3 důvody, proč do vašeho marketingu zařadit podcasting

Podcasting

Ve světě deroucí se do popředí, u nás pomalu na vzestupu – příležitost? Podcasting.

Moderní způsob, jak si poslechnout informace téměř ze všech odvětví dle vašeho výběru.

Je toto médium využitelné i pro marketing?

Domníváme se, že ano, a tak se společně podívejme na 3 důvody.

Zatím jste o něm neslyšeli?

Podcasting je způsob šíření zvukových informací podobně jako rozhlas.

Výraz podcast se pak užívá pro sadu jednotlivých navazujících audiozáznamů o typické délce 30-60 minut.

Tento rozsah vychází ze způsobu konzumace podcastů – lidé při jejich poslechu většinou vykonávají nějakou činnost (cestují, sportují, vaří atd.).

Proč byste tedy měli začít zkoumat výhody podcastingu pro vaše podnikání:

1. Bližší vztah k vašim zákazníkům

Pokud je v online prostoru více než milion dalších značek a podniků, které se snaží o pozornost publika, je zřejmé, že staré triky obsahového marketingu nemusí fungovat.

Udělejte to jinak.

Podcasting vám umožňuje hovořit přímo k vašemu publiku a vlastním hlasem.

Výhodou také je, že se díky tomu můžete s vašimi posluchači spojit na hlubší a osobnější úrovni.

2. Pole téměř neorané

Navzdory přínosům a poměrně snadnému provedení to skutečně dělá jen málo firem, natož lidí v Česku.

Zahrnutí podcastů do vaší obsahově marketingové strategie vám tak může přinést pákový efekt, který vás může dostat před konkurenci.

Jako inspiraci z českých vod uvádíme např. podcast Dana Tržila Proti proudu.

3. Podcasting – nejen poslech

Pokud si myslíte, že podcasty jsou doménou pro jednosměrnou komunikaci s vaším publikem, možná se mýlíte.

S podcasty můžete své nápady sdílet s publikem různými způsoby.

Můžete hovořit o produktech a službách.

Můžete pozvat nějakého odborníka, aby byl vaším hostem.

Můžete připravit rozhovor se spotřebitelem.

Podcasting je skvělý způsob, jak sdílet názory lidí, kterým posluchači pravděpodobně důvěřují.

 

Inspirováno článkem z www.enterpreneur.com.

Ohodnoťte tento post
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů