Blog

 

Inspirujte se zajímavými články, videi, rozhovory a infografikami ze světa online prodeje.

 

 

 

 

workbook

Legislativní novinky v roce 2017

Přivítali jsme nový rok 2017 a s ním i řadu legislativních změn. Pro letošek se jich urodilo opravdu požehnaně. Uživatelů FAPI se však naštěstí přímo dotýká jen minimum z nich. Evergreen EET Velké diskuse a vášně vyvolalo již v závěru minulého roku spuštění první vlny EET. O tom, jaké změny EET přináší s ohledem na...

EET

Elektronická evidence tržeb ve FAPI

Elektronická evidence tržeb (EET) je téma, které již nějakou dobu čeří vody nejen podnikatelského prostředí. Protože termín spuštění EET již klepe na dveře, v tomto článku přinášíme všechny nezbytné informace, které vám pomohou začlenit EET do vašeho byznysu s minimální námahou a bez zbytečných komplikací. Více informací k problematice EET najdete na oficiálních webových stránkách...

untitled-design-2

Pár kroků a můžete prodávat jednoduše online

Internet už má doma dnes téměř každý a zkušenost zákazníků s online nákupem se zvyšuje. Podle průzkumu Českého statistického úřadu nakoupilo přes internet alespoň jednou během posledního roku 21% dospělých Čechů. Tato statistika má jednoznačně vzrůstající tendenci a stejně tak i tržby podnikatelů a firem, které na online trhu působí. Internet je dnes největším tržištěm...

Snímek obrazovky 2016-09-06 v 23.59.58

Prodáváte automaticky? Začněte automaticky i šetřit

Víte, že díky FAPI můžete nejen automatizovaně vydělávat, ale i šetřit? Pro ty z vás, kteří naší aplikaci fandíte, rádi ji používáte a jste spokojení, máme skvělou příležitost získat slevu na vašich budoucích platbách za FAPI a zároveň možnost udělat radost vašim přátelům či klientům. Právě totiž spouštíme nový program DOPORUČ PŘÍTELI, který vám umožňuje...

pozornost

Na co se zaměřit v prvním roce podnikání?

Odpověď je velmi jednoduchá! 70 procent svého času věnujte prodeji. Myslíte, že jsem blázen? Máte přeci tolik dalších věcí, na které se musíte zaměřit. Budování brandu, webových stránek, komunikační strategie, ovládnutí sociálních sítí, provozní, účetní a další věci… Jak tedy můžete větší část svého dne zaměřit na prodej? Jakmile to uděláte, transformuje to celé vaše...

mezinarodni_obchod

Plánujete naťuknout zahraniční trhy? Pár tipů, jak na to

Internet je nekonečné tržiště plné neuchopených možností, které vás propojí s milióny klientů na celém světě, a expanze do dalších zemí může být pro vaše podnikání právě tím skvělým dalším krokem, který nyní potřebujete. Podívejte se na to, co by mohlo vaše rozhodování usnadnit a pomoci mu. Jste připraveni? Mnoho ambiciózních podnikatelů se rozhodne, že...

banner_stop_byznys

5 důvodů, proč vaše podnikání stojí na místě

I růst prosperující firmy se může někdy zpomalit, nebo úplně zastavit. Pokud se vám zdá, že tohle je právě váš případ, podívejte se na několik důvodů, které toho mohou být příčinou a zjistěte, kde jste ztratili na síle a jak se posunout dál. Nemáte balanc Existuje mnoho aspektů, které tvoří úspěšný byznys a také mnoho způsobů,...

banner_faze_podnikani

Fáze, kterými si projde každý podnikatel

Nejeden kouč, konzultant nebo poradce vám jistě potvrdí, že všichni podnikatelé a jejich firmy procházejí určitými “životními” fázemi. Každá další úroveň vyžaduje nový, odlišný přístup. Perete se s novými výzvami a fígle, které vám dříve fungovaly, ztratily na účinnosti? Pak čtěte dále. Abyste mohli svůj byznys transformovat na vyšší stupeň, musíte se především změnit vy. Dívat se na...

banner_fapi_zvyseni_prodeju_o_600procent

Jednoduchý návod, jak zvýšit své online prodeje o 600 %

Věříte, že existuje způsob, jak zvýšit online prodej o 600 %? A víte co? Je to poměrně jednoduché a nemusíte u toho ani dělat nic nezákonného. 🙂 Většina podnikatelů, kteří začínají prodávat online, vytváří rozsáhlá produktová portfolia a dlouhé seznamy nabízených služeb. Myslí si totiž, že když budou mít pro každého něco, pomůže jim to...

banner_analyza_konkurence

Co potřebujete vědět pro porážku svých konkurentů

Abyste věděli, jak porazit své konkurenty, musíte nejprve vědět, kdo jimi skutečně je. Víte tedy, kdo je váším top konkurentem? A pokud ano, je to proto, že vy si myslíte, že víte kdo jsou, nebo proto, že je jako vaši konkurenci vnímá váš ideální klient? Klienti samozřejmě vnímají rozdíly mezi konkurenty a vy proto musíte vědět,...