JAK ŠEL ČAS
Historie aplikace
aneb přehled vylepšení a změn ve FAPI
Další aktualizace naleznete na této stránce Aktualizace.
12/2019
- možnost zadat nebo změnit doručovací adresu v úpravě faktury
- nastavení uživatelského textu na faktuře v rámci projektu
- integrace platební metody Twisto Pay
11/2019
- tisková verze faktury
- způsob dopravy v objednávce
- napojení na službu Zásilkovna
10/2019
- opakované platby za FAPI
- redesign stránky pro správu účtu FAPI (Můj účet)
- možnost nastavit maximální šířku prodejního formuláře
- přidání plateb bitcoinem u platební brány ThePay
- provázání souvisejících dokladů v detailu faktury
9/2019
- vlastní pole v prodejním formuláři
- úprava vzhledu vícestránkových faktur
- ošetření výpadku propojení při přenosu dat do externích aplikací (FAPI se o zápis pokouší opakovaně až 10krát)
- revize a doplnění nápovědných textů v aplikaci
- propojení s aplikací SendinBlue
8/2019
- automatické nastavení výchozí měny a sazby DPH (podle státu ve fakturačních údajích)
- propojení se službou Integromat
- zarovnání částek v přehledu faktur
7/2019
- zobrazení poznámky klienta z objednávky v přehledu faktur
- zobrazování hlášek o předplatném FAPI a expiraci účtu v aplikaci
- miniupsell (Order Bump) v objednávce
6/2019
- změna výpočtu DPH (podle novely zákona o DPH)
- podpora všech měn z kurzovního lístku ČNB a ECB
- možnost uživatelského přiřazení měn ke státům (pro automatické určení měny v objednávce podle státu zákazníka)
- přidán způsob platby "barter"
- zjednodušení a vylepšení onboardingu
5/2019
- redesign exportu faktur (více možností a vylepšené uživatelské rozhraní)
- rozšíření filtru faktur (podle klienta a zámku faktury)
4/2019
- nová šablona faktury
- upozornění na nekorektní stavy v aplikaci
3/2019
- revize EET (zrušena evidence online plateb, evidují se pouze platby v hotovosti)
- podpora prodeje v GBP (britská libra)
- možnost předvyplnění slevového kódu v objednávce
- redesign pravidelné fakturace
- přidáno telefonní číslo a adresa webu do údajů dodavatele (v centrálním nastavení a u projektu)
2/2019
- přidána platební metoda Google Pay (platební brána GoPay)
- nový režim prodeje elektronicky poskytovaných služeb (s místem plnění v tuzemsku)
- centrální nastavení sazeb DPH pro prodej elektronicky poskytovaných služeb
1/2019
- možnost nastavení 100% slevy u slevového kódu
- pravidelná fakturace se aktualizuje podle nastavení účtu/projektu
- automatické ukončení pravidelné fakturace po stornu poslední zálohové faktury
12/2018
- plovoucí ceny (ceny produktu v cizí měně se automaticky přepočítávají podle kurzu)
- podpora ruštiny v prodejních formulářích a vystavovaných dokladech
- podpora prodeje v RUB (ruský rubl)
- možnost vložit na fakturu formátovaný uživatelský text
11/2018
- souhlas s opakovanými platbami v objednávkovém formuláři
- podpora prodeje v PLN (polský zlotý)
- redesign formuláře pro založení platby (odkaz na platební bránu z e-mailu)
- import plateb z Poštovní spořitelny
10/2018
- synchronizace s platební bránou a nové zobrazení platebních metod (nabízejí se jen povolené platební metody)
- jednodušší změna počtu kusů prodejní položky v objednávce (šipky pro úpravu množství)
- nové nastavení zaokrouhlování celkové částky na faktuře (podpora pro další měny)
- možnost vyplnit poznámku u záznamu klienta
- nastavení bankovních účtů pro cizí měny (včetně nastavení v rámci projektu)
- při změně měny v úpravě faktury se aktualizuje číslo účtu, SWIFT a IBAN podle nastavení bankovních účtů
9/2018
- propojení s CRM systémem Anabix (možnost automatizovaného zápisu kontaktů)
- úprava chování akcí v prodejním formuláři (pro zaslání e-mailu lze použít pouze šablonu typu "vlastní e-mailová šablona")
- do záznamu klienta se zapisuje stát jen tehdy, je-li vyplněn v objednávce
- možnost zaslání nového hesla k uživatelskému přístupu
8/2018
- vylepšené nastavení měnových kurzů (načítání kompletního kurzovního lístku)
- podpora platební brány ComGate
- vylepšení hromadných operací s fakturami (správné ošetření nekorektních stavů)
- rekapitulace DPH v EUR na slovenských fakturách v cizí měně
- možnost vyplnit u faktury interní poznámku
- možnost nastavit splatnost faktur u projektu
7/2018
- QR kód pro zjednodušení platby na fakturách
- možnost vložení e-mailové adresy a telefonního čísla klienta na fakturu
- validace formátu IBAN a BIC/SWIFT v nastavení bankovních účtů
- zástupný symbol pro způsob platby v šablonách zpráv a upomínek
- možnost vypnout vkládání variabilního symbolu do URL vlastní děkovací stránky
- inteligentní měsíční perioda u pravidelných faktur (datum na konci měsíce se přizpůsobuje počtu dní v měsíci)
6/2018
- pokročilý filtr v přehledu faktur
- nové možnosti poznámky v objednávce (přejmenování, povinné pole, vložení na fakturu)
- možnost změnit jazyk faktury při úpravě faktury
- úprava hromadného zaplacení faktur (označují se jako zaplacené v pořadí podle čísla faktury)
5/2018
- GDPR: informační povinnost a souhlasy v prodejním formuláři
- GDPR: rozšíření akcí v prodejním formuláři o účel zpracování a souhlas
- GDPR: přidání údajů o GDPR do exportu do formátu CSV
4/2018
- podpora polštiny v prodejních formulářích a vystavovaných dokladech
- GDPR: možnost odstranit e-mailovou adresu z URL děkovací stránky
3/2018
- nahrazení prodejní položky v pravidelné fakturaci (prodej trialu)
- zadání data a způsobu platby při ruční úhradě faktury
2/2018
- položkový export do CSV rozšířen o účetní kódy
- doplněn režim zaslání zboží v rámci EU (fakturace s DPH)
1/2018
- alternativní načítání VS ze zprávy pro příjemce
- import plateb ze Sberbank
- úprava exportu do CSV (automatické doplnění doručovací adresy, zobrazení jména osoby i názvu firmy)
- oprava výpočtu DPH shora podle slovenské legislativy
12/2017
- slevové kódy (na pevnou částku)
- zamykání dokladů
- rozšíření exportu do CSV (přidání slevového kódu a IP adresy)
- opakované platby (automatické strhávání plateb z karty)
11/2017
- odklad vystavení vyúčtovací faktury
- rozšíření exportu do Money S4 o skladové položky
10/2017
- slevové kódy (na procentní slevu)
- řazení prodejních formulářů podle abecedy (včetně možnosti vyhledávání)
- podpora plateb v Bitcoinech (platební brána GoPay)
- úprava exportu do Pohody
9/2017
- omezení pravidelné fakturace počtem vystavených faktur
- omezení dostupného množství prodejní položky
8/2017
- podpora platební brány ThePay
- podpora plateb kreditní kartou Diners Club
6-7/2017
- podpora pro nový tarifní model
5/2017
- responzivní prodejní formuláře
- doplňkové prodejní položky (dopravné, poštovné, příslušenství apod.)
4/2017
- zasílání pravidelných e-mailových reportů z FAPI
- přidáno pojmenování k propojení s platební bránou
- do detailu faktury přidána informace o zdroji (z jakého prodejního formuláře/webové stránky byla faktura vystavena)
- přidán údaj o počtu kusů do zástupných symbolů prodejních položek v šablonách zpráv
- přidána jazyková podpora pro vietnamštinu
- oprava: výpočet statistik
2/2017
- optimalizace elektronické evidence tržeb (EET)
12/2016
- DIČ se uvádí i na fakturách neplátců DPH (je-li vyplněno v nastavení účtu)
- při prodeji mimo EU se v objednávkovém formuláři nezobrazují pole pro zadání IČ a DIČ
- oprava: při prodeji mimo EU se fakturuje s nulovou sazbou DPH
- oprava: při odesílání objednávkového formuláře FAPI se kontroluje vyplnění čísla popisného kdekoli v poli Ulice (dříve muselo být číslo uvedeno na konci, což dělalo problém u zahraničního formátu adres)
11/2016
- podpora elektronické evidence tržeb (EET)
10/2016
- do detailu faktury byla přidána fakturační i doručovací adresa klienta (pokud byla v objednávce zadána)
- export do Pohody byl rozšířen o doručovací adresu
- do nastavení prodejního formuláře přidáno pole pro konverzní kód (např. pro FB pixel)
- větší úprava formátu exportu do Pohody (mimo jiné odpočet zálohových faktur, nastavení předkontace a skladových položek)
- přidána podpora pro fakturaci v USD
- překlad interního formuláře s platbou před přesměrováním na platební bránu z e-mailu
9/2016
- omezení uživatelského přístupu jen na vybrané projekty
- přidáno členění položek podle jejich typu (pro potřeby DPH)
- změna textu na tlačítku prodejního formuláře na "Objednávam s povinnosťou platby" při nastavení jazyka prodejního formuláře na slovenštinu
- změna textu souhlasu s obchodními podmínkami na “Oboznámil som sa s obchodnými podmienkami.” při nastavení jazyka prodejního formuláře na slovenštinu
8/2016
- kosmetická změna PDF šablony výtisku faktury: úhlednější zobrazení loga na faktuře (logo se zarovnává vpravo a nedeformuje adresu dodavatele)
6/2016
- u prodejních formulářů vytvořených nad rámec tarifu ZDARMA se na stránce, kde jsou umístěny, zobrazuje upozornění, že přes ně není možné objednávat
- k platbě je možné připojit komentář
- do prodejního formuláře byla přidána volba požadovat souhlas se zpracováním osobních údajů (jako součást obchodních podmínek)
- prodejní položky se řadí podle abecedy
- projekty se řadí podle abecedy (na stránce s přehledem projektů i ve filtru podle projektů)
- přidání zástupných symbolů pro IBAN a SWIFT do šablon zpráv a upomínek
- do nastavení fakturace byl přidán přepínač, pomocí kterého lze nastavit režim fakturace elektronicky poskytovaných služeb firmám neplátcům DPH v rámci EU
5/2016
- filtr podle projektů je aktivní i na stránce s přehledem prodejních formulářů
- v exportu do Pohody se u ODD uvádí číslo DD, ke kterému je doklad vystaven
- oprava: smazaný prodejní formulář se již nezobrazuje na webové stránce, kde byl umístěn
4/2016
- otvírání výtisku faktury do nového okna/panelu
- oprava: odkazy na FAPI Locker z FAPI
- oprava: přeložení slov "zaokrouhlení", "korekce", "splátka" a "ks" v cizojazyčných verzích
- oprava: statistiky storna (stornovaná objednávka se započítávala dvakrát)
- oprava: číselné řády v ceně se oddělují pevnou mezerou, aby nedošlo k rozdělení čísla na zlomu řádku
3/2016
- IČ DPH v údajích na faktuře při fakturaci na Slovensko
- při objednávce nad 10.000 Kč při zadání IČ je povinné zadání DIČ
- umožněno hromadné mazání splátkových faktur
- umožněno zobrazení pole Poznámka i ve zjednodušeném prodejním formuláři
2/2016
- rozšíření exportu o nové parametry (položky faktury se zapisují do pole “Text dokladu”)
- automatické předávání jazyka na platební bráně GoPay (podle nastaveného jazyka prodejního formuláře)
- timeout u upsellů (pokud není na upsellové stránce zvolena žádná akce po dobu 30 minut, objednávka se po této době automaticky vystaví pouze s hlavním produktem)