PRO APLIKACI FAPI

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY SOFTWARE FAPI

 

vydané na základě § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

 

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Obchodní společnost Firma 2.0. s.r.o., se sídlem v Praze, Krakovská 583/9, 110 00 Praha 1, IČ: 29210372, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod sp.zn. C 216749 (dále jen Poskytovatel) je Poskytovatelem softwaru FAPI vyvinutého Poskytovatelem, který slouží pro správu fakturačního a prodejního systému Uživatele (dále jen „Služba nebo Aplikace“).
  2. Obchodní Podmínky (dále také podmínky) blíže vymezují práva a povinnosti Poskytovatele a Uživatele při poskytování Služby a jsou nedílnou součástí smlouvy. Smluvní strany mají povinnost se jimi řídit stejně, jako by Obchodní podmínky byly vytištěny a podepsány ve formě smlouvy.
  3. Uživatelem se rozumí právnická nebo fyzická osoba, která si Službu objednala.

 

II. SLUŽBA

  1. Předmětem smlouvy je poskytnutí softwaru FAPI, vyvinutého Poskytovatelem. Software je určen pro správu fakturačního a prodejního systému Uživatele. Software FAPI podléhá ochraně podle autorského práva.
  2. Popis Služby, její varianty/tarify a možnosti užití jsou uvedeny na webové stránce Poskytovatele www.fapi.cz, návody a doporučení Poskytovatele pro užívání jsou Uživateli k dispozici v Aplikaci.

 

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY (DÁLE JEN SMLOUVA) A POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

  1. Podmínkou pro využívání Služby je provedení on-line registrace nebo on-line objednávky ze strany Uživatele prostřednictvím webové stránky Poskytovatele.  
  2. Smlouva o poskytování Služby je uzavřena v okamžiku odeslání registračního nebo objednávkového formuláře zaškrtnutím políčka „Souhlasím s obchodními podmínkami. 
  3. Podmínkou platné elektronické registrace nebo objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v registračním nebo objednávkovém formuláři ze strany Uživatele. Údaje uvedené v registračním/objednávkovém  formuláři jsou Poskytovatelem považovány za správné.
  4. Odesláním registračního/objednávkového formuláře je Uživateli zřízen uživatelský účet. Po odeslání registračního/objednávkového formuláře je na emailovou adresu Uživatele uvedenou v registračním/objednávkovém formuláři doručeno potvrzení o registraci/objednávce ze strany Poskytovatele, URL adresa aplikace a uživatelské jméno a heslo.
  5. Poskytovatel poskytuje Uživateli možnost bezplatného využití Služby – tzv. testovací tarif v rozsahu a za podmínek, které jsou uvedeny na webové stránce www.fapi.cz . U testovacího tarifu je Služba Uživateli poskytována od registrace bezplatně za podmínek uvedených na webové stránce Poskytovatele. Placenou verzi Služby Uživatel volí kdykoliv v průběhu užívání testovacího tarifu nebo po jeho ukončení elektronicky v prostředí svého účtu vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. V objednávkovém formuláři Uživatel volí tarif a délku předplaceného období podle aktuální nabídky Poskytovatele. Služba je Poskytovatelem poskytována Uživateli ve zvoleném tarifu a režimu ode dne řádného uhrazení faktury. Pokud si Uživatel objedná Službu bez využití testovacího tarifu, je Služba  Poskytovatelem poskytována Uživateli ve zvoleném tarifu a režimu ode dne řádného uhrazení faktury.  
  6. Testovací tarif  (bezplatné užívání Služby)  je limitován výší obratu, který Uživatel dosáhne přes online prodejní formulář/e vytvořené prostřednictvím Služby Poskytovatele. Pokud Uživatel v testovacím tarifu  překročí limit  obratu určeného jako  maximální limit pro bezplatné využití Služby a neprovede objednání placeného tarifu Služby, bude mu Poskytovatelem účet uzamčen a ten mu bude nadále k dispozici pouze pro čtení. Uživatel nebude moci v účtu editovat data a přes prodejní formulář/e vytvořené prostřednictvím Služby Poskytovatele nebude možno uskutečnit objednávku.

 

IV. CENA SLUŽBY

  1. Výše úhrady za Službu je stanovena na základě aktuálního ceníku umístěného na webové stránce Poskytovatele (dále jen Ceník). Cena Služby je stanovena včetně informace o tom, zda je cena s či bez DPH a uvedení aktuální sazby DPH.
  2. Poskytovatelem nabízené placené Tarify pro využití Služby jsou odstupňovány podle měsíčního obratu Uživatele dosaženého přes online prodejní formulář/e vytvořené prostřednictvím Služby Poskytovatele. Vydanými doklady pro účely této smlouvy se rozumí zálohová faktura, daňový doklad, doklad o přijetí platby, opravný daňový doklad.
  3. Poskytovatel poskytuje Uživateli možnost bezplatného využití Služby – tzv. testovací tarif v rozsahu a za podmínek, které jsou uvedeny na webové stránce www.fapi.cz  a v těchto OP.  Poskytování Služby v Testovacím tarifu je limitováno výší obratu, který Uživatel dosáhne přes online prodejní formulář/e vytvořené prostřednictvím Služby Poskytovatele. 
  4. Vybraný tarif  Služby si Uživatel volí při registraci nebo objednání placené verze Služby vyplněním on-line objednávkového formuláře. Pokud Uživatel za sledované období překročí limit obratu zakoupeného placeného tarifu, je mu Poskytovatelem automaticky zaslán další  daňový doklad, který zúčtuje využití vyššího odpovídajícího tarifu za uplynulé období. 
  5. Úhrada Služby se provádí předem a je nevratná. Uživatel hradí Službu na základě daňového dokladu vystaveného Poskytovatelem dle Uživatelem zvoleného tarifu a frekvence platby se splatností 7 dní. Služba ve vybraném tarifu placené verze je aktivována po připsání peněžních prostředků v dohodnuté výši na účet Poskytovatele. Nedojde-li k uhrazení daňového dokladu ze strany Uživatele, bude mu Poskytovatelem uzamčen účet, který bude od toho okamžiku Uživateli k dispozici pouze pro čtení.
  6. Uživatel je povinen uhradit cenu Služby společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak Poskytovatel nebude schopen platbu řádně identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
  7. Uživatel má možnost během trvání smluvního vztahu měnit vybraný tarif Služby. Pravidla a podmínky změny tarifu jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele.
  8. Způsob úhrady (možnosti  plateb) za Službu si Uživatel volí při objednání Služby dle aktuálních možností uvedených na webových stránkách Pokytovatele. 
  9. Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.   Platba probíhá prostřednictvím níže uvedených platebních metod:
              - online platební karta VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro
              - rychlý bankovní převod: Raiffeisen BANK, GE Money, Fio, KB, ČSOB, mBank a další
              - bankovní převodem na základě faktury
  10. Zvolením platby prostřednictvím platební karty souhlasí Uživatel se strháváním opakovaných plateb z jeho platební karty, a to za podmínek dle zvoleného tarifu objednané služby. Informace o výši a formě opakovaných transakcí, datu a periodě strhávání opakované platby a všech změnách souvisejících s opakovanými platbami jsou Uživateli zasílány emailem.
  11. V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky, kterou je Uživatel povinen zaplatit Poskytovateli v souvislosti s užíváním Služby, se uživatel zavazuje Poskytovateli zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Právo poskytovatele na náhradu újmy (škody i nemajetkové újmy) tím není dotčeno.
  12. Poskytovatel si vyhrazuje právo během trvání smluvního vztahu s Uživatelem výši úhrad v ceníku jednostranně upravit. Tuto změnu je Poskytovatel povinen Uživateli oznámit nejméně 30 dní před vstoupením změny v platnost. Uživatel je oprávněn ve lhůtě do 10 dnů od obdržení zprávy Poskytovatele o změně Podmínek tuto změnu odmítnout a písemně vypovědět z tohoto důvodu Smlouvu, přičemž výpovědní lhůta činí 1 měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena Poskytovateli.

 

V. PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

  1. Uživatel bere na vědomí, že uzavřením Smlouvy o poskytování služby mu nevzniklo jakékoli právo (např. ve formě licence) k softwaru používaného Poskytovatelem při provozování Služby (dále jen Software). Uživatel se zavazuje, že bude Software využívat pouze pro svou potřebu v souvislosti s řádným využíváním Služby a pro účel, pro který byla Služba vytvořena, nezpřístupní jej žádným způsobem třetím osobám a nebude provádět reverse engineering Softwaru ani se o to pokoušet. Uživatel se zavazuje, že software či informace vněm uvedené nevyužije a ani neposkytne k vývoji, zhotovení či k obchodnímu využití vpodstatě obdobného počítačového programu. V případě porušení této smluvní povinnosti odpovídá Uživatel za újmu, kterou Poskytovateli tímto způsobí.
  2. Uživatel nesmí Službu využívat způsobem, který by mohl snižovat hodnotu díla a není oprávněn činit nic, co by narušovalo nebo poškozovalo Službu (nebo sítě a servery připojené ke Službě). Uživatel nesmí jakýmkoli způsobem získávat ani se pokoušet získávat jakékoli rozmnoženiny díla (ani pro osobní potřebu), jakékoli materiály či informace týkající se Služby, které nejsou nebo nebyly veřejně zpřístupněny nebo poskytnuty prostřednictvím serverů provozovaných poskytovatelem. V případě porušení této smluvní povinnosti odpovídá Uživatel za újmu, kterou Poskytovateli tímto způsobí.
  3. Uživatel je povinen pro přístup ke Službě využívat pouze rozhraní poskytnuté za tím účelem Poskytovatelem. Uživatel je povinen chránit své identifikační a přístupové údaje a hesla nezbytná pro přihlášení Uživatele a pro přístup ke Službě před zneužitím třetí osobou. Pokud Uživatel zjistí zneužití svých identifikačních údajů a hesel jakoukoli třetí osobou, okamžitě to sdělí Poskytovateli. V případě porušení uvedených povinností ze strany Uživatele Poskytovatel neodpovídá za újmu, která tímto Uživateli vznikne.
  4. Uživatel bere na vědomí, že na základě této smlouvy není oprávněn užívat obchodní firmu poskytovatele, jeho ochranné známky, loga, doménová jména ani žádná jiná označení a obchodní prvky Poskytovatele.
  5. Uživatel je povinen zabezpečit technické prostředí s odpovídajícími technickými parametry, které budou umožňovat bezproblémový chod Služby na straně Uživatele.
  6. Poskytovatel se zavazuje zálohovat veškerá data Uživatele jednou denně.
  7. Poskytovatel garantuje dostupnost služby tzv. SLA (service level agreement) a to 95% v příslušném zúčtovacím období. Do výpočtu SLA se nezapočítávají neodvratitelné objektivní důvody (např. odstávka energie, výpadek přípojného bodu k internetu, výpadek serveru poskytovaného třetím subjektem pro provozování Služby Poskytovatele, a další neúmyslné výpadky provozu serveru, které jsou technického charakteru,) a nebo přerušení provozu z důvodu systémových zásahů Poskytovatele do software FAPI a jeho údržba. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel neodpovídá za újmu (škodu), která Uživateli vznikne z důvodu nedostupnosti Služby vzniklé z objektivních důvodů nezaviněných Poskytovatelem nebo systémovými zásahy Poskytovatele do softwaru FAPI nebo jeho údržbou.
  8. Uživatel je povinen údaje v průběhu užívání Služby měnit a doplňovat podle aktuálního stavu.

 

VI. DOBA TRVÁNÍ

  1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
  2. Platnost Smlouvy může být kdykoliv ukončena dohodou Poskytovatele a Uživatele.
  3. Poskytovatel i Uživatel mají právo jednostranně vypovědět tuto Smlouvu bez udání důvodů. Smlouva  zaniká ke dni doručení písemné výpovědi druhé straně. 
  4. V případě ukončení smluvního vztahu nemá Uživatel právo na vrácení poměrné části zaplacené a nevyužité ceny za využívání Služby.
  5. Výpověď může být zaslána buď poštou, osobně, emailem nebo jiným podobným způsobem s podpisem oprávněného zástupce Uživatele.
  6. Po ukončení smluvního vztahu bude Uživateli zamezen přístup ke Službě.

 

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. V případě, že Uživatel poruší povinnosti stanovené zákonem nebo touto smlouvou nebo neuhradí řádně a včas cenu za Službu má Poskytovatel právo omezit Uživateli užívání Služby.
  2. Poskytovatel má právo od Smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu poté co zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení považuje 
    1. Prodlení Uživatele s úhradou platby delší jak 30 dnů,
    2. Porušení práv na ochranu autorského práva a povinností dle této smlouvy,
    3. zejména čl. V. bod. 1,2,3,4,
    4. Jednání Uživatele, které poškozuje aplikaci nebo se snaží obejít tarifní omezení.
  3. Uživateli v takovém případě nevzniká nárok na vrácení zaplacené ceny za využívání Služby.

 

VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Poskytovatel shromažďuje a uchovává Uživatelem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečené databázi. Poskytovatel chrání osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Poskytovatel prohlašuje, že podnikl veškerá možná, tj. t.č. známá opatření, aby tyto údaje zabezpečil před neoprávněnými zásahy třetích osob.
  2. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům Uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi Poskytovatele a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám.
  3. Omezení nakládání s údaji. Poskytovatel nebude bez předchozího svolení Uživatele zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat údaje uživatele z jeho osobních údajů uvedených v Registraci způsobem, který by byl v rozporu s touto smlouvou.
  4. Zpracování osobních údajů. Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat osobní údaje Uživatele za účelem poskytování Služby podle této smlouvy a pro statistické účely.
  5. Souhlas uživatele se zpracováním osobních údajů. Uzavřením této smlouvy uděluje Uživatel v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění (dále jen „ZOOÚ“) souhlas se zpracováním osobních údajů poskytnutých dle této smlouvy a Registrace poskytovateli jako správci, za účelem identifikace uživatele při užívání Služby.
  6. Uživatel uděluje shora uvedené souhlasy se zpracováním osobních údajů po dobu platnosti této smlouvy, neodvolá-li svůj souhlas dříve. Při ukončení platnosti této smlouvy je poskytovatel povinen provést likvidaci osobních údajů.
  7. Zpracovatel. Poskytovatel jako správce je oprávněn pověřit v souladu se ZOOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.
  8. Odvolání souhlasu. Souhlas Uživatele se zpracováním osobních údajů dle tohoto čl. smlouvy je dobrovolný. Uživatel je oprávněn kdykoli po založení Uživatelského účtu tento souhlas písemně odvolat na adrese Poskytovatele. Po odvolání souhlasu poskytovatel zajistí, aby veškeré údaje Uživatele byly z databáze Služby a z uživatelského účtu Uživatele zlikvidovány a současně zajistí, aby tyto údaje nebyly dále zpracovávány, či šířeny za účelem dalšího poskytování Služby. V takovém případě smlouva zaniká.
  9. Poskytnutí osobních údajů. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel může být povinen poskytnout osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení).
  10. Statistická data. Uživatel souhlasí s anonymním užitím a/nebo zveřejněním registračních a statistických údajů Poskytovatelem pro rozvoj a provoz poskytované Služby. Statistické údaje a jejich sestavy nebudou obsahovat osobní údaje takového charakteru, které by mohly na základě jednoho, či více těchto údajů, přímo či nepřímo identifikovat Uživatele nebo které by umožnily jakékoli třetí osobě Uživatele kontaktovat.

 

IX. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

  1. Poskytovatel Uživateli neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou újmu či škodu, která Uživateli vznikne v souvislosti s používáním Služby a v případě porušení povinností ze strany Uživatele, zejména pokud se jedná o poskytnutí nesprávných, nepřesných či neúplných údajů o Uživateli při registraci.
  2. Poskytovatel dále Uživateli neodpovídá za jakoukoliv přímou či nepřímou škodu, která Uživateli vznikne v souvislosti s nedoručením dokladů (faktur) či doručením poškozeného či neúplného emailu s dokladem.
  3. Poskytovatel neodpovídá za znemožnění či omezení Služby užívané Uživatelem způsobené poruchami provozu sítě Internet, jakož i jinými okolnostmi technické povahy, které Poskytovatel není schopen ovlivnit nebo jejichž řešení vyžaduje součinnost třetích stran. (např. nedostupnost serveru využívaného Poskytovatelem pro chod Služby)

 

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele www.fapi.cz
  2. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv v případě potřeby tyto Podmínky jednostranně změnit. Změnu Podmínek je Poskytovatel povinen oznámit Uživateli e-mailem nejméně 30 dní před vstoupením v platnost. Uživatel je oprávněn ve lhůtě do 10 dnů od obdržení zprávy Poskytovatele o změně Podmínek tuto změnu odmítnout a písemně vypovědět z tohoto důvodu Smlouvu, přičemž výpovědní lhůta činí 1 měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena Poskytovateli.
  3. Smluvní strany se dohodly, že veškeré právní vztahy vzniklé v souvislosti se Smlouvou a těmito Obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
  4. Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Uživatel sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.
  5. Pro vyloučení pochybností a zajištění právní jistoty se smluvní strany dohodly, že na doručování písemné korespondence adresované druhé smluvní straně doporučenou poštou se užije fikce doručení tak, že jakákoliv listovní zásilka odeslaná druhé smluvní straně formou doporučené zásilky prostřednictvím České pošty, s.p., se považuje za doručenou třetím pracovním dnem ode dne jejího odeslání, nedojde-li k faktickému doručení Českou poštou, s.p. nebo osobním předáním dříve.
  6. Poskytovatel vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
  7. Toto aktuální znění Podmínek je platné a účinné k 14.10.2015.

Děkujeme za Váš čas, který jste strávili nad přečtením obchodních podmínek. 

Původní obchodní podmínky služby FAPI platné a účinné k 20.6.2015 naleznete zde