete přepracovat existující značku, v tomto dvoudílném článku najdete vše,...

7 kroků ke zbohatnutí
12.11. 2018

7 kroků, které musí každý podniknout, aby se stal bohatým

Pokud jde o budování osobního bohatství, často jsou nejlepšími strategiemi jednoduché návyky, které se při správné realizaci nakonec velice vyplatí. Finanční odpovědnost ale není vždy snadná, zvláště když se vám hromadí účty. Budování bohatství částečně závisí na disciplíně, kdy je potřeba si hlídat, zda vás výdaje nedostávají do “červených čísel”. Chcete být bohatí? Zkuste těchto 7 kroků, které...