5 důvodů, proč vaše podnikání stojí na místě

banner_stop_byznys

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit.

Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál.

Nemáte balanc

Existuje mnoho aspektů, které tvoří úspěšný byznys a také mnoho způsobů, jak ho řídit. Mít správnou rovnováhu a soustředit se na klíčové věci je esenciální pro to, abyste zůstali zaměřeni na úkoly, které pomáhají vaší firmě růst a vše ostatní dali stranou. 

Váš to-do list se možná zdá být nekonečný, mnoho věcí vás rozptyluje a vyžaduje si pozornost. Když se na ně ale podíváte zblízka, zjistíte, že většina z nich nemá žádnou důležitost.

Jen tříští vaši pozornost a zpomaluje vaši dynamiku a akceschopnost, protože nepřispívá ke klíčovým krokům vašeho byznysu, ani k vašemu cíli.

Úspěšní podnikatelé nejsou dokonalí, i oni bojují s nerovnováhou stejně jako vy, ale na rozdíl od těch neúspěšných jsou vědomí.

Důsledně plánují svůj čas a stanovují si priority. Vědí, kam míří, a mají minimálně na rok dopředu stanoveno, čeho chtějí dosáhnout.

Velké výzvy rozpadnou na dílčí významné kroky v rámci měsíců/týdnů a každé ráno začínají svůj den tím, že vše přehodnotí a rozhodnou se, která z věcí, co musí, nebo mohou udělat, přispěje nejvíce tomu, kam chtějí do konce roku dojít. 

Váš marketing je nekonzistentní

Žádný marketing = žádný zisk. Váš prodej žije nebo také živoří na tom, jak silný a konzistentní je váš marketing. Začněte tím, že svému publiku poskytnete kvalitu zdarma.

Dejte jim nějaký obsah (článek, video, ebook), který jim pomůže vyřešit jejich životní situaci a v momentě, kdy jsou připraveni k nákupu, budete jejich první volbou díky přidané hodnotě, kterou jste jim již dříve poskytli.

Kvalitní obsah zdarma, byste měli vytvářet a poskytovat pravidelně a v mezičase klientům nabízet prodejní marketingové akce. Samotný prodej je pro mnoho podnikatelů těžký, ale o tohle tu přeci jde. Musíte prodávat, abyste mohli prosperovat.

Pokud své služby a produkty nepropagujete důsledně, co nevidět ztratíte ve svém podnikání dynamiku.

Zapomínáte na nové zákazníky

Nově uzavírané obchody jsou palivem pro váš další růst. Nové zákazníky musíte získávat pravidelně tím, že se zaměříte na jejich konverzi.

Když přestanete nové zákazníky aktivně vyhledávat ztratíte impuls tolik potřebný k dosažení KPI (Key Performance Indicators), které jste si nastavili.

Každý podnikatelský obor má jiné způsoby a osvědčené postupy, jak nové klienty přilákat a získat, ale vždy jde o to být aktivní.

Choďte na konference, budujte emailovou databázi, prezentujte se na sociálních sítích, prodávejte online přímo na svém webu a čas od času také zařaďte strategii telefonování.

Hledáním nových zákazníků nemusíte trávit všechen svůj čas, ale určitě by to mělo být jednou z priorit vaší strategie.

Věrní zákazníci vám odchází

Zákazník, který věří v to, co děláte, vám zůstane věrný. Nicméně i loajální klient vás opustí, pokud o něj nepečujete.

Pokud od vás věrní zákazníci odcházejí, je to znamení, že váš progres a momentum chladnou.

To by vás mělo natolik vyděsit, že se zastavíte a nalijete si čistého vína ohledně toho, co se s vaší firmou, nebo projektem děje.

Nerostete jako člověk, ani jako podnikatel

Váš osobní růst je pro podnikatelský záměr životně důležitý. Vaším cílem je stát se tou nejlepší verzí sebe sama a to jak fyzicky, psychicky, tak emocionálně.

Osobní rozvoj má přímý vliv na růst vaší firmy. Pokud nevyhledáváte nové informace, nečtete inspirující knihy a neučíte se od nejlepších učitelů, pravidelně necvičíte a nevyhrazujete si čas pro sebe, ztratíte energii a inspiraci nejprve vy, a pak i vaše firma. 

Pokud vaše firma momentálně neroste, zamyslete se nad tím, co z výše řečeného by toho mohlo být příčinou.

Proveďte potřebné změny a vraťte se k tomu, co děláte rádi, co vás motivuje, baví a v čem máte vášeň.

Neztraťte momentum, protože život je příliš krátký na to, abyste se nechali čímkoli vyrušit od dosažení svých cílů.

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů