I když máte nejlepší produkt na trhu, neznamená to, že vám spotřebitelé automaticky důvěřují.
Abyste je přesvědčili ke koupi, musíte si získat jejich důvěru.
Získání důvěry online nakupujících může být náročné, a tak vám přinášíme několik jednoduchých vylepšení, díky nimž bude váš prodejní web důvěryhodnější.
Věřili byste naprostému cizinci, kterého jste právě potkali? Asi ne.
Když si vybudujete vztah s potenciálními zákazníky, budou se cítit, jako by vás znali, a ochotněji nakoupí u vás.
Co pro to můžete udělat?
Vytvořte přesvědčivou stránku „O nás“ , kde budete spotřebitele informovat o tom, kdo jste a co je pro vás důležité.
Stejně jako velké značky: například Nike používá sekci „O nás“, aby se spojila s atlety na všech úrovních frází: „Pokud máte tělo, jste sportovec.“
Vytvářet vztahy můžete také tvorbou obsahu, jako jsou blogové příspěvky.
Ty pomáhají seznámit zákazníky s vaší značkou a vzdělávat je ve vašich produktech, nemluvě o komunikaci s vámi přímo v sekci komentářů.
Jednou z nejjednodušších věcí, které můžete udělat pro zvýšení důvěryhodnosti vašeho elektronického obchodu, je přidat pečetě důvěry.
Důvěrná pečeť je odznak, který informuje o tom, že je váš web legitimní a bezpečný.
Mezi příklady důvěryhodných odznaků patří:
Dejte svým zákazníkům těmito symboly najevo, že jejich citlivá data budou v bezpečí.
Sociální důkaz je psychologický a sociální jev, kdy jsou lidé ovlivňováni činy a postoji druhých.
Pokud tedy návštěvník vašeho webu zjistí, že u vás už nakoupili jiní, je pravděpodobnější, že u vás nakoupí také.
Na svém webu to můžete udělat:
Díky obrázkům bude váš sociální důkaz ještě silnější.
V případech sdílení dat zákazníků se ujistěte, že máte jejich souhlas.
Spotřebitelé chtějí přesně vědět, co nakupují a kdy mohou očekávat doručení.
Čím více podrobností o svých produktech můžete zákazníkům poskytnout, tím pravděpodobněji nakoupí.
Včas informujte i o dopravě.
Pokud překvapíte kupující s neočekávanými náklady na dopravu, může to způsobit, že na poslední chvíli od nákupu ustoupí.
Nezapomeňte ani na očekávanou dobu doručení.
Vynikající zákaznický servis je klíčem k úspěšnému podnikání.
U online nakupujících je to extrémně důležité, pokud si chcete vybudovat důvěru.
Podle Microsoftu 96 % zákazníků tvrdí, že zákaznický servis je důležitým faktorem při výběru loajality ke značce.
Spotřebitelé dnes chtějí vědět, že je jim vaše firma k dispozici – ideálně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Tím nabídnete včas vyřešit jakékoli problémy, a také můžete rychle odpovědět na otázky, které dosud návštěvníkům vašeho webu bránily v nákupu.
Zvažte tedy přidání živého chatu na vaše stránky.
Inspirováno článkem ze serveru enterpreneur.com