Na cestě za vaším dlouhodobým obchodním úspěchem jste pravděpodobně přijali nějaká falešná přesvědčení o tom, co musíte udělat, abyste uspěli.
Není pochyb o tom, že úspěch je pro každého něco jiného. Řada rozhovorů se slavnými podnikateli a firemními lídry to dokazuje.
Pro Richarda Bransona je skutečným úspěchem žít každý den naplno.
Mark Cuban zase vidí úspěch v probouzení se s vědomím, že dělá to, co chce.
Výše uvedené výroky lídrů pouze nastiňují, jak lze vnímat úspěch, nicméně vaše přesvědčení je jedinečné.
Nemusíte být motivováni penězi ani mocí – změna života ostatních je pro vás možná daleko více vzrušující.
Definujte úspěch pro vaši firmu, sdílejte jasně svou vizi každému z vašeho týmu.
Zatímco přemýšlíte, jak lépe uspět, ujistěte se, zda vás neovlivňují tyto mýty.
Pozor – data jsou důležitou součástí každé organizace. Údaje jsou užitečné, pokud jsou používány k informování o vašich rozhodnutích, ale nenechte je za vás rozhodovat.
Data nejsou konečnou odpovědí na každou otázku, zejména pokud jde o tvůrčí obsah. Nenechte se jimi svést jen proto, že jsou zrovna po ruce.
Udělejte si čas, abyste správně analyzovali data, která máte k dispozici.
A také se ujistěte, že neztrácíte čas s daty, které nepotřebujete.
Ano, musíte tvrdě pracovat, ale pak dochází k poklesu výnosů.
Dlouhé hodiny vedou ke stresu, který, jak ukázal výzkum uvedený v Harvard Business Review, negativně ovlivňuje vaše fyzické zdraví a produktivitu.
Jednoduše řečeno, tvrdá práce sama o sobě nestačí.
Potřebujete nějaký smysl, nebo vyhoříte.
Je v pořádku, když občas děláte přesčas, pokud za to stojí.
Když vám práce přerůstá přes hlavu, váš nejlepší krok je požádat o pomocnou ruku.
Nestarejte se o to, zda budete působit “slabě” – je mnohem riskantnější snažit se dělat všechno samostatně než vyhledat pomoc.
Dny udřeného podnikatele, který všechno dělá sám, jsou dávno pryč.
Udělejte si laskavost a sejměte masku superhrdiny.
Požádejte o pomoc a vyhledávejte hodnotná obchodní partnerství, a to i tehdy, pokud byste tím dali najevo, že vaše podnikání není v určité oblasti v nejlepší kondici.
Nemusíte kopírovat úspěch a ani definici úspěchu někoho jiného.
Na vás je pouze pohlídat si, zda hrajete podle svých pravidel a která naplňují vás. Pak se může dostavit pocit úspěchu.
Inspirováno článkem ze serveru www.entrepreneur.com