CO VÁS ZAJÍMÁ

Vy se ptáte, my odpovídáme

Mohu prodávat více než jeden produkt najednou?

Jistě. Do prodejního formuláře můžete zařadit více položek nebo využijte sílu upsellu a nabídněte klientům související produkty v rámci jedné objednávky.

Pro jaké produkty je FAPI vhodné?

Přes FAPI se dobře prodávají jakékoli produkty a služby. Pokud máte produktové portfolio o větším počtu položek, můžete použít eshop naší sesterské aplikace MioWeb nebo si nechat naprogramovat eshop na zakázku.

Mohu s FAPI prodávat v zahraničí?

S FAPI se nemusíte omezovat pouze na český trh. FAPI má několik jazykových mutací (např. slovenskou, anglickou, německou, polskou, ruskou aj.) a podporuje platby v nejpoužívanějších světových měnách.

Lze FAPI propojit s účetními systémy?

Ano. FAPI si s účetními systémy rozumí. Data lze snadno přenést do systémů Pohoda, Money S3, Money S4 a V-Soft.

Můžu přes FAPI fakturovat online i ručně?

Ano. Objednávky můžete přijímat buď automaticky přes prodejní formuláře, kdy FAPI vystaví faktury za vás, nebo je můžete vystavovat sami ručně.

Jsou ve FAPI k dispozici statistiky prodejů?

K dispozici máte přehled a podrobnou statistiku vašich objednávek rozdělených podle časových období, projektů, prodejních formulářů a produktů.

Lze FAPI propojit s dalšími aplikacemi?

FAPI můžete velmi jednoduše propojit s aplikací pro hromadný emailing SmartEmailing a snadno se integruje i do MioWebu, nástroje pro snadnou tvorbu webových stránek. Dále můžete využít napojení na Anabix, AffilBox a SupportBox. Všechny tyto integrace máte k dispozici zdarma v ceně tarifu. Kromě toho je FAPI otevřeno jakékoli integraci přes API rozhraní.

Poskytnete mi technickou podporu, když si ve FAPI nebudu s něčím vědět rady?

Samozřejmě! Náš přátelský tým je vám plně k dispozici. V případě jakýchkoli dotazů týkajících se FAPI nás neváhejte kontaktovat na podpora@fapi.cz. Rádi vám s čímkoli poradíme.

Podle čeho si mám zvolit tarif?

Jednotlivé tarify se liší pouze počtem objednávek, které dokáží zpracovat. Kritérium pro výběr vhodného tarifu je tedy jednoduché - zvažte, kolik objednávek měsíčně obvykle přijímáte. Zvolený tarif můžete snadno změnit přímo ve svém účtu FAPI.

Mohu si FAPI nezávazně vyzkoušet?

Ano, pro nezávazné vyzkoušení aplikace je vám k dispozici 14denní zkušební doba, v rámci které můžete zdarma využívat všechny funkce FAPI. Po jejím uplynutí se účet přepne do tzv. omezeného režimu, v němž nelze provádět žádné aktivní operace.

Jak mohu FAPI používat i po skončení zkušební doby?

Kdykoli v průběhu i po skončení zkušební doby si můžete objednat libovolný tarif FAPI přímo v administraci svého účtu FAPI. Chcete-li s výběrem vhodného tarifu pomoci, obraťte se na naši podporu (podpora@fapi.cz).

Mohu na FAPI získat nějakou slevu?

Pokud si předplatíte tarif na rok dopředu, ušetříte částku v hodnotě ceny dvou měsíců. Pro neziskové organizace poskytujeme zvýhodněné ceny - kontaktujte nás na e-mailové adrese podpora@fapi.cz.

FAPI JE SOUČÁSTÍ PRODEJNÍHO SYSTÉMU SMARTSELLING

První nástroj na českém a slovenském trhu, který pod jednou střechou spojuje všechny nezbytné komponenty moderního online marketingu. Online prodej (FAPI), komunikaci (SmartEmailing) a webové řešení (MioWeb).