Za hoďku to máte připravené a můžete začít prodávat!

Nechte úvodní nastavení FAPI na nás

a máte klid

Správně nastavené FAPI pracuje jako dokonale namazaný stroj.

Když už ale k nějaké nenadálé chybě dojde, bývá v 99 % případů na vině lidský faktor. 

Noví uživatelé často neví, jak ve FAPI:

  • pracovat s e-mailovými šablonami, které se pak automaticky rozesílají zákazníkům
  • zapnout/vypnout vystavování zjednodušených daňových dokladů
  • správně upravovat/stornovat již vystavené faktury
  • opravit sazby DPH
  • opravovat chyby u produktů (např. výběr způsobu dodání)
  • poslat kopii objednávky na svůj e-mail

Tyto chyby pak zbytečně vedou ke zmatkům v účetnictví, které může vést až k nechtěnému zájmu ze strany úřadů, matou zákazníky, kterým buď automatické e-maily nechodí vůbec nebo chodí ve špatný čas a špatném pořadí, a v neposlední řadě přidělávají spoustu práce vám.

Máte-li strach, že uděláte někde v nastavení nějakou malou chybičku, která vám zbytečně zhatí celý pečlivě připravovaný prodej, nechte úvodní nastavení FAPI na nás

Během 1 hodiny spolu stihneme udělat:

  • 1
    základní nastavení FAPI, od fakturačních údajů přes platební bránu až po nastavení barvy faktury, loga a podpisu
  • 2
    vytvoření vašeho prvního produktu a prodejního formuláře na míru vašemu podnikání
  • 3
    test celého prodejního procesu, ať vidíte, jak to funguje, a máte jistotu, že vše pracuje, jak má
  • 4
    plus zodpovíme všechny vaše otázky

A příště už budete vědět, kde co je, a vše si hravě zvládnete nastavit sami. 

Nebojte se techniky. Chce to jen trochu cviku...

Zamluvte si osobní konzultaci přímo s Jirkou,

naším hlavním programátorem:

Garance vrácení peněz

Pokud se nám nepovede nastavit FAPI tak, aby vám vše fungovalo podle vašich představ, vrátíme vám peníze. 

Potřebujete pomoci?

Napište na podpora@fapi.cz nebo volejte na +420 511 444 327

Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.