3 tipy, jak rychle zaujmout… budoucí zákazníky

Zlatá rybka

Tipnete si, jak rychle ztrácí člověk pozornost?

Možná se budete divit, ale jsme na tom skoro stejně jako zlatá rybka – oficiálně karas zlatý. Tahle ryba se přestane soustředit po devíti vteřinách, zatímco lidé nejsou o nic lepší.

Jak tohoto poznatku využít při komunikaci a vzbudit zájem vašich potenciálních zákazníků? Těsně před Vánocemi je to opravdu výzvou,
a tak vám jdeme na pomoc se třemi radami.

1. Říkejte něco jiného než ostatní

Troufneme si na obecné tvrzení, že vy ani ostatní nemáte rádi pocit, že ztrácíte čas pro věci, které nepotřebujete, nebo vás nezajímají.

Navíc v době, kdy lidé začínají být “alergičtí” na spousty nabídek a tlak v podobě všudypřítomných slevových akcí. Jakmile tedy začnete znít jako “další“ obchodník, přestanou vás poslouchat.

Když ale nepotvrdíte jejich očekávání a trochu je překvapíte tím, o čem informujete, získáte další vteřiny jejich pozornosti a zvýšíte tak pravděpodobnost, že si vás “vyslechnou“ až do konce.

2. Dávejte na vědomí, proč oslovujete právě je

Proč nebo čím je vaše informace právě pro vaše budoucí zákazníky relevantní, vede často ke společné shodě. Zamiřte proto svým “proč“ k jádru sdělení.

Usnadníte lidem způsob rozhodování, aby se nemuseli v záplavě informací a obchodních sdělení podrobně zabývat každým emailem, telefonátem, inzerátem nebo nabídkou.

Buďte ale pozorní a netlačte na pilu. Daleko lepším důvodem upoutání pozornosti je například příslušnost k cílové skupině než vaše “časově omezená výhodná nabídka“.

Stop nákupnímu tlaku

3. Zaujměte řešeným problémem nebo statistikou

Pokud vaše služba nebo produkt řeší nějaký problém, který je veřejnosti dostatečně známý a popsala ho třetí, důvěryhodná strana, pak takový problém můžete využít ke vzbuzení zájmu.

Může jít například o výsledky šetření pořádaného mezi širokou populací pro profesní asociaci publikované různými médii.

Mějte ovšem na paměti, že oslovujete lidi vaší cílové skupiny.

Užitečným obsahem nejlépe zaujmete, vybudujete důvěru a nakonec díky tomu i prodáte.

5/5 - (1 vote)
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů