Dáváte na Facebook denně pozoruhodné příspěvky, a přesto se o ně nikdo nezajímá?
Vytváříte skvělé nabídky s odkazy na své webové stránky, ale nikdo na ně nekliká?
Pokud je to vaše téma, existuje jasné řešení.
Humanizace vaší značky.
Jak na to?
Začněte tím, že budete přemýšlet méně jako obchodníci a více jako zákazníci.
Když používáte sociální sítě ve svém osobním životě, podíváte se nejprve na to, co prodává vaše oblíbená značka?
Nebo otevřete Facebook nebo Instagram, abyste se koukli, co sdílejí vaši přátelé?
Lidé nechtějí být bombardováni prodejními nabídkami.
Místo toho se nalaďte na to, co je pro vaše publikum důležité, a začněte s nimi jednat jako člověk, ne jako značka.
Značky příliš často přicházejí o příležitosti tím, že se nezabývají zákazníky, kteří s nimi již online komunikují.
Místo práce na šíření dosahu začněte tím, že odpovíte na komentáře ve vašich příspěvcích.
Zabývejte se lidmi, kteří zmiňují vaši značku.
Když je najdete, pusťte se s nimi do řeči jako kamarádi – poděkujte, zeptejte se jich, na čem pracují nebo čím se baví, atp.
Pokud to uděláte, máte dobrou šanci najít zákazníky, kteří budou přirozeně propagovat vaši značku na sociálních sítích.
K humanizaci vaší značky můžete také najmout své vlastní zaměstnance:
Prodej od skutečných lidí, kteří tvoří vaši značku, působí nepřirozeně.
Soustřeďte se na vytváření obsahu, který bude vaše publikum bavit nebo vzdělávat.
Dělat dobrou zábavu asi není pro každého, ale kdokoliv může zákazníky oslovit prostřednictvím vzdělávání.
Ať už děláte cokoliv, existuje způsob, jak můžete své publikum vzdělávat takovým způsobem, který jim poskytuje hodnotu, a tím je přimět k nějaké aktivitě.
Nezapomeňte – pozornost na sociálních sítích je dnes na obsah, který chtějí zákazníci.
Ne ten, o kterém si myslíte, že propaguje vaši společnost v nejlepším světle.
Inspirováno článkem ze serveru enterpreneur.com