PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Ohnostroj
2.1. 2018

5 novoročních rozhodnutí pro vaši firmu

Nemálo lidí si dává každý rok novoroční předsevzetí. Zhubnout, získat lepší práci, a tak podobně. Jako podnikatele vás ale možná zajímají spíše profesionální cíle, které se netýkají jen vás. Chcete zlepšit postavení vaší společnosti, získat zajímavé investory nebo partnerství? Zkuste do svých předsevzetí zařadit některé z těchto. 1/ Investujte do vašeho osobního úspěchu Pokud vložíme více energie do zlepšování sebe...

31.12. 2017

FAPI v roce 2017 a 2018

S koncem roku přichází ten pravý čas na ohlédnutí zpět. Zhodnocení toho, co se podařilo a z čeho máme radost, i toho, co bychom naopak chtěli do budoucna změnit a vylepšit. A protože se toho letos událo opravdu hodně, pojďme si to hlavní stručně připomenout. 2017: Ve znamení velkých změn Po období určité stagnace v uplynulých letech jsme si na začátku roku odpověděli...

27.12. 2017

FAPI čísla pro účetnictví na mnoho způsobů

Blížící se konec roku většinou znamená bilance, kalkulace, zúčtování. K tomu může být nápomocné zpracovat účetní data i v jiném prostředí než ve FAPI. Jak tedy poslat data např. vaší účetní, aby měla jednodušší práci ve svém účetním systému? Rádi vás tímto tématem provedeme v našem článku. FAPI bylo již od svého zrodu navrženo tak, aby mohlo komunikovat s jinými...

Zlatá rybka
18.12. 2017

3 tipy, jak rychle zaujmout… budoucí zákazníky

Tipnete si, jak rychle ztrácí člověk pozornost? Možná se budete divit, ale jsme na tom skoro stejně jako zlatá rybka – oficiálně karas zlatý. Tahle ryba se přestane soustředit po devíti vteřinách, zatímco lidé nejsou o nic lepší. Jak tohoto poznatku využít při komunikaci a vzbudit zájem vašich potenciálních zákazníků? Těsně před Vánocemi je to opravdu výzvou, a tak vám...

FAPI zamykani faktur
11.12. 2017

Hotovo? Zúčtováno? Zamkněte za sebou… doklady.

Kde jinde je více žádoucí mít pořádek, než v účetnictví. Určitě to znáte. Pokud máte jistotu v dokladech týkající se financí, lépe se vám spí, a naopak. Navíc fakturace může být pro některé denním chlebem. Dopřejte si proto ještě klidnější spánek a nechte se inspirovat novou funkcí FAPI, která vám pomůže v zajištění konzistence dat mezi účetní evidencí a FAPI. Nová...

27.11. 2017

FAPI vision 2018 a ještě kousek dál

Blížící se konec roku bývá příhodnou chvílí pro rekapitulace, shrnutí událostí a také časem pro nakukování do budoucna. Ve FAPI jsme uspořádali večerní setkání s našimi partnery. Příjemné prostředí útulné restaurace v hlavním městě poskytovalo ideální podmínky k tomu, aby ve světle reflektorů mohla zaznít slova kolem historie, vize a plánů do budoucna. Trocha nostalgie s historií FAPI Úvodním slovem nás upoutal zakladatel...

19.11. 2017

Jak posílat chytré upomínky a vyhnout se zpožděným platbám

Jednou z nejméně příjemných situací při prodeji je, když očekáváte platbu za provedenou objednávku a po dni splatnosti peníze stále ještě nejsou na vašem účtu. Ano, stává se to a je to lidské. Známe ty okamžiky, kdy toho máme hodně, a tak dokonce i nějaká ta platba unikne naší pozornosti. Blížící se Vánoce jsou zrovna tou dobou, kdy cítíme, že toho na zařizování bude více....

Fapi story Hana Trnčáková
13.11. 2017

[FAPI STORY] Příběh Hany Trnčákové a její „Svobody“

Vítejte v novém seriálu našeho blogu – FAPI STORY. Moc nás zajímají vaše příběhy a vaše cesta úspěchu v online podnikání. Uvidíte zde příběhy jednotlivců i firem, pro které je FAPI užitečným pomocníkem. V tomto článku si ukážeme příběh Hany Trnčákové, která, jak sama říká, mohla do svého online podnikání přinést ještě více svobody a pořádku. Tak jdeme na to. Hanko, můžete prosím...

5.2. 2017

Proč si lidé (ne)kupují mé produkty online?

Google Analytics nám o našich návštěvnících prozradí opravdu hodně. Nicméně, vůbec nevíme, jaký motiv je vede k tomu, aby si naše produkty zakoupili. Proč lidé nakupují online? A jak můžeme ovlivnit jejich chování, aby si našich produktů koupili víc? V tomto článku najdete přehled těch nejcennějších poznatků o tom, co lidi motivuje k tomu, aby nakupovali online. A také, co byste...

23.1. 2017

18 rychlých tipů, jak prodávat více produktů online

Pokud prodáváte produkty online – a je jedno, jestli jde o jediný výrobek, nebo tisíce kusů – je mnoho věcí, které na webových stránkách nebo eshopu můžete změnit, a dosáhnout tak vyššího prodeje i při stále stejné návštěvnosti webových stránek/eshopu. Tento proces se anglicky nazývá „Conversion Rate Optimization“, tedy optimalizace konverzního poměru. V internetovém marketingu jde o vysoce měřitelnou oblast, jejímž...