Jak zlidštit svou značku na sociálních sítích

Ranní facebook

Dáváte na Facebook denně pozoruhodné příspěvky, a přesto se o ně nikdo nezajímá?

Vytváříte skvělé nabídky s odkazy na své webové stránky, ale nikdo na ně nekliká?

Pokud je to vaše téma, existuje jasné řešení.

Humanizace vaší značky.

Jak na to?

Komunikujte jako člověk, ne jako značka

Začněte tím, že budete přemýšlet méně jako obchodníci a více jako zákazníci.

Když používáte sociální sítě ve svém osobním životě, podíváte se nejprve na to, co prodává vaše oblíbená značka?

Nebo otevřete Facebook nebo Instagram, abyste se koukli, co sdílejí vaši přátelé?

Lidé nechtějí být bombardováni prodejními nabídkami.

Místo toho se nalaďte na to, co je pro vaše publikum důležité, a začněte s nimi jednat jako člověk, ne jako značka.

Zaměřte se na lidi, které jste už zaujali

Značky příliš často přicházejí o příležitosti tím, že se nezabývají zákazníky, kteří s nimi již online komunikují.

Místo práce na šíření dosahu začněte tím, že odpovíte na komentáře ve vašich příspěvcích.

Zabývejte se lidmi, kteří zmiňují vaši značku.

Když je najdete, pusťte se s nimi do řeči jako kamarádi – poděkujte, zeptejte se jich, na čem pracují nebo čím se baví, atp.

Pokud to uděláte, máte dobrou šanci najít zákazníky, kteří budou přirozeně propagovat vaši značku na sociálních sítích.

K humanizaci vaší značky můžete také najmout své vlastní zaměstnance:

  • Ukažte každodenní život ve vaší společnosti v různých odděleních.
  • Nechte různé zaměstnance na jeden den převzít vaše kanály sociálních sítí.
  • Nebo nechte svého manažera představit se vašemu publiku a komunikovat na osobní úrovni.

Bavte nebo vzdělávejte

Prodej od skutečných lidí, kteří tvoří vaši značku, působí nepřirozeně.

Soustřeďte se na vytváření obsahu, který bude vaše publikum bavit nebo vzdělávat.

Dělat dobrou zábavu asi není pro každého, ale kdokoliv může zákazníky oslovit prostřednictvím vzdělávání.

  • Pokud jste například účetní společností, můžete poskytovat daňové tipy než přímo prezentovat své služby.
  • Pokud jste potravinářská společnost, můžete poskytovat recepty.
  • Pokud jste společnost zabývající se hubením škůdců, můžete poskytovat tipy pro domácí péči.

Ať už děláte cokoliv, existuje způsob, jak můžete své publikum vzdělávat takovým způsobem, který jim poskytuje hodnotu, a tím je přimět k nějaké aktivitě.

Závěrem

Nezapomeňte – pozornost na sociálních sítích je dnes na obsah, který chtějí zákazníci.

Ne ten, o kterém si myslíte, že propaguje vaši společnost v nejlepším světle.

Inspirováno článkem ze serveru enterpreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů