Mají vaši zaměstnanci kvůli slabšímu firemnímu období méně práce?
Čas na párty? Ne.
Nastala chvíle na řešení odložených záležitostí a na plánování pro rušné období.
Zde je několik věcí, které vás a vaše zaměstnance zaneprázdní v těchto volnějších časech.
Máte-li méně práce než obvykle, je to ideální čas na pořádek.
Klíčem je efektivnější organizace na pracovišti a ve vašem osobním prostoru.
To vše vám může velmi usnadnit život, když se vaše podnikání dostane opět do obrátek.
Máte-li čas, dotáhněte vaše rozjednané projekty, ať už s vašimi stávajícími či potenciálními klienty.
Budou se cítit potěšeni, že u vás mají vysokou prioritu, a můžete tím navíc dojednat další úspěšné spolupráce.
Přestože marketing by měl být prioritou po celý rok, za rušných časů se někdy na plánování a implementaci ani nedostane.
Ideální čas na tyto a podobné činnosti, které musely často ustoupit jiným prioritám.
Vhodný čas podívat se také do skladu a udělat si přesný obrázek o počtech produktů.
Můžete tak lépe odhadnout objednávky třeba na příští rok…
Po velmi pracovně nabitém období se vám a vašemu týmu naskytne příležitost se setkat a promluvit si o tom, co šlo dobře a co by se mohlo zlepšit.
Z těchto diskusí mohou vzejít dobré nápady pro:
Inspirováno článkem ze serveru www.entrepreneur.com