3 TIPY, jak přenést kouzlo Vánoc do (online) prodeje

FAPI - 3 tipy jak na vánoční online prodej

Jde do tuhého. I když se teploty už jen těžko šplhají k desítce, přesto je tu něco, co obchodníkům a prodejcům pořádně zahřívá hlavu.

Jsou to Vánoce.

Vlastně pardon, vánoční horečka, která se rychle blíží ke svému vrcholu.

Kalendář už ani neprotestuje a naopak přidává do celého kolotoče černý pátek, který na konci listopadu ještě více zahustí atmosféru.

Nákupy nemusíme vnímat negativně. Přece jenom, lidé směňují práci za peníze, a tak jde jen o jiný způsob předávání energie svým blízkým v podobě darů, které jsme pořídili u někoho jiného.

Všechno má samozřejmě své meze a je důležité dbát na to, abyste rozdávali také svou pozornost, přítomnost a radost.

Vánoční dárky však hrají podstatnou roli ve zpestření kouzelných okamžiků, které nás v prosinci čekají.

A fakta mluví jasně:

  • Více jak 2 třetiny Čechů nakupuje online.
  • Třetina z nich začíná nakupovat už po letních prázdninách.
  • Druhá třetina v polovině listopadu.
  • Letos Češi utratí za dárky pravděpodobně více jak 6000 Kč.

Na žebříčku nejžádanějších dárků jsou to pak:

  1. kosmetika
  2. oblečení
  3. knihy
  4. elektronika a PC
  5. zážitkové dárky a zájezdy
  6. vzdělávací a jiné kurzy

Pokud nabízíte své zboží nebo služby, nastražte uši!

Následující tipy vás ještě lépe připraví na období, kdy budou 2 třetiny Čechů shánět něco hodnotného pro své blízké.

TIP č. 1

Dejte svému produktu vánoční kabát

Ne že by mu měla být zima, ale v době svátků a kouzelných okamžiků musí být i nákupy kouzelným zážitkem.

Vzpomeňte si, co vidíte v obchodním domě, když vejdete? Co cítíte? A co slyšíte?

Váš online prodej nebude mít vůni a pravděpodobně ani zvuk, a o to víc byste měli dbát na jeho obraz.

Nepodceňte, jak vypadají vaše stránky, jakou grafiku má vaše reklama a jak o svých produktech píšete.

To všechno může získat vánoční kabát, třeba jen díky šabloně nebo pěknému pozadí z fotobanky.

Doručujete klientům produkt online? Vytvořte vánoční šablonu e-mailu. Nebo rovnou poukaz k vytištění.

FAPI - 3 tipy jak na vánoční prodej

TIP č. 2

Dárky k dárkům

A radost k radosti. Se slevami šetřte a hlídejte si hodnotu toho, co nabízíte. Využijte jiné způsoby, jak zaujmout.

Podívejte se na dárky očima zákazníků.

Zamyslete se, jak svůj produkt proměníte v kouzelný balíček, který Ježíšek láskyplně pokládá vašim blízkým pod světélkující vánoční strom.

Pár nápadů pro vás:

  • Pokud nabízíte produkt pro obě pohlaví, vyzkoušejte sadu 1+1. Ano, je to v konečném důsledku sleva, ale nesnižujete hodnotu produktu tak okatě, jen přidáváte něco navíc jako dárek.
  • Máte online produkt. Vzdělávací program, videa, e-book? A co takhle sada?
  • Při doručování fyzického zboží nezapomeňte na detaily, osobní přání psané rukou, malý dárek navíc, reklamní předmět. Překvapte své zákazníky něčím, co nečekají.

Osobní reference je nejsilnějším nástrojem budování důvěry a nadšení zákazníci jsou generátorem osobních doporučení.

TIP č. 3

Využijte slevové kódy!

O slevách jsme už mluvili, ale je tady další, velmi účinná cesta, jak zákazníka zaujmout, podpořit jeho hravost i zvědavost.

Jsou to překvapení, která můžete nachystat pomocí slevových kódů. Jedná se o skvělou funkci a ve FAPI ji najdete v nastavení prodeje.

Jednoduše si kód pojmenujete, určíte, kolik procent bude vaše sleva, a určíte váš kód.

Například: KOUZELNEVANOCE

FAPI - SLEVOVÉ KÓDY

Buďte kreativní.

Své kódy můžete nastavit neomezeně, ale i na konkrétní časové období nebo počet použití.

To znamená, že na Štědrý den nemusíte přemýšlet nad tím, že je potřeba něco nastavit, upravit nebo vypnout.

Zjednodušíte si zase o kousek život a kódy budou pracovat za vás.

Na závěr

Přistupujte ke své vánoční nabídce s lehkostí.

Netlačte na pilu a nesnažte se prodat za každou cenu. Po Vánocích bude prodej pokračovat a vás může nešikovný systém slev a akcí zařadit mezi nedůvěryhodné prodejce.

Buďte kreativní a udělejte ze svého produktu žádaný dárek.

Pracujte s vizuální stránkou webu, mailingem i reklamou. Využijte motivy dostupné ve fotobankách, oslovte šikovného grafika nebo programátora.

Zjednodušte si prodej díky slevovým kódům.

Nastavují se jednoduše, stejně jako celé FAPI. Jak na to se dozvíte v návodu >>>

Prodávejte o svátcích automaticky a těšte se, až objevíte své dárky nejen pod stromkem, ale také na své prosincové FAPI screen. 😉

fapi-screen


Nemáte svoje FAPI a chcete na svém webu prodávat ještě tento týden?

Vyzkoušejte ho bezplatně a poznejte, jak snadno lze prodej automatizovat.

Vyzkoušejte FAPI zdarma kliknutím ZDE >>>

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů