“Hodiny a hodiny otravování s objednávkami a fakturami zmizely jako mávnutím proutku a jako bonus navíc přišly i vyšší tržby.”

Velká pravda o internetovém prodeji: 

Špatná reklama není ten hlavní důvod, proč mají podnikatelé málo objednávek

Největším zabijákem tržeb je příliš složitá objednávka

Co s tím?

(Odpověď najdete níže...)

Házet zákazníkům klacky pod nohy se nevyplácí

Představte si, že máte hlad a před sebou vidíte 2 restaurace. Obě nabízejí úplně stejné jídlo, a tak nahlédnete dovnitř.

V té první je schopný číšník, který zvládá sám obsloužit celou restauraci během chvilky, na nikoho nezapomene a nerozbije přitom ani jeden talíř. Navíc ještě stihne zákazníkům doporučit presíčko a dortík a zvedne tak restauraci tržby o desítky procent. A ještě jedna důležitá maličkost: u tohohle číšníka jde platit kartou.

V té druhé se unavený číšník schovává za barem, zákazníci na jídlo čekají a pak ještě musí chodit platit k němu. Terminál nemá, zákazníkům občas vytiskne špatný účet, nebo jim dokonce zapomene vrátit peníze.

Do které se raději půjdete najíst?

A kterou z těch restaurací chcete vlastnit?

Spousta internetových prodejců se o svůj byznys stará sama a chovají se při tom přesně jako ten unavený číšník za barem.

Dělají všechno pro to, aby si potenciální zákazníky odehnali.

Skvěle je to vidět na jejich webech, které vypadají přesně jako ta druhá restaurace.

  • 1
    Stránka s produktem obsahuje objednávkový formulář ke stažení nebo nedejbože jen kontaktní e-mail (nebo snad ještě hůře, odkaz na stránku s kontakty, kde si ten e-mail zákazníci musí najít).
  • 2
    Těch pár procent silně motivovaných zákazníků, co se k objednávce nějak proklikají, musí zaplatit převodem, nebo si připlatí za dobírku. 
  • 3
    Naprosto mizivá část zoufalců, co objednávku úspěšně odešlou, pak nejistě čeká, jestli v pořádku dorazila. Potvrzení totiž obchodník pošle hodiny, ne-li dny později, teprve až si objednávky všimne.
  • 4
    Faktura pak často obsahuje překlepy, celá komunikace vázne a na produkt zákazník čeká věčnost.

Přišel čas proměnit se z neschopného číšníka ve skutečného majitele firmy

Vyřizování objednávek je zdlouhavá a otravná práce, která baví asi málokoho.

Dá se ještě zvládat v úplných začátcích, když je objednávek pár za týden a člověk je rád, že jimi zaplatí reklamu. 

Když se z nějakého důvodu najde víc takových zoufalců, kteří si jsou i přes všechny překážky ochotni objednat, začne se práce kupit. Postarat se o objednávky pak trvá hodiny týdně.

S objednávkami se začnou samozřejmě kupit i nezaplacené faktury a člověk se pak cítí trapně, že se o platbu musí upomínat.

Důležité je mít v tom systém, řeknou si mnozí...

 

NE, důležité je nedělat zbytečnou práci

Internetový prodej má narozdíl od příkladu s restaurací (nebo jakéhokoliv fyzického prodeje) jednu obrovskou výhodu: dá se mnohem snáze automatizovat. 

Co přesně to znamená?

  • Že se vůbec nemusíte chovat jako ten unavený číšník za barem
  • Že nemusíte sedět po večerech u počítače a vyřizovat objednávky
  • Že nemusíte platit zaměstnance navíc
  • Že u vás zákazníci mnohem snáze nakoupí (a bude jich víc)
  • Že je mnohem snazší a také mnohonásobně levnější nechat objednávky na prodejní aplikaci

Jak taková prodejní aplikace může vypadat?

  • 1
    Jako e-shop
  • 2
    Jako chytrý objednávkový formulář

Když se řekne on-line prodej, většina lidí si okamžitě vybaví e-shopy. Jenže e-shop není jediná možnost, jak na internetu prodávat. V mnoha případech to ani není ta nejlepší.

Některé typy zboží přes e-shop prostě neprodáte...

On-line kurzy, konzultace, webináře, vstupenky, e-booky a další podobné digitální produkty...

Jakékoliv služby, od fitness tréninků, přes účetní uzávěrky po půjčování lyží nebo třeba stříhání psů.

To jsou některé příklady zboží, které se přes e-shop prodává jenom těžko. 

A zakládat si ho kvůli jednomu dvěma produktům se také nevyplatí. I když nabízíte třeba doplňky stravy, ručně malované vějíře nebo zakázkový nábytek, je lepší zvolit chytrý objednávkový formulář.

Jak chytrý by ten chytrý objednávkový formulář měl být?

Okamžitá platba kartou

To samo o sobě desetinásobně zvýší pravděpodobnost, že zákazník opravdu objedná, a navíc to znamená, že máte peníze rovnou na účtu.

Automatická fakturace

Vystaví fakturu, takže ušetří čas, náklady na další aplikaci.

A také sníží pravděpodobnost, že při fakturaci někde nastane chyba.

Pomoc se zvýšením tržeb

Během nákupu doporučí další produkty, a tím pomůže zvednout hodnotu objednávky a podpoří prodeje. Protože tzv. upselling dokáže tvořit více než 30 % tržeb.

Automatické e-maily

Ihned po přijetí objednávky pošle potvrzovací e-mail s fakturou, elektronický produkt rovnou odešle a prodejci přijde zpráva o nové objednávce.

Automatické upomínky

Ostýchavcům, kteří se bojí říct si o peníze, uleví od téhle nepříjemné konfrontace.

Propojení s dalšími aplikacemi

Tím odpadne ruční přepisování kontaktů a dalších údajů.

To byly naše požadavky na chytrý objednávkový formulář, když jsme na podzim 2012 pod vedením Davida Kirše rozjížděli jeho on-line kurz Milionové impérium. Jenže tehdy žádná taková prodejní aplikace neexistovala.

To, co nám všichni nabízeli, byl většinou klasický fakturační systém, který zvládal evidovat platby, ale neuměl přijímat objednávky. Na trhu prostě nebyl prodejní systém, který by dokázal dělat úplně všechno.

Proto jsme vytvořili FAPI. Díky němu tehdy kurz vydělal 10,3 milionu Kč! A pak jsme tohohle geniálního prodavače nabídli ostatním.

Každý den, kdy neprodáváte přes FAPI, se zbytečně připravujete o volný čas

Co už díky FAPI nebudete muset nikdy dělat?

  • Odpovídat na objednávkové e-maily
  • Ručně vystavovat a posílat faktury
  • Dohledávat platby
  • Přepisovat data do ostatních aplikací
  • Složitě si počítat tržby

To je dost ušetřené práce, obzvláště pro někoho, kdo se v papírování tolik nevyzná.

Při 20 objednávkách denně to představuje 1 den v týdnu, vyhrazený jenom fakturování.

Tušíte, kolik vám času vám zabere vyřízení 1 objednávky?

0
min
E-mail s potvrzením objednávky
0
min
Ruční vystavení faktury
0
min
Kontrola platby na účtu
0
min
Zaslání produktu
0
min
Upomínka platby

Chcete, aby vaše on-line podnikání přerostlo v opravdu výdělečný byznys?

Bez automatizace to nepůjde.

Nic nemusíte instalovat, jednoduše se zaregistrujete a propojte FAPI se svou stránkou.

Prvních 14 dní máte FAPI zcela zdarma.

Co o FAPI říkají ti, kteří díky němu úspěšně podnikají? 

Prodávejte, co vás napadne

Začít prodávat s FAPI není nic složitého. Stačí udělat tři krůčky k vysněnému cíli:

  • 1
    Vytvořte si produkty (může to být ledacos, od e-booků přes on-line služby po fyzické zboží).
  • 2
    Připravte k nim objednávkový formulář (nastavte způsoby platby, případně doprav).
  • 3
    Vložte formulář na svůj web (programátora na to najímat nemusíte, tohle zvládnete opravdu i sami).

No a to je vše, teď si uvařte kávu a hoďte nohy na stůl, protože tím vaše práce skončila. Teď už se toho chopí FAPI.

FAPI pracuje automaticky, ve dne v noci, přesně podle vašich pokynů.

Chci vydělávat víc, a přitom mít odpoledne volno a neřešit objednávky. 

Ještě jednou přehledně

Co všechno za vás FAPI udělá?

  • 1
    přijme objednávku
  • 2
    doporučí další produkty
  • 3
    vystaví fakturu
  • 4
    zpracuje platbu
  • 5
    poděkuje zákazníkovi za nákup
  • 6
    upomene se, nepřijdou-li peníze včas
  • 7
    z prodejů vám připraví cenné statistiky
  • 8
    a navíc si rozumí s řadou dalších aplikací
Co FAPI dělá

Vyzkoušejte si, jaké to je nechat tohle všechno na FAPI. 

FAPI je pro vás, pokud:

  • si chcete co nejvíce usnadnit prodej a využívat svůj čas smysluplně.
  • na internetu prodáváte on-line kurzy, webináře, e-booky a další digitální produkty
  • nabízíte své služby v offline světě a chcete získat nové zákazníky přes internet
  • prodáváte jen pár produktů a e-shop je pro vás zbytečně složité a nákladné řešení

FAPI pro vás NENÍ, pokud:

  • máte dvě tři objednávky měsíčně (to zvládnete vyřídit i sami ručně)
  • máte stovky různých fyzických produktů (na to si raději pořiďte e-shop)
  • vás fakturace z nějakého důvodu baví a vyřizování objednávek si vyloženě užíváte.

Chcete-li se živit on-line prodejem, FAPI se vám vyplatí

Ve FAPI platíte jednoduše podle přijatých objednávek. Čím více prodáváte, tím je vaše cena za objednávku nižší.

Už v tom nejnižším tarifu máte dostupné všechny funkce.

Tarify jsou celkem tři:

START

190 Kč

měsíčně

Do 10 objednávek za měsíc

COMFORT

690 Kč

měsíčně

Do 100 objednávek za měsíc

Ceny jsou uvedeny bez DPH

PREMIUM

1290 Kč

měsíčně

Do 300+ objednávek za měsíc

Na prvních 14 dní máte ale FAPI zcela zdarma

Nejdřív si ho v klidu vyzkoušejte a teprve pak se rozhodněte, zda je pro vás.

Monika Náplavová
Proto, že jako neziskovka máme pod sebou více projektů, tak mi velmi vyhovuje to, že se dá i ve FAPI rozdělit fakturace na různé projekty, každý projekt může mít svou číselnou řadu, přiřazené své číslo účtu. A co je úplně SUPER, tak to je to, že každý projekt může mít svoji sadu e-mailů a upomínek, což nám ušetří spoustu práce a času.
Monika NáplavováCentrum vzdělávání a osobního rozvoje MÁTE NA VÍC, z.s.
Radovan Hudák
Přes FAPI prodáváme lékařské e-knihy, které vzdělávají mediky a lékaře na celém světě a tím spolu pomáháme zlepšovat lékařskou péči na celém světě.
Radovan Hudákautor medicinských učebnic
Daniela Jelínková
Fapi mi skutečně zjednodušuje podnikání, a tím i život 🙂 Maximálně zjednodušuje prodej nejen mých online produktů. Díky němu vše funguje precizně automaticky. Stačí vše nastavit jen jednou a pak už se o vše stará Fapi.
Daniela Jelínkováwebdesignérka
Dana Kratochvílová
FAPI mi pomáhá s automatizací prodeje, a tím mi uspoří mnoho času a ušetří dost nervů. Také chyby ve fakturaci jsou na nule.
Dana Kratochvílováčarodějka a designérka života
Miroslav Sázovský
Jako konzultant a projektant ve stavebnictví jsem najednou viděl příležitost a možnost prodávat vše, co mám ve své hlavě. Moje znalosti mi mohou vydělávat, i když zrovna dělám něco jiného nebo jsem se svou rodinou.
Miroslav Sázovskýjednatel a majitel FLOWAVE s.r.o.
Alena Wehle
FAPI je podpora, díky které se můžu naplno věnovat svému projektu a technické starosti přenechat lidem, kteří jim jednak víc rozumí a ještě je to i baví.
Alena Wehlezážitková pedagožka, terapeutka a specialistka na svět vysoce citlivých
Veronika Mašínová
FAPI je miláček, co těžkou práci udělá za mě - klient chce můj produkt a já si to jen na začátku nastavím a pak se FAPI o vše postará. A to prostě miluju.
Verča Mašínováwebdesignérka
Naděžda Rojková
Připadá mi, že už tam všechno co potřebuju, mám. Chci vám poděkovat za tak skvělý nastroj, který je propojený s dalšími aplikacemi, také za jednoduchost v jeho nastavení a za skvělou podporu. Kdykoliv se na vás obrátím, vždy dostanu pořádnou odpověď a podrobný návod jak na to. Obzvlášť bych chtěla poděkovat Šarce za její odpovědi a pomoc v nastavení mého učtu.
Naděžda Rojkováwww.JazykySikovne.cz
Marek Chrenko
FAPI mi najviac pomáha s automatizovaním celého môjho predajného systému. Taktiež export je výborný a šetrí množstvo času. Idem testovať opakovane platby a strhávania tak uvidíme ale verím že aj v tomto bude priateľská harmónia ako vo všetkom inom 😋 Robíte svoju prácu výborne... len tak ďalej
Marek ChrenkoGrafik