Existuje často opakovaná posloupnost kroků, kterou můžete udělat a která by vám měla zaručit úspěch při zahájení malého podnikání online.
Dá se vypozorovat, že mnoho začínajících podniků vede k úspěchu v zásadě stejný proces.
Ať už jste tedy nováčky či zkušenými online podnikateli, přinášíme vám inspiraci v podobě těchto kroků.
Většina začínajících dělá chybu, že nejprve hledá produkt a místo na trhu až pak.
Chcete-li zvýšit vaše šance na úspěch, začněte s trhem.
Vhodný způsob je najít skupinu lidí, kteří hledají řešení problému, ale nenajdou mnoho výsledků.
Internet usnadňuje tento druh průzkumu trhu:
Existuje osvědčený vzorec prodejního textu, který vede návštěvníky až k okamžiku nákupu:
V textu je třeba se soustředit na to, jak váš produkt nebo služba dokáže jednoznačně vyřešit problémy lidí nebo zlepšit jejich život.
Vžijte se do role vašeho zákazníka a sami se zeptejte: „Je to to, co potřebuji?“
Jakmile máte vyřešeno místo na trhu pro váš produkt spolu s prodejním procesem, jste připraveni zabývat se webovými stránkami a jeho designem.
Nezapomeňte, že na zaujetí návštěvníka máte méně než 5 vteřin, jinak tento člověk odchází a už se pravděpodobně nikdy nevrátí.
Pár důležitých tipů pro správné provedení:
PPC (pay-per-click) reklama je nejjednodušší způsob, jak získat návštěvnost na zbrusu nových stránkách.
Má dvě výhody oproti přirozené (organické) návštěvnosti.
Nejen, že s PPC získáte okamžitou návštěvnost, ale můžete také využít reklamy, abyste zjistili, jak konvertují různá klíčová slova.
Tato klíčová slova potom můžete použít na vašem webu v textech a v kódu, což vám pomůže při hodnocení v organickém výsledku vyhledávání.
Lidé využívají internet k vyhledání informací.
Poskytněte tyto informace zdarma ostatním stránkám, což způsobí větší návštěvnost a lepší hodnocení vyhledávačů.
Klíčem je vložení odkazu na relevantní část textu, který čtenáře nasměruje na váš web.
Těmito způsoby oslovíte nové čtenáře, a navíc každý web, který zveřejní váš obsah, na vás bude zpětně odkazovat.
Vyhledávače milují odkazy z relevantních stránek a odmění vás vyššími pozicemi ve vyhledávačích.
Když vytvoříte seznam relevantních kontaktů, vytváříte jeden z nejcennějších zdrojů vašeho online obchodu.
Vaši zákazníci a odběratelé vám dali povolení k zaslání e-mailu, což znamená:
Každý návštěvník vašeho webu, který vám zanechal e-mail, je s velkou pravděpodobností váš budoucí zákazník. A neexistuje lepší nástroj než e-mail, který by mohl sledovat tyto potenciální zákazníky.
Jednou z nejdůležitějších internetových marketingových strategií je rozvíjet hodnotu každého zákazníka.
Přinejmenším 36 % lidí, kteří si u vás už jednou nakoupili, od vás nakoupí znovu, pokud jim budete nadále věnovat pozornost.
Prvotní prodej je zdaleka nejtěžší, takže využijte jejich okamžik rozhodnutí pro doplňující nabídku.
Odměňujte své zákazníky za jejich loajalitu a stanou se ještě více loajálními.
Internet se mění tak rychle, že jeden rok online je v reálném světě pět let.
Principy, jak začít a vybudovat úspěšné online podnikání, se však vůbec nezměnily.
Pokud právě začínáte malou firmu online, doporučujeme vám inspirovat se těmito kroky.
Pokud už na internetu nějakou chvíli jste, udělejte si rychlý přehled a zhodnoťte, zda jste některý krok přece jen nezanedbali.
Inspirováno článkem ze serveru www.entrepreneur.com
Zdravím ještě bych dodal seo marketing. Je taky docela dobré zviditelnění pro vaše podnikání na internetu. Takové základy seo marketingu se píší na tomto blogu https://topranker.cz/blog/ A dost se tam píše ještě o psaní PR článku ale to je zas jiný téma.