Úspěch prodejního webu závisí na jeho schopnosti přilákat zákazníky a prodávat výrobky.
Přesto se mnozí podnikatelé zaměřují výhradně na úvodní stránku a produktovou stránku zanedbávají.
Přitom je to právě produktová stránka, která je nakonec zodpovědná za prodej.
Pokud je špatně optimalizovaná, je největším katalyzátorem selhání.
A tak jsme pro vás vytvořili seznam 12 způsobů, jak lze produktovou stránku vylepšit.
První věc, na kterou byste se měli zaměřit, je poutavý titulek. Je to první věc, kterou návštěvníci o produktu vidí a pomůže vám přilákat více potenciálních zákazníků.
Proč je rychlost načítání stránky důležitá? S rychlejšími stránkami lidé rychleji najdou to, co je zajímá.
Naopak pomalé načítání v dnešní neustále se zrychlující době potenciálního zákazníka spolehlivě odradí.
Barvy znamenají více než jen estetickou stránku. Lze je vhodně využít také pro upoutání pozornosti na konkrétní prvky.
Funkce „Koupit“ nebo „Přidat do košíku“ je nejdůležitější součástí stránky produktu.
Cílem stránky produktu je řídit potenciální zákazníky k nákupu. Tato výzva k akci je primárním katalyzátorem.
Tlačítka by měla být jasná a odlišovat se od zbytku stránky.
Člověk je tvor impulzivní. Nákup věcí z rozmaru je pro většinu z nás společným znakem. Tento aspekt naší osobnosti lze využít vytvořením pocitu naléhavosti.
Pro potenciální zákazníky je motivující, pokud vidí, kolik času zbývá do ukončení prodeje nebo že je dostupnost produktu omezena počtem kusů.
Podrobný popis produktu zvyšuje vaši důvěryhodnost spolu s produktem. Zákazníci se přesně dozví, co produkt nabízí, když si přečtou popis.
Dopřejte svým produktům řádný popis, aby se vaši zákazníci mohli rozhodnout kvalifikovaně.
Pokud jde o koncept důvěryhodnosti, poskytování transparentních informací o cenách a dopravě je zásadní.
To zahrnuje dodatečné náklady na dopravu, předpokládaný den příjezdu, expresní náklady na dopravu, DPH apod.
Tyto předběžné informace zvyšují vaši hodnotu v očích zákazníků, protože tím dáváte najevo, že se staráte i o tyto detaily.
Zákazníci očekávají možnost produkt vrátit, pokud nejsou spokojeni.
Místo, kde tak mohou udělat, by mělo být jasně označeno.
Použití jednoduchých slov a krátkých vět je pro tento typ obsahu nejlepší.
Produktová fotografie je častokrát podhodnoceným prodejním aspektem.
Používání vysoce kvalitních vizuálních prvků na vaší stránce přitahuje uživatele a činí váš produkt lukrativním pro ty, kteří jej vidí.
Jak poznáme, zda je produkt, který prohlížíme, dobrý nebo ne? Hledáme lidi, kteří s nimi mají zkušenosti.
Recenze nebo sociální důkazy jsou skvělé pro rozhodování potenciálních zákazníků směrem k nákupu.
Zkušenosti z první ruky dělají zázraky pro budování důvěry spotřebitelů.
Ne vždy je možné zachytit na prodejní stránce všechny detaily související s produktem. K tomuto na webu vhodně slouží sekce Často kladené otázky.
Některé dotazy, které bude mít váš poteciální zákazník, vás možná ani nenapadnou, a tak je dobré zanechat v této části možnost se obrátit na vás, nebo na vaši zákaznickou podporu.
Více než polovina z celkové návštěvnosti webu pochází z mobilních zařízení. Přizpůsobte tomu tedy i design vašich stránek.
Ignorováním byste zbytečně odradili velké množství potenciálních zákazníků.
Samotné tipy, které zde jsou uvedeny, nebudou mít tak velký vliv.
Pokud jsou ale implementovány společně, mohou efektivně zvýšit míru konverze.
Inspirováno článkem ze serveru thenextscoop.com