Člověk je od přírody líný tvor. To je stará známá pravda. Možná už dnes nejde ani tolik o lenost, jako spíš o hodnotu vlastního času.
Přirozeně hledáme nástroje a prostředky, jak si zjednodušit svou práci a ušetřit čas, který můžeme využít zajímavějším způsobem. Třeba k odpočinku nebo aktivitám s rodinou.
Hodnotu svého času si velmi dobře uvědomují i naši klienti. FAPI jim totiž automatizuje všechny rutinní procesy spojené s prodejem. Tím se pro ně vše maximálně zjednodušuje a oni neztrácí svůj drahocenný čas.
V únoru jsme naše klienty požádali o vyplnění dotazníku na téma skutečného přínosu FAPI v jejich podnikání.
V tomto článku najdete stručný přehled důvodů, proč naši klienti FAPI milují.
„Začátky podnikání jsou nejhorší, ale díky vám mám jednu část pořešenou a vím, že na to nemusím myslet… Pomáháte víc než dost a za to jsem velice vděčná.“
~Aneta Lásková
„Umožnilo propustit fakturantku, a tak zásadně snížit provozní náklady organizace.“
~Libor Marek
“FAPI mi nejvíc pomáhá s automatizací prodeje, a tím mi uspoří mnoho času a ušetří dost nervů. Také chyby ve fakturaci jsou na nule.“
~Dana Kratochvílová
„Umí rychle a lehce vystavit fakturu a má skvělou přehlednost.
~Veronika Štefková
„Šetrí mi množstvo času s fakturáciou a expedíciou, ktorú zabezpečuje externá firma.“
~Zdeno Rau
Čísla mluví jasně. Už na první pohled tohle zjednodušení zaujalo nejvíce našich klientů.
Sami FAPI vnímáme jako nástroj, který uživatelům zjednodušuje život. Proto nás těší, že i naši klienti tento přínos vnímají a oceňují.
Významně zde zabodovala i možnost snadného propojení s dalšími nástroji, zejména s těmi z rodiny aplikací SmartSelling.
Potěšilo nás i to, že je FAPI vnímáno jako jednoduché, přehledné a snadné na používání.
I po vyzkoušení a zapojení FAPI do jejich byznysu zůstala automatizace pro naše klienty tím nejoblíbenějším benefitem.
Tady se – kromě dříve zmíněných věcí – objevují i vlastnosti, které na první pohled nemusí být vidět, takže “nezažehnou” lásku na první pohled :-), ale o to důležitější mohou být při každodenním používání.
Jsou to např. přehledy a statistiky, které poskytují vždy aktuální informace o prodejních výsledcích.
Jako velmi důležitá je vnímána také legislativní podpora. Uživatelé oceňují, že se nemusí stát odborníky na účetní a daňovou legislativu, protože FAPI dokáže automaticky vyhodnotit konkrétní režim a vystavit fakturu v souladu se zákonem.
Sebelepší služba nemůže fungovat bez kvalitní uživatelské podpory. A nás může jen těšit, že naši klienti se cítí být v dobrých rukou. 😎
No a z hlediska užitečnosti nám opět zvítězila…………Automatizace!
Naším záměrem je usnadnit klientům co nejvíce jejich prodejní proces.
Moc nás těší, že tento průzkum potvrdil, že automatické vytváření zálohových i ostrých faktur, párování plateb, propojení s účetními systémy nebo třeba automatické posílání upomínek vám šetří čas i náklady.
Zajímavé bylo zjištění, že spousta odpovědí zněla jednoduše – NIC.
My jsme přece jen trochu kritičtější a mnoho vylepšení pro vás chystáme. 😉
Obdrželi jsme ale také zajímavé podněty.
Jsou to například:
S radostí vám můžeme říct, že na některých z těchto bodů se už intenzivně pracuje. Brzy vám dáme vědět, co jsme si pro vás připravili za novinky. 🙂
❕pozn. Upozornění, kolik faktur k vystavení zbývá do překročení měsíčního limitu, lze nastavit v Můj účet -> Tarify a faktury.
Rádi bychom touto cestou poděkovali všem, kteří nám poslali svůj názor a zpětnou vazbu na naši práci.
I když se třeba vaše odpověď neobjevila v tomto článku, věřte, že jsme vše poctivě četli a zpracovali. Moc si vážíme vaší upřímnosti.
Odpovědi se nesly převážně v pozitivním duchu a jejich čtení nám nejednou vykouzlilo úsměv na tváři.
Pokud máte k FAPI jakékoli dotazy, neváhejte nám napsat. Naše ochotná podpora je vám denně k dispozici.