3 mýty o úspěchu, kterým je třeba přestat věřit

Mýty o úspěchu

Na cestě za vaším dlouhodobým obchodním úspěchem jste pravděpodobně přijali nějaká falešná přesvědčení o tom, co musíte udělat, abyste uspěli.

Není pochyb o tom, že úspěch je pro každého něco jiného. Řada rozhovorů se slavnými podnikateli a firemními lídry to dokazuje.

Pro Richarda Bransona je skutečným úspěchem žít každý den naplno.

Mark Cuban zase vidí úspěch v probouzení se s vědomím, že dělá to, co chce.

Definujte úspěch pro sebe, pak pro váš tým

Výše uvedené výroky lídrů pouze nastiňují, jak lze vnímat úspěch, nicméně vaše přesvědčení je jedinečné.

Nemusíte být motivováni penězi ani mocí – změna života ostatních je pro vás možná daleko více vzrušující.

Definujte úspěch pro vaši firmu, sdílejte jasně svou vizi každému z vašeho týmu.

Zatímco přemýšlíte, jak lépe uspět, ujistěte se, zda vás neovlivňují tyto mýty.

Mýtus č. 1: Data jsou rozhodující

Pozor – data jsou důležitou součástí každé organizace. Údaje jsou užitečné, pokud jsou používány k informování o vašich rozhodnutích, ale nenechte je za vás rozhodovat.

Data nejsou konečnou odpovědí na každou otázku, zejména pokud jde o tvůrčí obsah. Nenechte se jimi svést jen proto, že jsou zrovna po ruce.

Udělejte si čas, abyste správně analyzovali data, která máte k dispozici.

A také se ujistěte, že neztrácíte čas s daty, které nepotřebujete.

Mýtus č. 2: Čím tvrději pracujete, tím budete úspěšnější

Ano, musíte tvrdě pracovat, ale pak dochází k poklesu výnosů.

Dlouhé hodiny vedou ke stresu, který, jak ukázal výzkum uvedený v Harvard Business Review, negativně ovlivňuje vaše fyzické zdraví a produktivitu.

Jednoduše řečeno, tvrdá práce sama o sobě nestačí.

Potřebujete nějaký smysl, nebo vyhoříte.

Je v pořádku, když občas děláte přesčas, pokud za to stojí.

Mýtus č. 3: Nejlepší lídři jsou lidé typu “udělám si to sám”

Když vám práce přerůstá přes hlavu, váš nejlepší krok je požádat o pomocnou ruku.

Nestarejte se o to, zda budete působit “slabě” – je mnohem riskantnější snažit se dělat všechno samostatně než vyhledat pomoc.

Dny udřeného podnikatele, který všechno dělá sám, jsou dávno pryč.

Udělejte si laskavost a sejměte masku superhrdiny.

Požádejte o pomoc a vyhledávejte hodnotná obchodní partnerství, a to i tehdy, pokud byste tím dali najevo, že vaše podnikání není v určité oblasti v nejlepší kondici.

Nemusíte kopírovat úspěch a ani definici úspěchu někoho jiného.

Na vás je pouze pohlídat si, zda hrajete podle svých pravidel a která naplňují vás. Pak se může dostavit pocit úspěchu.

Inspirováno článkem ze serveru www.entrepreneur.com

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů