8 důvodů, proč je služba zákazníkům na prvním místě

Spokojený zákazník

Asi správně tušíte, že nejde jen o všechny zřejmé fiskální důvody.

Své důležité místo má také to, jak se k našim zákazníkům chováme.

Svědčí to o tom, jak se díváme na věci v životě.

Zajímá nás zákazník jen do okamžiku zaplacení, nebo máme propracovanější strategii?

Je zřejmé, že pokud chcete posunout vaši firmu na vyšší level, musíte zákazníka skutečně dát na první místo.

1. Udržení si stávajících zákazníků vyjde levněji než získávání zákazníků nových

Přilákat nového zákazníka stojí přibližně 5x více než si udržet zákazníka stávajícího.

Tento fakt sám o sobě ukazuje na důležitost poskytování vynikajících služeb.

Riskovat ztrátu zákazníka tak může vyjít hodně draho.

2. Stávající zákazníci nakoupí spíše než noví

Investovat pozornost do stávajících zákazníků má krom finanční výhodnosti i další výhodu.

Pravděpodobnost prodeje novému zákazníkovi se pohybuje v rozmezí 5-20 %, kdežto prodej stávajícímu zákazníkovi se pohybuje v rozmezí 60-70 %.

3. Skvělá zákaznická služba vede ke snížení problémů obecně

Staráte-li se o své zákazníky jako o zlato, určitě snížíte celkové problémy spojené s vaší obchodní činností, prodejem a potenciálními právními problémy, které by mohly vzniknout.

V opačném případě si můžete být téměř jisti, že narazíte na problémy tohoto typu.

4. Vynikající zákaznický servis zlepšuje povědomí veřejnosti a posiluje vaši značku

Pokud je jednou z vašich vysokých priorit dobrá pověst vaší firmy, vysoká kvalita služeb zákazníkům je pro vás nezbytná.

Odměnou vám budou jak pozitivní recenze, tak zvučnější jméno ve vašem oboru.

5. Osobní doporučení je tou nejlepší reklamou

Takové doporučení si koupit nelze.

A přitom právě tohle může mít neocenitelný vliv na vaše podnikání.

Lidé si daleko pravděpodobněji poslechnou radu svého přítele, než aby se rozhodli na základě nějakého online přehledu nebo reklamy.

Skvělé služby zákazníkům mají potenciál vytvářet davy fanoušků, kteří vás budou prosazovat.

6. Skvělý zákaznický servis otevírá dveře novým partnerstvím

Pokud se o vaše zákazníky staráte velice dobře, je pravděpodobné, že si toho všimnou ostatní firmy, což může vést k novým partnerstvím.

V dnešní době se to vidí málokdy, ale pokud takové partnerství vznikne, jde většinou o silně provázané a dlouhodobé spolupráce.

7. Poskytuje silné morální hodnoty, pomáhá naplňovat poslání

Dobrá zákaznická péče neznamená jen vyšší potenciální zisk, ale také něco většího, co jej přesahuje.

Je indikátorem hlubší touhy budovat něco hodnotného, ​​pomáhat druhým a určitým způsobem měnit svět k lepšímu.

8. Prodlouží život každého podniku

Desetileté existence se dnes dožijí jen 4 podniky ze 100.

Když ignorujete potřeby vašich zákazníků, zkrátíte potenciál dlouhé životnosti vašeho podnikání.

Vaši zákazníci jsou zkrátka vaší alfou a omegou, protože bez nich jste prostě bez práce.

 

Inspirováno článkem ze serveru www.enterpreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů