Jak docílit, aby se vaši zákazníci cítili hodnotní

Děkuji

Když se vaši zákazníci cítí ceněni, zůstávají vaší firmě věrni.

Věrní zákazníci vám také pomohou získat nové zákazníky sdílením vašeho podnikání se svými přáteli a spolupracovníky.

Za tohle musíte své zákazníky ocenit a udělat něco, aby se cítili výjimečně.

Níže najdete pět způsobů, jak na to.

1. Děkujte

Vyjádřete své ocenění a děkujte svým zákazníkům za to, že si vybrali zrovna vás.

Můžete jim například poděkovat zasláním slevového kupónu nebo jinou výhodnou nabídkou.

Také nezapomeňte oslavit narozeniny nebo výročí vašich zákazníků, pokud máte tyto informace.

Podnikání není vždy zaměřeno na získávání nových zákazníků, ale také na udržování zákazníků stávajících.

2. Dávejte pozor

Věnujte pozornost dotazům vašich zákazníků.

Zákazníci s vámi mohou komunikovat různými kanály. Je tedy třeba je sledovat a reagovat.

Pravidlem bývá vyřešit problémy zákazníků do 24 hodin.

K tomu je vhodné mít vyřešenou zákaznickou podporu, kdy je ideální mít někým pokrytou zákaznickou pohotovost během pracovních hodin.

Jako naprosté minimum lze využít automatizovaných nástrojů pro reakci na e-maily, zprávy z chatu nebo zprávy ze sociálních médií.

3. Poslouchejte zpětnou vazbu

Na základě zpětné vazby vašich zákazníků se snažte zjistit, co mají rádi a co ne.

Pokud můžete svůj produkt nebo službu aktualizovat podle potřeb svých zákazníků, můžete být jen úspěšnější.

Také jim dejte vědět, pokud uvolňujete nový produkt nebo službu, aby viděli, že byly jejich hlasy vyslyšeny.

4. Používejte CRM

Využívejtejte nějakého CRM nástroje a vytvořte si seznam VIP zákazníků.

VIP zákazníkům můžete poskytnout speciální slevy nebo uspořádat akci pouze pro ně.

Máte-li seznam VIP, je nutné věnovat této skupině speciální péči.

Rozhodně aspoň poděkovat za jejich vzájemné obchodní partnerství.

5. Dobře se prezentujte

Dejte si záležet na tom, jak se prezentujete jako firma.

Máme na mysli to, abyste měli pořádek na pracovišti a vaši zaměstnanci byli upravení a chovali se profesionálně.

Pohybujete-li se v online byznyse, zaměřte pozornost na své webové stránky a mobilní aplikace, které by měly být vždy aktuální a podpořené nejnovějšími technologiemi.

Inspirováno článkem ze serveru www.enterpreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů