Ve světě deroucí se do popředí, u nás pomalu na vzestupu – příležitost? Podcasting.
Moderní způsob, jak si poslechnout informace téměř ze všech odvětví dle vašeho výběru.
Je toto médium využitelné i pro marketing?
Domníváme se, že ano, a tak se společně podívejme na 3 důvody.
Podcasting je způsob šíření zvukových informací podobně jako rozhlas.
Výraz podcast se pak užívá pro sadu jednotlivých navazujících audiozáznamů o typické délce 30-60 minut.
Tento rozsah vychází ze způsobu konzumace podcastů – lidé při jejich poslechu většinou vykonávají nějakou činnost (cestují, sportují, vaří atd.).
Proč byste tedy měli začít zkoumat výhody podcastingu pro vaše podnikání:
Pokud je v online prostoru více než milion dalších značek a podniků, které se snaží o pozornost publika, je zřejmé, že staré triky obsahového marketingu nemusí fungovat.
Udělejte to jinak.
Podcasting vám umožňuje hovořit přímo k vašemu publiku a vlastním hlasem.
Výhodou také je, že se díky tomu můžete s vašimi posluchači spojit na hlubší a osobnější úrovni.
Navzdory přínosům a poměrně snadnému provedení to skutečně dělá jen málo firem, natož lidí v Česku.
Zahrnutí podcastů do vaší obsahově marketingové strategie vám tak může přinést pákový efekt, který vás může dostat před konkurenci.
Jako inspiraci z českých vod uvádíme např. podcast Dana Tržila Proti proudu.
Pokud si myslíte, že podcasty jsou doménou pro jednosměrnou komunikaci s vaším publikem, možná se mýlíte.
S podcasty můžete své nápady sdílet s publikem různými způsoby.
Můžete hovořit o produktech a službách.
Můžete pozvat nějakého odborníka, aby byl vaším hostem.
Můžete připravit rozhovor se spotřebitelem.
Podcasting je skvělý způsob, jak sdílet názory lidí, kterým posluchači pravděpodobně důvěřují.
Inspirováno článkem z www.enterpreneur.com.