JAK ŠEL ČAS

Historie aplikace

aneb přehled vylepšení a změn ve FAPI

12/2019

  • možnost zadat nebo změnit doručovací adresu v úpravě faktury
  • nastavení uživatelského textu na faktuře v rámci projektu
  • integrace platební metody Twisto Pay

11/2019

  • tisková verze faktury 
  • způsob dopravy v objednávce
  • napojení na službu Zásilkovna

10/2019

  • opakované platby za FAPI
  • redesign stránky pro správu účtu FAPI (Můj účet)
  • možnost nastavit maximální šířku prodejního formuláře
  • přidání plateb bitcoinem u platební brány ThePay
  • provázání souvisejících dokladů v detailu faktury

9/2019

  • vlastní pole v prodejním formuláři
  • úprava vzhledu vícestránkových faktur
  • ošetření výpadku propojení při přenosu dat do externích aplikací (FAPI se o zápis pokouší opakovaně až 10krát)
  • revize a doplnění nápovědných textů v aplikaci
  • propojení s aplikací SendinBlue

8/2019

  • automatické nastavení výchozí měny a sazby DPH (podle státu ve fakturačních údajích)
  • propojení se službou Integromat
  • zarovnání částek v přehledu faktur

7/2019

  • zobrazení poznámky klienta z objednávky v přehledu faktur
  • zobrazování hlášek o předplatném FAPI a expiraci účtu v aplikaci
  • miniupsell (Order Bump) v objednávce

6/2019

  • změna výpočtu DPH (podle novely zákona o DPH)
  • podpora všech měn z kurzovního lístku ČNB a ECB
  • možnost uživatelského přiřazení měn ke státům (pro automatické určení měny v objednávce podle státu zákazníka)
  • přidán způsob platby "barter"
  • zjednodušení a vylepšení onboardingu

5/2019

  • redesign exportu faktur (více možností a vylepšené uživatelské rozhraní)
  • rozšíření filtru faktur (podle klienta a zámku faktury)

4/2019

  • nová šablona faktury
  • upozornění na nekorektní stavy v aplikaci

3/2019

  • revize EET (zrušena evidence online plateb, evidují se pouze platby v hotovosti)
  • podpora prodeje v GBP (britská libra)
  • možnost předvyplnění slevového kódu v objednávce
  • redesign pravidelné fakturace
  • přidáno telefonní číslo a adresa webu do údajů dodavatele (v centrálním nastavení a u projektu)

2/2019

  • přidána platební metoda Google Pay (platební brána GoPay)
  • nový režim prodeje elektronicky poskytovaných služeb (s místem plnění v tuzemsku)
  • centrální nastavení sazeb DPH pro prodej elektronicky poskytovaných služeb

1/2019

  • možnost nastavení 100% slevy u slevového kódu
  • pravidelná fakturace se aktualizuje podle nastavení účtu/projektu
  • automatické ukončení pravidelné fakturace po stornu poslední zálohové faktury

12/2018

  • plovoucí ceny (ceny produktu v cizí měně se automaticky přepočítávají podle kurzu)
  • podpora ruštiny v prodejních formulářích a vystavovaných dokladech
  • podpora prodeje v RUB (ruský rubl)
  • možnost vložit na fakturu formátovaný uživatelský text

11/2018

  • souhlas s opakovanými platbami v objednávkovém formuláři
  • podpora prodeje v PLN (polský zlotý)
  • redesign formuláře pro založení platby (odkaz na platební bránu z e-mailu)
  • import plateb z Poštovní spořitelny

10/2018

  • synchronizace s platební bránou a nové zobrazení platebních metod (nabízejí se jen povolené platební metody)
  • jednodušší změna počtu kusů prodejní položky v objednávce (šipky pro úpravu množství)
  • nové nastavení zaokrouhlování celkové částky na faktuře (podpora pro další měny)
  • možnost vyplnit poznámku u záznamu klienta
  • nastavení bankovních účtů pro cizí měny (včetně nastavení v rámci projektu)
  • při změně měny v úpravě faktury se aktualizuje číslo účtu, SWIFT a IBAN podle nastavení bankovních účtů

9/2018

  • propojení s CRM systémem Anabix (možnost automatizovaného zápisu kontaktů)
  • úprava chování akcí v prodejním formuláři (pro zaslání e-mailu lze použít pouze šablonu typu "vlastní e-mailová šablona")
  • do záznamu klienta se zapisuje stát jen tehdy, je-li vyplněn v objednávce
  • možnost zaslání nového hesla k uživatelskému přístupu

8/2018

  • vylepšené nastavení měnových kurzů (načítání kompletního kurzovního lístku)
  • podpora platební brány ComGate
  • vylepšení hromadných operací s fakturami (správné ošetření nekorektních stavů)
  • rekapitulace DPH v EUR na slovenských fakturách v cizí měně
  • možnost vyplnit u faktury interní poznámku
  • možnost nastavit splatnost faktur u projektu

7/2018

  • QR kód pro zjednodušení platby na fakturách
  • možnost vložení e-mailové adresy a telefonního čísla klienta na fakturu
  • validace formátu IBAN a BIC/SWIFT v nastavení bankovních účtů
  • zástupný symbol pro způsob platby v šablonách zpráv a upomínek
  • možnost vypnout vkládání variabilního symbolu do URL vlastní děkovací stránky
  • inteligentní měsíční perioda u pravidelných faktur (datum na konci měsíce se přizpůsobuje počtu dní v měsíci)

6/2018

  • pokročilý filtr v přehledu faktur
  • nové možnosti poznámky v objednávce (přejmenování, povinné pole, vložení na fakturu)
  • možnost změnit jazyk faktury při úpravě faktury
  • úprava hromadného zaplacení faktur (označují se jako zaplacené v pořadí podle čísla faktury)

5/2018

  • GDPR: informační povinnost a souhlasy v prodejním formuláři
  • GDPR: rozšíření akcí v prodejním formuláři o účel zpracování a souhlas
  • GDPR: přidání údajů o GDPR do exportu do formátu CSV

4/2018

  • podpora polštiny v prodejních formulářích a vystavovaných dokladech
  • GDPR: možnost odstranit e-mailovou adresu z URL děkovací stránky

3/2018

  • nahrazení prodejní položky v pravidelné fakturaci (prodej trialu)
  • zadání data a způsobu platby při ruční úhradě faktury

2/2018

  • položkový export do CSV rozšířen o účetní kódy
  • doplněn režim zaslání zboží v rámci EU (fakturace s DPH)

1/2018

  • alternativní načítání VS ze zprávy pro příjemce
  • import plateb ze Sberbank
  • úprava exportu do CSV (automatické doplnění doručovací adresy, zobrazení jména osoby i názvu firmy)
  • oprava výpočtu DPH shora podle slovenské legislativy

12/2017

  • slevové kódy (na pevnou částku)
  • zamykání dokladů
  • rozšíření exportu do CSV (přidání slevového kódu a IP adresy)
  • opakované platby (automatické strhávání plateb z karty)

11/2017

  • odklad vystavení vyúčtovací faktury
  • rozšíření exportu do Money S4 o skladové položky

10/2017

  • slevové kódy (na procentní slevu)
  • řazení prodejních formulářů podle abecedy (včetně možnosti vyhledávání)
  • podpora plateb v Bitcoinech (platební brána GoPay)
  • úprava exportu do Pohody

9/2017

  • omezení pravidelné fakturace počtem vystavených faktur
  • omezení dostupného množství prodejní položky

8/2017

  • podpora platební brány ThePay
  • podpora plateb kreditní kartou Diners Club

6-7/2017

  • podpora pro nový tarifní model

5/2017

  • responzivní prodejní formuláře
  • doplňkové prodejní položky (dopravné, poštovné, příslušenství apod.)

4/2017

  • zasílání pravidelných e-mailových reportů z FAPI
  • přidáno pojmenování k propojení s platební bránou
  • do detailu faktury přidána informace o zdroji (z jakého prodejního formuláře/webové stránky byla faktura vystavena)
  • přidán údaj o počtu kusů do zástupných symbolů prodejních položek v šablonách zpráv
  • přidána jazyková podpora pro vietnamštinu
  • oprava: výpočet statistik 

2/2017

  • optimalizace elektronické evidence tržeb (EET)

12/2016

  • DIČ se uvádí i na fakturách neplátců DPH (je-li vyplněno v nastavení účtu)
  • při prodeji mimo EU se v objednávkovém formuláři nezobrazují pole pro zadání IČ a DIČ
  • oprava: při prodeji mimo EU se fakturuje s nulovou sazbou DPH
  • oprava: při odesílání objednávkového formuláře FAPI se kontroluje vyplnění čísla popisného kdekoli v poli Ulice (dříve muselo být číslo uvedeno na konci, což dělalo problém u zahraničního formátu adres)

11/2016

  • podpora elektronické evidence tržeb (EET)

10/2016

  • do detailu faktury byla přidána fakturační i doručovací adresa klienta (pokud byla v objednávce zadána)
  • export do Pohody byl rozšířen o doručovací adresu
  • do nastavení prodejního formuláře přidáno pole pro konverzní kód (např. pro FB pixel)
  • větší úprava formátu exportu do Pohody (mimo jiné odpočet zálohových faktur, nastavení předkontace a skladových položek)
  • přidána podpora pro fakturaci v USD
  • překlad interního formuláře s platbou před přesměrováním na platební bránu z e-mailu

9/2016

  • omezení uživatelského přístupu jen na vybrané projekty
  • přidáno členění položek podle jejich typu (pro potřeby DPH)
  • změna textu na tlačítku prodejního formuláře na "Objednávam s povinnosťou platby" při nastavení jazyka prodejního formuláře na slovenštinu
  • změna textu souhlasu s obchodními podmínkami na “Oboznámil som sa s obchodnými podmienkami.” při nastavení jazyka prodejního formuláře na slovenštinu

8/2016

  • kosmetická změna PDF šablony výtisku faktury: úhlednější zobrazení loga na faktuře (logo se zarovnává vpravo a nedeformuje adresu dodavatele)

6/2016

  • u prodejních formulářů vytvořených nad rámec tarifu ZDARMA se na stránce, kde jsou umístěny, zobrazuje upozornění, že přes ně není možné objednávat
  • k platbě je možné připojit komentář
  • do prodejního formuláře byla přidána volba požadovat souhlas se zpracováním osobních údajů (jako součást obchodních podmínek)
  • prodejní položky se řadí podle abecedy
  • projekty se řadí podle abecedy (na stránce s přehledem projektů i ve filtru podle projektů)
  • přidání zástupných symbolů pro IBAN a SWIFT do šablon zpráv a upomínek
  • do nastavení fakturace byl přidán přepínač, pomocí kterého lze nastavit režim fakturace elektronicky poskytovaných služeb firmám neplátcům DPH v rámci EU

5/2016

  • filtr podle projektů je aktivní i na stránce s přehledem prodejních formulářů
  • v exportu do Pohody se u ODD uvádí číslo DD, ke kterému je doklad vystaven
  • oprava: smazaný prodejní formulář se již nezobrazuje na webové stránce, kde byl umístěn

4/2016

  • otvírání výtisku faktury do nového okna/panelu
  • oprava: odkazy na FAPI Locker z FAPI
  • oprava: přeložení slov "zaokrouhlení", "korekce", "splátka" a "ks" v cizojazyčných verzích
  • oprava: statistiky storna (stornovaná objednávka se započítávala dvakrát)
  • oprava: číselné řády v ceně se oddělují pevnou mezerou, aby nedošlo k rozdělení čísla na zlomu řádku

3/2016

  • IČ DPH v údajích na faktuře při fakturaci na Slovensko
  • při objednávce nad 10.000 Kč při zadání IČ je povinné zadání DIČ
  • umožněno hromadné mazání splátkových faktur
  • umožněno zobrazení pole Poznámka i ve zjednodušeném prodejním formuláři

2/2016

  • rozšíření exportu o nové parametry (položky faktury se zapisují do pole “Text dokladu”)
  • automatické předávání jazyka na platební bráně GoPay (podle nastaveného jazyka prodejního formuláře)
  • timeout u upsellů (pokud není na upsellové stránce zvolena žádná akce po dobu 30 minut, objednávka se po této době automaticky vystaví pouze s hlavním produktem)