[Výsledky průzkumu] Naši klienti si váží svého času, proto volí FAPI

Člověk je od přírody líný tvor. To je stará známá pravda. Možná už dnes nejde ani tolik o lenost, jako spíš o hodnotu vlastního času.

Přirozeně hledáme nástroje a prostředky, jak si zjednodušit svou práci a ušetřit čas, který můžeme využít zajímavějším způsobem. Třeba k odpočinku nebo aktivitám s rodinou.

Hodnotu svého času si velmi dobře uvědomují i naši klienti. FAPI jim totiž automatizuje všechny rutinní procesy spojené s prodejem. Tím se pro ně vše maximálně zjednodušuje a oni neztrácí svůj drahocenný čas.

V únoru jsme naše klienty požádali o vyplnění dotazníku na téma skutečného přínosu FAPI v jejich podnikání.

V tomto článku najdete stručný přehled důvodů, proč naši klienti FAPI milují.

Z přibližně stovky odpovědí, které jsme obdrželi, vyplývá, že FAPI je:

Skvělým pomocníkem v začátcích podnikání

„Začátky podnikání jsou nejhorší, ale díky vám mám jednu část pořešenou a vím, že na to nemusím myslet… Pomáháte víc než dost a za to jsem velice vděčná.“

~Aneta Lásková

Spolehlivým fakturantem, který nedělá chyby

„Umožnilo propustit fakturantku, a tak zásadně snížit provozní náklady organizace.“

~Libor Marek

“FAPI mi nejvíc pomáhá s automatizací prodeje, a tím mi uspoří mnoho času a ušetří dost nervů. Také chyby ve fakturaci jsou na nule.“

~Dana Kratochvílová

Rychlým a přehledným nástrojem pro spolupracovníky

„Umí rychle a lehce vystavit fakturu a má skvělou přehlednost.

~Veronika Štefková

„Šetrí mi množstvo času s fakturáciou a expedíciou, ktorú zabezpečuje externá firma.“

~Zdeno Rau

Na plné čáře vyhrála automatizace

Čísla mluví jasně. Už na první pohled tohle zjednodušení zaujalo nejvíce našich klientů.

FAPI výhody

Sami FAPI vnímáme jako nástroj, který uživatelům zjednodušuje život. Proto nás těší, že i naši klienti tento přínos vnímají a oceňují.

Významně zde zabodovala i možnost snadného propojení s dalšími nástroji, zejména s těmi z rodiny aplikací SmartSelling.

Potěšilo nás i to, že je FAPI vnímáno jako jednoduché, přehledné a snadné na používání.

 

I po vyzkoušení a zapojení FAPI do jejich byznysu zůstala automatizace pro naše klienty tím nejoblíbenějším benefitem.

Tady se – kromě dříve zmíněných věcí – objevují i vlastnosti, které na první pohled nemusí být vidět, takže “nezažehnou” lásku na první pohled :-), ale o to důležitější mohou být při každodenním používání.

Jsou to např. přehledy a statistiky, které poskytují vždy aktuální informace o prodejních výsledcích.

Jako velmi důležitá je vnímána také legislativní podpora. Uživatelé oceňují, že se nemusí stát odborníky na účetní a daňovou legislativu, protože FAPI dokáže automaticky vyhodnotit konkrétní režim a vystavit fakturu v souladu se zákonem.

Sebelepší služba nemůže fungovat bez kvalitní uživatelské podpory. A nás může jen těšit, že naši klienti se cítí být v dobrých rukou. 😎

 

No a z hlediska užitečnosti nám opět zvítězila…………Automatizace!

Naším záměrem je usnadnit klientům co nejvíce jejich prodejní proces.

Moc nás těší, že tento průzkum potvrdil, že automatické vytváření zálohových i ostrých faktur, párování plateb, propojení s účetními systémy nebo třeba automatické posílání upomínek vám šetří čas i náklady.

Co byste si přáli na FAPI vylepšit

Zajímavé bylo zjištění, že spousta odpovědí zněla jednoduše – NIC.

My jsme přece jen trochu kritičtější a mnoho vylepšení pro vás chystáme. 😉

Obdrželi jsme ale také zajímavé podněty.

Jsou to například:

  • vzhled faktur – modernější, výběr z více možností
  • výběr ze vzhledů formuláře
  • přidat další jazyky a měny
  • navigaci “pro blondýny” při zadávání nových produktů
  • podpora prodeje vstupenek

S radostí vám můžeme říct, že na některých z těchto bodů se už intenzivně pracuje. Brzy vám dáme vědět, co jsme si pro vás připravili za novinky. 🙂

❕pozn. Upozornění, kolik faktur k vystavení zbývá do překročení měsíčního limitu, lze nastavit v Můj účet -> Tarify a faktury.

FAPI tým děkuje!

Rádi bychom touto cestou poděkovali všem, kteří nám poslali svůj názor a zpětnou vazbu na naši práci.

I když se třeba vaše odpověď neobjevila v tomto článku, věřte, že jsme vše poctivě četli a zpracovali. Moc si vážíme vaší upřímnosti.

Odpovědi se nesly převážně v pozitivním duchu a jejich čtení nám nejednou vykouzlilo úsměv na tváři.

Pokud máte k FAPI jakékoli dotazy, neváhejte nám napsat. Naše ochotná podpora je vám denně k dispozici.

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů