5 trendů sociálních médií pro rok 2019

Trend pro 2019

Vzhledem k tomu, že se platformy sociálních médií vyvinuly do plnohodnotných komunikačních kanálů, stále více značek spoléhá na tyto platformy, aby oslovily své cílové publikum.

Důsledkem je to, že se trendy vyvíjejí na sociálních sítích, takže se tomu přizpůsobuje i marketing.

S počátkem nového roku je čas podívat se na křišťálovou kouli vznikajících trendů v sociálních médiích.

Co bude mít vliv na uživatele sociálních médií? Co to znamená pro marketing? A co musíme vědět, abychom zůstali v roce 2019 aktuální a relevantní?

Tady je 5 aktuálních trendů v sociálních médiích, které můžete v novém roce sledovat.

1. Sociální média jsou o vyprávění příběhů

Popularita sociálních médií spočívá v tom, že nám umožňuje sdílet naše životní zkušenosti s přáteli a rodinami.

Nejdříve to bylo prostřednictvím písemných příspěvků a fotografií, nyní táhne videoobsah, který je stále oblíbenější.

Sociální média se přizpůsobují a poskytují nové způsoby, jak umožnit lidem vyprávět své příběhy a sdílet je se světem.

Instagram, Snapchat a Facebook tento trend pokrývají a mění způsob, jakým spotřebováváme obsah sociálních médií.

To otevírá dveře, aby značky sdílely více příběhů, které budou inspirovat publikum k vyzkoušení produktu.

2. Kvalita a kreativita před kvantitou

Obchodníci mají často tendenci k reakci na trendy platforem s průměrným a neinspirujícím obsahem v naději, že se budou pohybovat v trendové vlně.

Chtějí-li získat zájem spotřebitelů, musí být ochotni udělat víc pro vytvoření zajímavého obsahu.

Podstatou je klást důraz na účelnost a kreativitu.

Obsahu nemusí být mnoho, pokud je vytvořen promyšleně a bude mít větší dopad než hromada obsahu, který je neinspirativní, mělký nebo nudný.

3. Dejte své značce lidskou podobu

Osobní branding je na sociálních médiích nutností. Uvedení skutečné lidské tváře do značky je klíčem k budování důvěry a loajality, zejména pro malé, relativně neznámé podniky.

Osobitost dává firmě lidský prvek, který přirozeně propojí zákazníky.

Podniky, které se učí podporovat lidskost, budou mít skutečnou výhodu oproti těm, kteří se schovávají za logem.

Jeden oblíbený trend v humanizaci podnikání je propagovat osobní značku vlastníka podniku nebo vedoucího na vysoké úrovni. Toho lze docílit pomocí blogování, podcastů a webinářů.

Poskytnout veřejnosti důkladný pohled na klíčovou osobnost společnosti může posílit pověst značky.

4. Selfie videa

Selfie kultura nadále prosperuje v sociálních médiích, přičemž popularita selfie fotografie se vyvíjí do nahraného videa. Tyto videoklipy „selfie“ přitahují velký zájem uživatelů.

Stejně jako selfie foto, selfie video umožňuje uživatelům zachytit okamžik v čase, ale formát videa umožňuje uživatelům komunikovat hlubším a osobnějším způsobem než fotografie.

Selfie videa mají tendenci být krátká a působí bezprostředněji než psaný příspěvek s fotografií.

Je třeba si uvědomit, že diváci tráví hodiny sledováním videí svých přátel na Snapchatu, Instagramu a Facebooku.

Firmy by tedy měly hledat způsoby, jak v rámci své marketingové strategie zahrnout obsah typu „video selfie“.

Zejména pro mladé diváky může být tradiční reklama překážkou, protože přistupují k nákupu s opatrností a chtějí mít autentičtější zkušenost se značkou, o kterou se zajímají.

Video selfie tak může značce pomoci vypadat více důvěryhodně.

5. Hyper-cílená personalizace

Zákazníci očekávají, že společnosti budou přizpůsobovat speciální nabídky a slevy jejich potřebám.

Chcete-li držet krok s tímto očekáváním, musíte podniknout určité kroky týkající se placené cílené reklamy.

Téměř každá platforma sociálních médií nabízí určitou úroveň filtrování publika, když se rozhodnete platit za reklamu.

Tyto možnosti se pohybují od jednoduchého geografického cílení až po pokročilé filtry, které zpřesňují publikum do vysoce specifických segmentů.

Aby firmy oslovily své publikum, budou se v tomto roce stále více obracet na hyper-cílenou personalizaci. Toho se často dosahuje prostřednictvím remarketingových reklam.

Už jste se někdy podivovali nad tím, proč vidíte reklamu na webu sociálních médií na něco, co jste si prohlíželi nebo koupili dříve? To je ono hyper-cílení v akci.

Používáte-li cookies během prohlížení online, obchodníci shromažďují údaje o uživatelích jako jsou on-line návyky, polohu a jakékoli další relevantní informace.

 

Inspirováno článkem ze serveru www.enterpreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů