Za hoďku to máte připravené a můžete začít prodávat!
Nechte úvodní nastavení FAPI na nás
a máte klid
Správně nastavené FAPI pracuje jako dokonale namazaný stroj.
Když už ale k nějaké nenadálé chybě dojde, bývá v 99 % případů na vině lidský faktor.
Noví uživatelé často neví, jak ve FAPI:
- pracovat s e-mailovými šablonami, které se pak automaticky rozesílají zákazníkům
- zapnout/vypnout vystavování zjednodušených daňových dokladů
- správně upravovat/stornovat již vystavené faktury
- opravit sazby DPH
- opravovat chyby u produktů (např. výběr způsobu dodání)
- poslat kopii objednávky na svůj e-mail
Tyto chyby pak zbytečně vedou ke zmatkům v účetnictví, které může vést až k nechtěnému zájmu ze strany úřadů, matou zákazníky, kterým buď automatické e-maily nechodí vůbec nebo chodí ve špatný čas a špatném pořadí, a v neposlední řadě přidělávají spoustu práce vám.
Máte-li strach, že uděláte někde v nastavení nějakou malou chybičku, která vám zbytečně zhatí celý pečlivě připravovaný prodej, nechte úvodní nastavení FAPI na nás
Během 1 hodiny spolu stihneme udělat:
- 1základní nastavení FAPI, od fakturačních údajů přes platební bránu až po nastavení barvy faktury, loga a podpisu
- 2vytvoření vašeho prvního produktu a prodejního formuláře na míru vašemu podnikání
- 3test celého prodejního procesu, ať vidíte, jak to funguje, a máte jistotu, že vše pracuje, jak má
- 4plus zodpovíme všechny vaše otázky
A příště už budete vědět, kde co je, a vše si hravě zvládnete nastavit sami.
Nebojte se techniky. Chce to jen trochu cviku...
Zamluvte si osobní konzultaci přímo s Jirkou,
naším hlavním programátorem:

Garance vrácení peněz
Pokud se nám nepovede nastavit FAPI tak, aby vám vše fungovalo podle vašich představ, vrátíme vám peníze.
Potřebujete pomoci?
Napište na podpora@fapi.cz nebo volejte na +420 511 444 327
Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.