Jak prodávat ebook přes FAPI

Jak ve FAPI nastavit prodej ebooku

Prodej digitálního ebooku patří na internetu stále mezi populární formy on-line podnikání a šíření know-how.

Je to ideální varianta podoby produktu, pokud svou hodnotu nejlépe předáte za pomocí psaného slova.

Kuchařky, legislativní informace, návody jak psát, apod.

Digitální forma ebooku má navíc tu výhodu, že informace v něm obsažené můžete relativně levně a lehce upravovat dle aktuální platnosti.

Už tedy ebook máte a rádi byste jej prodávali skrze FAPI?

Pojďme se podrobněji podívat, jak na to.

Digitální produkt

Bavíme se sice o ebooku, ale stejný způsob prodeje platí obecně pro jakýkoli digitální obsah, který je možné doručit elektronicky, ať už je to například video, zvuková nahrávka, nebo počítačový program.

Samotný prodej ebooku probíhá ve FAPI stejným způsobem jako u jakéhokoli jiného produktu.

Co je však u ebooku potřeba řešit samostatně, je jeho doručení po zaplacení objednávky.

Zakoupený ebook je zákazníkovi zaslán e-mailem, přičemž jsou k dispozici dva způsoby doručení:

  • pomocí FAPI
  • přes SmartEmailing

Bez nutnosti další aplikace

Výhodou výběru zaslání přes FAPI je to, že je nastavení jednoduché a nepotřebujete k tomu žádnou další podpůrnou aplikaci.

Nastavení vypadá v aplikaci takto, a jak je patrné, stačí opravdu zadat jen klíčové položky v rámci emailu, který bude zákazníkovi doručován po zaplacení produktu.

Přednastavení údajů automatického emailu včetně vložení odkazu, odkud si příjemce produkt stáhne.

Jak nastavit v emailu možnost vyzvednutí produktu

Když chcete víc

Těmito slovy by se dal charakterizovat sofistikovanější přístup k možnosti vyzvednout si zakoupený produkt.

Jde tedy o zmiňovanou druhou možnost, která předpokládá použití aplikace Smartemailing (chytrý emailový nástroj ze společné „dílny“ Smartsellingu, pod kterou spadá i FAPI).

Při této možnosti se nabízí více výhod:

  • možnost poslání přílohy
  • rozsáhlejší možnosti formátování a grafické úpravy e-mailů
  • široká škála profesionálních HTML šablon
  • možnost zaslání celé série e-mailů s načasováním (tzv. smart kampaň)
  • podrobné statistiky objednávek a prodejů

Pokud vás více zaujal tento postup, podrobný návod najdete v této nápovědě.

Závěrem

Ať už si vyberete jakýkoliv způsob, přejeme vám spoustu radosti z prodaných digitálních produktů. 🙂

5/5 - (1 vote)
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů