Jak zvýšit důvěryhodnost vašeho prodejního webu

Online nákup

I když máte nejlepší produkt na trhu, neznamená to, že vám spotřebitelé automaticky důvěřují.

Abyste je přesvědčili ke koupi, musíte si získat jejich důvěru.

Získání důvěry online nakupujících může být náročné, a tak vám přinášíme několik jednoduchých vylepšení, díky nimž bude váš prodejní web důvěryhodnější.

1. Budujte vztah se svým publikem

Věřili byste naprostému cizinci, kterého jste právě potkali? Asi ne.

Když si vybudujete vztah s potenciálními zákazníky, budou se cítit, jako by vás znali, a ochotněji nakoupí u vás.

Co pro to můžete udělat?

Vytvořte přesvědčivou stránku „O nás“ , kde budete spotřebitele informovat o tom, kdo jste a co je pro vás důležité.

Stejně jako velké značky: například Nike používá sekci „O nás“, aby se spojila s atlety na všech úrovních frází: „Pokud máte tělo, jste sportovec.“

Vytvářet vztahy můžete také tvorbou obsahu, jako jsou blogové příspěvky.

Ty pomáhají seznámit zákazníky s vaší značkou a vzdělávat je ve vašich produktech, nemluvě o komunikaci s vámi přímo v sekci komentářů.

2. Přidejte pečetě důvěry

Jednou z nejjednodušších věcí, které můžete udělat pro zvýšení důvěryhodnosti vašeho elektronického obchodu, je přidat pečetě důvěry.

Důvěrná pečeť je odznak, který informuje o tom, že je váš web legitimní a bezpečný.

Mezi příklady důvěryhodných odznaků patří:

  • SSL certifikáty,
  • loga platebních bran,
  • bezpečnostní odznaky McAfee a Norton,
  • záruka vrácení peněz.

Dejte svým zákazníkům těmito symboly najevo, že jejich citlivá data budou v bezpečí.

3. Zobrazte sociální důkaz

Sociální důkaz je psychologický a sociální jev, kdy jsou lidé ovlivňováni činy a postoji druhých.

Pokud tedy návštěvník vašeho webu zjistí, že u vás už nakoupili jiní, je pravděpodobnější, že u vás nakoupí také.

Na svém webu to můžete udělat:

  • sdílením obsahu generovaného uživateli,
  • přidáním skutečných statistik (např. kolik zákazníků váš produkt používá),
  • zobrazením recenzí produktů,
  • zobrazením fotografií spokojených zákazníků.

Díky obrázkům bude váš sociální důkaz ještě silnější.

V případech sdílení dat zákazníků se ujistěte, že máte jejich souhlas.

4. Poskytněte podrobné informace o produktu a dopravě

Spotřebitelé chtějí přesně vědět, co nakupují a kdy mohou očekávat doručení.

Čím více podrobností o svých produktech můžete zákazníkům poskytnout, tím pravděpodobněji nakoupí.

Včas informujte i o dopravě.

Pokud překvapíte kupující s neočekávanými náklady na dopravu, může to způsobit, že na poslední chvíli od nákupu ustoupí.

Nezapomeňte ani na očekávanou dobu doručení.

5. Nabídněte zákaznickou podporu

Vynikající zákaznický servis je klíčem k úspěšnému podnikání.

U online nakupujících je to extrémně důležité, pokud si chcete vybudovat důvěru.

Podle Microsoftu 96 % zákazníků tvrdí, že zákaznický servis je důležitým faktorem při výběru loajality ke značce.

Spotřebitelé dnes chtějí vědět, že je jim vaše firma k dispozici – ideálně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Tím nabídnete včas vyřešit jakékoli problémy, a také můžete rychle odpovědět na otázky, které dosud návštěvníkům vašeho webu bránily v nákupu.

Zvažte tedy přidání živého chatu na vaše stránky.

Inspirováno článkem ze serveru enterpreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů