PÍŠEME PRO VÁS

Blog

Inspirujte se zajímavými články, videi,
rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

Svoboda
22.7. 2019

5 pravých důvodů, proč se lidé stávají podnikateli

Existuje celá řada důvodů, proč se někdo stane podnikatelem než tradičním zaměstnancem. Pouze vy můžete rozhodnout o životě, který je pro vás správný. Nicméně s nejistotou podnikání přichází také obrovská svoboda a odpovědnost. Zde je pět skutečných důvodů, proč se lidé stávají podnikateli: 1. Jejich kreativita nespadá do firemního prostředí Cítíte, že nezapadáte. To může být frustrující, ale pokud...

Kancelář
15.7. 2019 (Aktualizováno: 16.7. 2019)

3 jednoduché způsoby, jak být tvořivější

Konkurenceschopnost znamená přicházet s inovacemi nebo průlomovými řešeními. Takže bez ohledu na to, v jakém oboru pracujete, potřebujete být kreativní. Pouhé estetické pracovní prostředí k tomu ale nestačí – abyste byli produktivní a přinášeli výsledky, potřebujete vhodné stimuly. Zde je několik způsobů, jak pomoci vaší inspiraci: 1. Udělejte si na tabuli myšlenkovou mapu Myšlenková mapa je diagram, který se skládá z hlavní...

Čtení
8.7. 2019 (Aktualizováno: 10.7. 2019)

6 způsobů, jak posílit vaši podnikatelskou mysl

Stát se úspěšným podnikatelem vyžaduje víc než mít zvládnuté počty a správu financí. I když tyto dovednosti hrají důležitou roli, dělat významné kroky ve vašem podniku vyžaduje i něco více – kreativitu, schopnost vedení a nadšení. Tyto dovednosti jsou sice mnohem abstraktnější než matematika, ale ne méně důležité. Přinášíme vám pár tipů, na které se můžete pro váš podnikatelský...

Dovolená
1.7. 2019

Jak si jako vytížený podnikatel udělat volno

Léto je ideální čas užít si trochu volna – pro všechny kromě podnikatelů. Při hektickém pracovním plánu pro vás může být náročné udělat si delší čas volno – to ale neznamená, že byste měli pracovat celé léto. Výzkum ukázal, že dokonce i malá přestávka může zvýšit produktivitu, kreativitu a zlepšit vaši náladu. Pokud jste připraveni sklízet tyto...

Copywriting
24.6. 2019

4 věci, kterým se vyhnout ve vašich marketingových zprávách

Pokud nebudou vaše marketingové zprávy silné a neosloví správné publikum, nedosáhnete vytoužených výsledků – a tohle nechcete. Slova jsou mocná, a proto je musíte používat moudře. Zkušený copywriter umí motivovat publikum k akci, ale co když si jej nemůžete dovolit? Naštěstí existuje celá řada teorií, ze kterých se můžete učit, jak psát lepší marketingová sdělení. Přinášíme vám 4 věci,...

Rodinné podnikání
17.6. 2019

Jak rozjet rodinné podnikání

Najít pro podnikání ideálního spoluzakladatele není lehký úkol, a tak není divu, že se někteří obracejí na rodinu. To ale neznamená, že je to snadné. Podnikání s rodinou vyžaduje disciplínu, plánování a uznání, že rodinné vztahy jsou křehké a předčí vše ostatní. Pro ty z vás, kteří o rodinném podniku uvažujete, zvažte tyto tipy: 1. Vyberte vedoucího Společnosti řízené výborem příbuzných mohou...

Generální ředitel
10.6. 2019 (Aktualizováno: 11.6. 2019)

3 myšlenkové změny potřebné k posunu z freelancera na generálního ředitele

Albert Einstein jednou prohlásil, že není možné vyřešit problém na úrovni vědomí, na které vznikl. Stejně tak se ani vaše podnikání nebude rozvíjet, pokud zůstane vaše myšlení stejné. Nové výzvy přicházejí, jakmile jste vyčerpaní z toho, že děláte veškerou práci v podnikání, a víte, že to nevydržíte věčně. A teď stojíte před rozhodnutím – zůstat na volné noze, nebo přeskočit na pozici...

Cvičení
3.6. 2019

Co dělají úspěšní podnikatelé každý den před prací?

Sovy mohou být kreativní, ale ranní ptáčata jsou bohatší a produktivnější. Chcete-li svým společnostem pomoci růst, neměli byste pracovat pozdě do noci. Choďte spát dřív, ale ráno vstávejte dříve. Tento návyk ideálně dodržujte i o víkendech, aby vás nevykolejilo pondělní vstávání. Jak využít tento “nový” ranní čas? Úspěšní podnikatelé využívají ráno pro následující aktivity: 1. Cvičte Nemusíte zrovna...

Sociální sítě
27.5. 2019 (Aktualizováno: 28.5. 2019)

4 věci, které by podnikatelé nikdy neměli dávat na sociální sítě

Sociální sítě nabízejí skvělou příležitost: k budování jména vaší značky, ke zvýšení angažovanosti autentickým způsobem, ukázat, o čem vaše společnost opravdu je, k naprostému průšvihu. Příklad: Přešlap společnosti American Apparel na sociálních sítích v roce 2014. Na podporu prodeje 4. července společnost sdílela obrázek “ohňostroje” s výzvou uhodnout, co to je. Nebyl to ohňostroj – byl to vybuchující raketoplán...

video marketing
20.5. 2019

5 důvodů, proč potřebujete video ve své marketingové strategii

Video obsah je pro marketéry stále populárnější způsob propagace. Podle průzkumu společnosti HubSpot podniky měsíčně publikují v průměru 18 videí. Tyto údaje podtrhují stále rostoucí poptávku po videu a jeho velkou hodnotu pro marketing. Zřejmým závěrem je tedy zahrnout video do vlastní strategie digitálního marketingu. Níže uvádíme 5 způsobů, jak může video marketing podpořit růst vašeho podnikání a zvýšit prodej...