5 klíčových taktik pro úspěšné online podnikání

Úspěšný podnikatel

Ano, existují tisíce potenciálních zákazníků, ale získání pozornosti i jen několika z nich vyžaduje jistý přístup.

Pokud se vaše podnikání netočí aspoň kolem šestimístných cifer, je to pravděpodobně proto, že nevyužíváte těchto pět strategií.

1. Zajistěte srozumitelnost značky

Pokud se už nějakou dobu zabýváte online marketingem, jistě jste slyšeli o nutnosti odlišit se, abyste mezi ostatními vynikli.

Dává to smysl, ale je důležité to nepřehnat, abyste svou originalitou nezastínili poselství vaší značky.

Potenciální zákazníci nebudou investovat svůj čas a peníze, pokud rychle nepochopí, co děláte.

Vaše značka a komunikace musí být jasná.

Všichni, kteří navštíví vaše webové stránky, musí přesně pochopit, co děláte a jak jim můžete pomoci.

Potřebují vidět váš příběh a vidět, že rozumíte určitým problémům a že pro ně máte praktická řešení.

2. Budujte publikum i mimo sociální média

Marketing sociálních médií je už léta strategií pro podnikatele a z dobrého důvodu – máte příležitost oslovit masy.

Tyto platformy profitují na tom, že omezují váš organický dosah a nabízejí vám reklamní platformy pro oslovení publika, které jste vytvořili. Zpoplatňují vás za oslovení “vlastních lidí”.

Propagace na sociálních médiích je mocná, ale abyste rostli, potřebujete rozmanitou marketingovou strategii.

Existuje mnoho způsobů, jak obchodovat s vaším podnikem, aniž byste museli platit za jeho dosah:

  • Získejte rozhovory na podcasty, které se týkají vaší firmy. Podcasty mají miliony posluchačů, kteří utrácejí peníze.
  • Vytvořte obsah pro velké publikace o podnikání a osobním rozvoji. Velké mediální publikace, které čtete každý den, získávají miliony cílených čtenářů. Přispějte k dobrému obsahu a čtenáři budou chtít vědět více o vaší firmě.
  • Zviditelněte se na místních akcích, eventech, networkingu.
  • Pořádejte webináře a online školení, abyste sbírali e-mailové kontakty.
  • Zaměřte se na vytváření své vlastní e-mailové databáze jako na hlavní strategii.

3. Nejprve vytvořte hodnotu

Nezaměřujte se nejprve na prodej, pokud neposkytujete přidanou hodnotu.

Je fajn, že žijeme v době, kdy existuje mnoho způsobů, jak přidat hodnotu online.

Jak? Můžete:

  • zveřejnit příspěvky na blogy zdarma, rozhovory s podcasty,
  • publikovat články o velkých publikacích,
  • hostovat zdarma Facebook Live,
  • hostovat bezplatné webináře,
  • dělat YouTube videa,
  • přidávat zdarma hodnotné příspěvky na sociální média.

Když poskytnete potenciálnímu zákazníkovi užitečný obsah předtím, než utratí peníze, nejen koupí, ale stane se i fanouškem.

A fanoušci fanoušků mají tendenci přivádět nové zákazníky.

4. Používejte software, který pracuje nonstop

Díky internetu tu dnes máme spoustu softwaru a inovací.

Existuje výkonný software, který vám umožní nastavit automatickou sekvenci, která vede k nonstop prodeji a k tomu k mnoha dalším nástrojům, které vaše podnikání rozšiřují.

Máte tak na výběr z tolika možností, díky kterým může vaše podnikání vypadat velice profesionálně.

Často jsou tyto nástroje uživatelsky tak daleko, že si nemusíte najímat ani programátora, aby vám tyto systémy nastavil.

Využijte této doby k automatizaci vašeho podnikání a vytváření systémů díky softwaru a různým platformám, které jsou dnes k dispozici.

5. Plán strategické propagace

Podnikání žije nebo umírá na základě marketingu a propagace.

Nemůžete propagovat vaši firmu a prémiové nabídky pouze tehdy, když se vám to bude líbit. Musíte zmapovat skutečný strategický plán.

Měli byste vědět, co a kdy budete propagovat, jaké nástroje použijete a jaké kroky budete potřebovat udělat v rámci každého „promo-cyklu“.

Závěrem

Pokud vaše firma neprosperuje, projděte každý z těchto bodů a zjistěte, kde existuje příležitost ke zlepšení.

Existuje spousta lidí, kteří chtějí to, co nabízíte.

 

Inspirováno článkem ze serveru www.enterpreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů